Dziwisz zaprzecza, że wymyślił Wawel. Został a Jakubiak.

Data: 2010-04-16 10:24:01
Autor: Hans Kloss
Dziwisz zaprzecza, że wymyślił Wawel. Został a Jakubiak.
Żadna Jakubiak, to ja osobiście wymyśliłem pochówek Pana Prezydenta na
Wawelu. Jeszce w dniu katastrofy orzekłem w czasie rozmowy ze
znajomymi że "Glemp go na pewno na Wawelu pochowa" na co mam
świadków ;). Przecież taki rozwój wypadków jest tak bardzo oczywisty,
naturalny i logiczny że trzeba być obciążonym dziedzicznie matołkiem
albo zwolennikiem peło żeby  się mu dziwić.
J-23

Dziwisz zaprzecza, że wymyślił Wawel. Został a Jakubiak.