Dziwka ministra kultury

Data: 2012-06-26 08:26:44
Autor: Przemysław W
Dziwka ministra kultury
Polski minister łoży na gwiazdę porno!

Minister Bogdan Zdrojewski dofinansowuje festiwal, na którym wystąpi amerykańska gwiazda porno Sasha Grey

Królowa branży pornograficznej z USA, Sasha Grey będzie gościem krakowskiego festiwalu Unsound, który dofinansowuje minister kultury Bogdan Zdrojewski – ujawnił portal w Polityce.pl.

Sasha Grey, która była najmłodszą aktorką porno w USA, jest największym wrogiem organizacji antypornograficznych.

– Nie czuję się winna z tego powodu, że odczuwam przyjemność, kiedy ktoś mnie dusi albo kiedy ja kogoś dominuję. Sceny, które odgrywam, zawsze odbywają się za obopólną zgodą. Żadnych dzieci i zwierząt, poza tym wszystko – mówiła Grey w jednym z wywiadów.

http://www.fakt.pl/Minister-kultury-wpiera-gwiazde-porno-Zdrojewski-placi-na-gwiazde-porno,artykuly,165362,1.html

Data: 2012-06-26 14:16:16
Autor: Grzegorz Z.
Dziwka ministra kultury
Dnia Tue, 26 Jun 2012 08:26:44 -0500, Przemysław W napisał(a):

Polski minister łoży na gwiazdę porno!

Wolał byś żeby łożył na tą łysiejącą dziwkę z Torunia?

Data: 2012-06-26 07:25:54
Autor: matador
Dziwka ministra kultury
On 26 Cze, 16:16, "Grzegorz Z." <stard...@lazyjones.org> wrote:
Dnia Tue, 26 Jun 2012 08:26:44 -0500, Przemysaw W napisa(a):

> Polski minister oy na gwiazd porno!

Wola by eby oy na t ysiejc dziwk z Torunia?

Masz ju dwie dziwki zwolnione z burdelu, na miejscu w Warszawie.
Moesz im fiuty wyliza.

matador.

Data: 2012-06-26 09:27:08
Autor: Przemysław W
Dziwka ministra kultury
Grzegorz Z.:
Dnia Tue, 26 Jun 2012 08:26:44 -0500, Przemysław W napisał(a):

Polski minister łoży na gwiazdę porno!

Wolał byś żeby łożył na tą łysiejącą dziwkę z Torunia?

http://gfx.mmka.pl/newsph/400094/974411.3.jpg

Wybierz sobie którą dziwkę wolisz i nie marudź zboczeńcu.

Data: 2012-06-26 14:43:23
Autor: Grzegorz Z.
Dziwka ministra kultury
Dnia Tue, 26 Jun 2012 09:27:08 -0500, Przemysław W napisał(a):

Wybierz sobie którą dziwkę wolisz i nie marudź zboczeńcu.

Polskie dziwki nie interesują mnie w szczególności.

Data: 2012-06-26 09:49:09
Autor: Przemysław W
Dziwka ministra kultury
Grzegorz Z.:
Dnia Tue, 26 Jun 2012 09:27:08 -0500, Przemysław W napisał(a):

Wybierz sobie którą dziwkę wolisz i nie marudź zboczeńcu.

Polskie dziwki nie interesują mnie w szczególności.

To pobaw się penisem swojej rodaczki:
http://www.tinyurl.pl?YOIttcDM

Data: 2012-06-26 14:53:36
Autor: Grzegorz Z.
Dziwka ministra kultury
Dnia Tue, 26 Jun 2012 09:49:09 -0500, Przemysław W napisał(a):

Grzegorz Z.:
Dnia Tue, 26 Jun 2012 09:27:08 -0500, Przemysław W napisał(a):

Wybierz sobie którą dziwkę wolisz i nie marudź zboczeńcu.

Polskie dziwki nie interesują mnie w szczególności.

To pobaw się

Biedaku, czy ty kiedyś miałeś do czynienia z ciałem kobiety w inny sposób niż na ekranie?

Data: 2012-06-26 09:56:14
Autor: Przemysław W
Dziwka ministra kultury
Grzegorz Z.:
[...]

Nie, niemieckie dziwki nie interesują mnie w szczególności.

Data: 2012-06-26 14:57:47
Autor: Grzegorz Z.
Dziwka ministra kultury
Dnia Tue, 26 Jun 2012 09:56:14 -0500, Przemysław W napisał(a):

Grzegorz Z.:
[...]

Od kiedy bycie aktorką lub modelką jest tożsame z byciem dziwką?

Data: 2012-06-26 10:00:18
Autor: Przemysław W
Dziwka ministra kultury
Grzegorz Z.:
[...]

Od wtedy, kiedy niemiecka dziwka wkłada sobie za pieniądze
między nogi palikota. EOT

Data: 2012-06-26 15:04:07
Autor: Grzegorz Z.
Dziwka ministra kultury
Dnia Tue, 26 Jun 2012 10:00:18 -0500, Przemysław W napisał(a):

Grzegorz Z.:
[...]

Od wtedy

Mam nadzieję że od teraz będziesz już pamiętał że jedno nie równa się drugiemu.

Data: 2012-06-26 10:05:17
Autor: Przemysław W
Dziwka ministra kultury
Grzegorz Z.:
[...]

Tak trzymaj, kiedyś może ci się spełni.

Data: 2012-06-26 15:06:22
Autor: Grzegorz Z.
Dziwka ministra kultury
Dnia Tue, 26 Jun 2012 10:05:17 -0500, Przemysław W napisał(a):

Grzegorz Z.:
[...]

I łysy z Torunia zostanie dziwką waszego ministra kultury?

Data: 2012-06-26 10:10:02
Autor: Przemysław W
Dziwka ministra kultury
Grzegorz Z.:
[...]

I łysy

Lubisz łysych? To może ten szwabik wypełni lukę w twoim
patetycznym życiu:
http://tp.kyff.20sec.de/images/000/005/487//big_anders-among-men.jpg

Nudzisz. EOT

Data: 2012-06-26 15:18:32
Autor: Grzegorz Z.
Dziwka ministra kultury
Dnia Tue, 26 Jun 2012 10:10:02 -0500, Przemysław W napisał(a):

Grzegorz Z.:
[...]

I łysy z Torunia zostanie dziwką ministra kultury?

Lubisz łysych?

Projektujesz coś na mnie, pederasto?

Nudzisz. EOT

Przynajmniej zapamiętasz że "aktorka" bądź "modelka" nie równa się "dziwka". Tym bardziej że z tego co pamiętam Gianna Jessen też gdzieś kiedyś miała sesję zdjęciową.

Data: 2012-06-26 14:14:17
Autor: Antenka
Dziwka ministra kultury
On 26 Cze, 16:53, "Grzegorz Z." <stard...@lazyjones.org> wrote:

Biedaku, czy ty kiedy miae do czynienia z ciaem kobiety w inny sposb ni na ekranie?<

Pewnie tak.  W przeciewiestwie do ciebie, on  nie jest zbokiem i nie
ugania si za chopczykami tak jak ty! Tfuu!

Antenka

Data: 2012-06-27 00:44:07
Autor: Grzegorz Z.
Dziwka ministra kultury
Antenka napisa:

[...]

Lustro si kania trans, lustro!

--
"Ciko wierzy w co,co spisa jaki napruty winem i palcy jakie zioa."

Data: 2012-06-26 16:58:45
Autor: Bogdan Idzikowski
Dziwka ministra kultury

Użytkownik "Grzegorz Z." <stardust@lazyjones.org> napisał w wiadomości news:jscidg$76t$5dont-email.me...
[...]

Nie dziw mu się. On wyznaje tylko katolicki seks prokreacyjny, który właściwie z seksem nie ma nic wspólnego. To spółkowanie po ciemku, w nocnych koszulach, jedynie w celu spłodzenia potomka. I oczywiście tylko z poślubioną żoną.

Data: 2012-06-26 10:02:26
Autor: Przemysław W
Dziwka ministra kultury
Bogdan Idzikowski::

[...]

Byłeś dzisiaj szwabik na spacerze? Kolejny dzień przed komputerem?

Data: 2012-06-26 17:35:10
Autor: Bogdan Idzikowski
Dziwka ministra kultury

Użytkownik "Przemysław W" <"BroDmy RP przed pisem"@gazeta.pl> napisał w wiadomości news:jsciu4$m2f$4dont-email.me...
Bogdan Idzikowski::

[...]

Prawda boli?

Wyznajesz tylko katolicki seks prokreacyjny, który właściwie z
seksem nie ma nic wspólnego. To spółkowanie po ciemku, w nocnych koszulach,
jedynie w celu spłodzenia potomka. I oczywiście tylko z poślubioną żoną.

Dladego tak nienawidzisz radosnego seksu. I tak dalej...

Data: 2012-06-26 10:44:37
Autor: Przemysław W
Dziwka ministra kultury
Bogdan Idzikowski:

[...]

Nie krępuj się szwabik, opowiedz coś o swoich seksualnych przygodach
w niemieckim burdelu, wiemy że lubisz seks grupowy z użyciem kija i
szczotki, a przygody wyuzdanego 66 latka który całe dnie spędza przed
komputerem, mogą mnie czegoś nowego nauczyć na ten temat.

Dladego tak nienawidzisz radosnego seksu. I tak dalej...

Dlatego, że stary grzyb twojego pokroju, może sobie taki seks
pooglądać na ekranie komputera, a ja nie lubię marnować czasu
na debilne rozmówki ze znudzonym leśnym dziadkiem.

Data: 2012-06-26 15:51:45
Autor: Grzegorz Z.
Dziwka ministra kultury
Dnia Tue, 26 Jun 2012 10:44:37 -0500, Przemysław W napisał(a):

Dlatego, że stary grzyb twojego pokroju, może sobie taki seks pooglądać
na ekranie komputera,

Czyli z tym też trafiłem.

Data: 2012-06-26 18:05:20
Autor: Bogdan Idzikowski
Dziwka ministra kultury

Użytkownik "Przemysław W" <"BroDmy RP przed pisem"@gazeta.pl> napisał w wiadomości news:jscld8$c0n$1dont-email.me...
Bogdan Idzikowski:

[...]

Bo, synuś tego nie ogarniasz. Seks jest dla ciebie tabula rasa.
Masz rację, nie będę ciągnął tego tematu z tobą, jako dyskutantem. Bo na ten temat z tobą rozmawiać, to jak ze ślepym o barwach!

Data: 2012-06-26 16:02:57
Autor: WW
Dziwka ministra kultury
W dniu 2012-06-26 15:26, Przemysław W pisze:
Polski minister łoży na gwiazdę porno!

Nareszcie sensowny wydatek.
Chyba pierwszy?   :-P
Bardzo ją lubię i jej filmy.

Dość już utrzymywania bandy darmozjadów zwanych "artystami".
Nich sami na siebie zarobią a jak nikt nie chce ich twórczości, to jazda do zwykłej roboty.

Pozdrawiam
WW
„Tylko pod tym krzyżem, tylko pod tym znakiem
  Polska będzie wiochą a Polak burakiem”.

Data: 2012-06-26 07:13:47
Autor: matador
Dziwka ministra kultury
On 26 Cze, 16:02, WW <wu...@vp.pl> wrote:
W dniu 2012-06-26 15:26, Przemysaw W pisze:

> Polski minister oy na gwiazd porno!

Nareszcie sensowny wydatek.
Chyba pierwszy? :-P
Bardzo j lubi i jej filmy.

Do ju utrzymywania bandy darmozjadw zwanych "artystami".
Nich sami na siebie zarobi a jak nikt nie chce ich twrczoci, to jazda
do zwykej roboty.

Podelij jej Powiatowego do ka. Ma duuuo czasu. Sam moesz da
dupy temu drugiemu. Te wolny.

matador.

Data: 2012-06-26 16:52:48
Autor: WW
Dziwka ministra kultury
W dniu 2012-06-26 16:13, matador pisze:

Podeślij jej Powiatowego do łóżka.

Najwyraźniej mylisz aktorkę z filmów porno z prostytutką.
Czyżbyś żadnego nie oglądał?

Żal mi Ciebie.

Pozwolę sobie przypomnieć, że jedna z nich, Ilona Staller, weszła do parlamentu Włoch a w czasie wizyty na Węgrzech, czyli we własnym, kraju była przyjmowana z honorami.

Data: 2012-06-26 16:49:38
Autor: Bogdan Idzikowski
Dziwka ministra kultury

Użytkownik "Przemysław W" <"BroDmy RP przed pisem"@gazeta.pl> napisał w wiadomości news:jscdan$m9g$1dont-email.me...
[...]

Nie mam nic przeciwko, a nawet jestem za!

Data: 2012-06-26 16:50:36
Autor: Jakub A. Krzewicki
Dziwka ministra kultury
wtorek, 26 czerwca 2012 15:26. carbon entity 'Przemysław W' <"BroDmy RP przed pisem"@gazeta.pl>

[...]

Artystka Grey tu grać sprośnych scenek nie przyjechała tylko promować swoje produkcje muzyki elektronicznej, trzeba dopowiedzieć. A to zupełnie zmienia postać rzeczy. Unsound to jest ZTCW festiwal muzyki noise, dark ambient, retrofuturyzmu i podobnej, a więc takiej, której kompozytorzy i wykonawcy często-gęsto są pomyleni i biorą swoje piękno  z siły dekadencji i szaleństwa i ogólnie wszystkiego co kręci korbę w mózgu, więc cieszmy się serdecznie, że nit nie wpadł jask dotąd na pomysł zaproszenia na niego np. Varga Vikernesa, przy którym panna Grey to sympatyczna, niewinna porno-
punkówa i jak dotąd nie ma nikogo na sumieniu.

http://lordwinterisle.blogspot.com/

Data: 2012-06-26 15:31:57
Autor: Observatore
Dziwka ministra kultury
Jakub A. Krzewicki <drukpakunley@gmail.org> napisa(a): Artystka Grey tu gra spronych scenek nie przyjechaa tylko promowa swoje produkcje muzyki elektronicznej, trzeba dopowiedzie. A to zupenie zmienia posta rzeczy. **************

czlowieku, tylko w PRL-u minster podobnymi sprawami sie zajmowal. W cywilizowanym panstwie demokratycznym, NORMALNY minister nie zajmuje sie takimi *artystkami*. Kadafi i Putin, tez takie *artyski* sobie sprowadzaja (jeden juz w czasie
przeszly,:))

Data: 2012-06-26 21:50:00
Autor: Jakub A. Krzewicki
Dziwka ministra kultury
wtorek, 26 czerwca 2012 17:32. carbon entity ' Observatore' <fajny.d.arzbor.WYTNIJ@gazeta.pl>

**************

[...]

Coś masz don signore Observatore do talentów (innych niż sztuki wizualne) miss Grey? Przeca muzyka o ile nie zawiera (nie)stosownych odgłosów nie jest pornofonią ;)

A co do sprowadzania artystek przez mecenasów kultury, to choćbyś się napinał, nic sprowadzenia Loli Montez przez króla Ludwika Bawarskiego (skądinąd sponsora mojego ulubionego kompozytora Wagnera) nie przebije. A nie był ten król żadnym tam putinem ani ghadafim tylko dystyngowanym aczkolwiek nie da się ukryć dekadenckim conoisseurem o którym film biograficzny wyreżyserował sam Lucchino Visconti. Poniważ miał wizję i rozmach, to filistrzy, mydlarze i episjerzy zrobili z niego waryata, uwięzili i doprowadzili do samobójstwa z rozpaczy. Gdyby wszyscy myśleli tak jak don signore, nie byłoby opery w Bayreuth i zamku Neuschwanstein.

http://lordwinterisle.blogspot.com/

Data: 2012-06-26 19:59:40
Autor: Observatore
Dziwka ministra kultury
Jakub A. Krzewicki <drukpakunley@gmail.org> napisa(a): Co masz don signore Observatore do talentw (innych ni sztuki wizualne) miss Grey? Przeca muzyka o ile nie zawiera (nie)stosownych odgosw nie jest pornofoni ;)

A co do sprowadzania artystek przez mecenasw kultury, to choby si napina, nic sprowadzenia Loli Montez przez krla Ludwika Bawarskiego *********************************************

Zdrojewski jest tylko urzedasem, a nie mecanasem kultury ktory z wlasnej
kieszeni oplaca takie *artyski*.

Niech dba o rozwoj polskiej kultury, a takie *artystki* moga sprowadac faceci od show-biznesu.

Data: 2012-06-27 01:39:51
Autor: Jakub A. Krzewicki
Dziwka ministra kultury
wtorek, 26 czerwca 2012 21:59. carbon entity ' Observatore' <fajny.d.arzbor.WYTNIJ@gazeta.pl>

Zdrojewski jest tylko urzedasem, a nie mecanasem kultury ktory z wlasnej
kieszeni oplaca takie *artyski*.

Niech dba o rozwoj polskiej kultury, a takie *artystki* moga sprowadac
faceci od show-biznesu.

Byłem jeszcze jako licealista na osobistym spotkaniu kilku osób z p. Bogdanem Zdrojewskim i zrobił na mnie niebylejakie wrażenie. Doskonały na pewno nie jest (a kto jest), ale nie sposób odmówić mu talentów i inteligencji. Przed p. Bogdanem nikt nie dbał porządnie o rozwój i wygląd Wrocławia, aparatczycy byli wpatrzeni ślepo w Warszawę na zasadzie "centralizmu demokratycznego" a niektórzy nawet przysłani wprost z Warszawy (np. profesor od matematyki Bolesław Iwaszkiewicz, z tego co słyszałem odległy kuzyn znanego poety) prowadzili politykę pełną tak horrendalnych urojonych i abstrakcyjnych pomysłów psujących tkankę miejską jak trasa "W-Z" (znana lepiej jako "Odra-Bałtyk") czy wysadzenie młynów św. Klary. Wtedy też część elity osadników pochodzących ze zniszczonej prowadziła politykę skrajnie nielojalną wobec miejsca własnego zamieszkania. Odbudowująca się Warszawa nie tylko zabierała cegly z gruzów, ale także rozbierała całe dobrze zachowane budynki, a ci ludzie z nią wspólpracowali. Jako lokalny patriota wrocławski pochodzący z rodziny mieszanej osadników kresowych i poznańskiego (choć także mam zarówno osadników warszawskich jak i autochtonów w dalszej "przyszywanej" rodzinie) dla mnie takie zachowanie to zdrada i wandalizm i dobrze, że te lata komuny i pseudo-"piastowskiego" zakłamania nie mającego nic wspólnego z prawdziwą tradycją Piastów Śląskich takich jak Henryk Probus i Wrocławia jako "miasta spotkań", "miasta pogranicza" tak przedstawionego w historii Normana Daviesa, na szczęście się skończyły. Wrocław jak napisał pewien niemiecki poeta wspólczesny "jest i pozostanie polski na zawsze", ale jego polskość jest połączona nierozdzielnie z innymi równie silnymi wpływami takimi jak żywioł niemiecki i czeski i nie można rozwalać i niszczyć bezkarnie zabytków jego przeszłości, jak to robili czerwoni. Duża zasługa w zakończeniu wandalizmu i rabunkowej eksploatacji i rozpoczęciu tej nowej polityki upiększania miasta należy się właśnie p. Zdrojewskiemu i ludziom, którzy kontynuują to, co on rozpoczął włącznie z obecnym prezydentem Dutkiewiczem.

Tak więc imputować, że minister Zdrojewski nie jest zdolny dbać o rozwój polskiej kultury jest absurdem. Zgoda, że rząd obecny jest taki jaki jest i genralnie zasługuje na przyganę w wielu kwestkach, ale poletko p. Zdrojewskiego jest jednym z nielicznych wyjątków wobec ogólnej degrengolady, p. Bogadan robi co może i potrafi z przyznanym mu zasobem budżetowym i jeszcze starcza na finansowanie offowych projektów takich jak krakowski Unsound. Może niekoniecznie zrozumiałych dla wszystkich (trudno, żeby zrozumiał je filister i parafianin wychowany na tradycyjnych zasadach, bo poza zrozumieniem takiego filistra są nawet artystowskie neoromantyczne prądy Młodej Polski z końca XIX i początku ubiegłego wieku spod hasła "sztuka dla sztuki"), ale ekscytujących dzięki swojemu "chic" artystyczne elity.  W kulturze polskiej należy położyć akcent raczej na słowo "kultura" niż "polska", kultura ta nie będzie lerpsza starając się być bardziej polskaniż jest, ale raczej starając się być bardziej artystowska. Czyli kultura polska w sensie "kultura jako nośnik polskości" ma mniejszą szansę na sukces niż "polskość jako nośnik kultury". Ja się nie wstydzę polskości tak jak Tusk, ale dla mnie polskość w przypadku kultury jest formą do przekazania treści bardziej uniwersalnych i nie zgodziłbym się z Gombrowiczem że np. Borges będąc bardziej literacki jest mniej argentyńskiczy ktoś z jego polskich odpowiedników w literaturze będzie mniej polski. Nie zgodzę się także z tezą, że kultura offowa jest show-businessem, bardziej mnie przeraża bowiem np. wydawanie pieniędzy podatnika na taką Ewę Farną (typowy show-business i tandetne epatowanie seksem) w ramach imprez towarzyszących Euo 2012 niż na offową i kontrkulturową Sashę Grey.

http://lordwinterisle.blogspot.com/

Data: 2012-06-27 01:22:40
Autor: Observatore
Dziwka ministra kultury
Jakub A. Krzewicki <drukpakunley@gmail.org> napisa(a):
> Niech dba o rozwoj polskiej kultury, a takie *artystki* moga sprowadac
> faceci od show-biznesu.

Bylem jeszcze jako licealista na osobistym spotkaniu kilku osob z p. Bogdanem Zdrojewskim i zrobilna mnie niebylejakie wraenie. Doskonaly na pewno nie jest (a kto jest), ale nie sposob odmawiac mu talentow i inteligencji.

szczegolne *dobre * wrazenie zrobil na wielu Polakach, kiedy nie zdjal
kapelusza na uroczystosciach w Smolensku. Na portalach drugiego obiegu (takie wspolczesne *podziemie* polityczne), mozna dowiedziec sie o dzialalnosci tego pana *ministra* od kultury (tylko
jakiej i jakiego panstwa??) - wielu zadziwiajacych rzeczy.

Krotko mowiac, ten osobnik na pewno nie jest polskim ministrem kultury, tylko
lewackim i antypolskim.

Facet w bezczelny sposob lekcewazy polska kulture i tozsamosc narodowa - tym
samym bierze aktywny udzial w wynaradawianiu Polakow (tak jak zyczy sobie
srodowisko Michnika & spolka).

Lekcewaenie polskiej tosamoci przez Zdrojewskiego:

* Numer 227 - 08.06.2012 &#9654; Kultura

Dla ministra Bogdana Zdrojewskiego, ktry wspiera lewicowych radykaw z
*Krytyki Politycznej* i zaprasza na Kongres Kultury byego czonka zbrodniczej
stalinowskiej organizacji Zygmunta Baumana, tradycyjna kultura polska to
zapewne obcienie i obciach.

Polska jako jedno z ostatnich pastw 16 maja 2011 r. podpisaa konwencj
UNESCO dotyczc ochrony dziedzictwa niematerialnego. Dziedzictwo to tworz
m.in. jzyk - jako nonik tradycji, spoeczne zwyczaje, rytuay, widowiska &#8211; w
tym tradycyjna muzyka, pieni, obrzdy, wyobraenia o wiecie, przyrodzie, a
take rzemioso tradycyjne. Ten dorobek pokole to nasza tosamo &#8211; z caym
bogactwem rnorodnoci, ktra wystpowaa w historycznych granicach RP. *

*Kulturalny Pan* w kapeluszu, PROMUJE i FINANSUJE antypolskie filmy:

http://www.fronda.pl/news/czytaj/tytul/minister_promuje_antypolskie_filmy_w_europie

Tym samym idzie reka w reke z Polakozerca Grossem. Finansuje n.p. z budzetu panstwa tzw. lewackie czerwone msze. Wiele mozna jeszcze napisac, ale szkoda czasu. Kazdy moze sobie te infornacje
znalezc w sieci sam, jesli jest zainteresowany i czuje sie Polakiem, a nie qurqa wie kim? Ni pies ni wydram - cos na ksztalt swidra.

 Tak postepuje polski minister kultury?? NIGDY. Minister kultury ZADNEGO
normalnego panstwa tak nie postepuje. Tak postepuje minister panstwa okupowanego.
Przed p. Bogdanem nikt nie dbal porzadnie o rozwoj i wyglad Wroclawia, aparatczycy byli wpatrzeni slpo w Warszawe na zasadzie "centralizmu demokratycznego" a niektorzy nawet przyslani wprost z Warszawy

dbal moze z jakiegos specyficznego powodu...a jakiego - to sie dopiero okaze w
przyszlosci..

Data: 2012-06-27 13:08:09
Autor: Jakub A. Krzewicki
Dziwka ministra kultury
środa, 27 czerwca 2012 03:22. carbon entity ' Observatore' <fajny.d.arzbor.WYTNIJ@gazeta.pl>

Polska jako jedno z ostatnich państw 16 maja 2011 r. podpisała konwencję
UNESCO dotyczącą ochrony dziedzictwa niematerialnego. Dziedzictwo to
tworzą m.in. język - jako nośnik tradycji, społeczne zwyczaje, rytuały,
widowiska &#8211; w tym tradycyjna muzyka, pieśni, obrzędy, wyobrażenia o
świecie, przyrodzie, a także rzemiosło tradycyjne. Ten dorobek pokoleń to
nasza tożsamość &#8211; z całym bogactwem różnorodności, która występowała
w historycznych granicach RP. *

A gdzie znajdziemy tę tradycję w czystej postaci, ją już komuna skutecznie niestety wytępić zdołała niemal w całości. Na wsi się to zdegenerowało do z przeproszenim disco polo (najgorszej odmiany show-businessu) i tylko w miastach może jeszcze ludzie z takich offowych prtzedsięwzięć jak "Teatr Pieśń Kozła", "Gardzienice", "Wierszalin", zespoły muzyczne "Kapela ze Wsi Warszawa", "Żywiołak" czy "Percival Schuttenbach" próbują te tradycje dla różnych audytoriów rekonstruować. Tutaj nawet Zdroju czego ratować nie miał -- - wiem co mówię, bo siedzę w książkach o tradycjach ludowego szamanizmu słowiańskiego (tych wszysktkich szeptunek, zamawiaczy i wsiakiego inszego folkloru jak to się mówi potocznie "chachłackiego"), tym się tylko nieliczny krąg polskiej inteligencji tej prawdziwej elitarnej interesuje. Dobrze, że jest jeden taki dobry pisarz Pilipiuk, który przybliża szerszej publice ten świat poprzez opowiadania z Jakubem Wędrowyczem w roli głównej ;) bo inaczej pies z kulawą nogą by nie pamiętał. To jert to zamo zresztą czemu bezskutecznie próbiował zapobiec Pasolini na Zachodzie, gdzie też autentyczny folklor plebejski został wyparty praktycznie do połowy lat 70-
tych przez kulturę mieszczańską.

Finansuje n.p. z budzetu panstwa tzw. lewackie czerwone msze.

A ja myślałem, że kolega Obserwator kocha państwo Izrael... kolega stałe adoruje jego największych orędowników w Polsce, przy których wszyskie te Sierakowskie -- - jedną ręką kręcące filmy wzywające do powrotu Żydów a drugą wysyłające pomoc pobić humanitarną dla Palestyńczyków -- - to załgany pikuś.

[...]

Być może będę grał w tym powodzie pewną rolę, ale nie róbmy spojlerów dla publiczności. Show must go on! --