Dziwka ministra kultury

Data: 2012-06-26 14:16:16
Autor: Grzegorz Z.
Dziwka ministra kultury
Dnia Tue, 26 Jun 2012 08:26:44 -0500, Przemysław W napisał(a):

Polski minister łoży na gwiazdę porno!

Wolał byś żeby łożył na tą łysiejącą dziwkę z Torunia?

Data: 2012-06-26 07:25:54
Autor: matador
Dziwka ministra kultury
On 26 Cze, 16:16, "Grzegorz Z." <stard...@lazyjones.org> wrote:
Dnia Tue, 26 Jun 2012 08:26:44 -0500, Przemys³aw W napisa³(a):

> Polski minister ³o¿y na gwiazdê porno!

Wola³ by¶ ¿eby ³o¿y³ na t± ³ysiej±c± dziwkê z Torunia?

Masz ju¿ dwie dziwki zwolnione z burdelu, na miejscu w Warszawie.
Mo¿esz im fiuty wylizaæ.

matador.

Data: 2012-06-26 09:27:08
Autor: Przemysław W
Dziwka ministra kultury
Grzegorz Z.:
Dnia Tue, 26 Jun 2012 08:26:44 -0500, Przemysław W napisał(a):

Polski minister łoży na gwiazdę porno!

Wolał byś żeby łożył na tą łysiejącą dziwkę z Torunia?

http://gfx.mmka.pl/newsph/400094/974411.3.jpg

Wybierz sobie którą dziwkę wolisz i nie marudź zboczeńcu.

Data: 2012-06-26 14:43:23
Autor: Grzegorz Z.
Dziwka ministra kultury
Dnia Tue, 26 Jun 2012 09:27:08 -0500, Przemysław W napisał(a):

Wybierz sobie którą dziwkę wolisz i nie marudź zboczeńcu.

Polskie dziwki nie interesują mnie w szczególności.

Data: 2012-06-26 09:49:09
Autor: Przemysław W
Dziwka ministra kultury
Grzegorz Z.:
Dnia Tue, 26 Jun 2012 09:27:08 -0500, Przemysław W napisał(a):

Wybierz sobie którą dziwkę wolisz i nie marudź zboczeńcu.

Polskie dziwki nie interesują mnie w szczególności.

To pobaw siÄ™ penisem swojej rodaczki:
http://www.tinyurl.pl?YOIttcDM

Data: 2012-06-26 14:53:36
Autor: Grzegorz Z.
Dziwka ministra kultury
Dnia Tue, 26 Jun 2012 09:49:09 -0500, Przemysław W napisał(a):

Grzegorz Z.:
Dnia Tue, 26 Jun 2012 09:27:08 -0500, Przemysław W napisał(a):

Wybierz sobie którą dziwkę wolisz i nie marudź zboczeńcu.

Polskie dziwki nie interesują mnie w szczególności.

To pobaw siÄ™

Biedaku, czy ty kiedyś miałeś do czynienia z ciałem kobiety w inny sposób niż na ekranie?

Data: 2012-06-26 09:56:14
Autor: Przemysław W
Dziwka ministra kultury
Grzegorz Z.:
[...]

Nie, niemieckie dziwki nie interesują mnie w szczególności.

Data: 2012-06-26 14:57:47
Autor: Grzegorz Z.
Dziwka ministra kultury
Dnia Tue, 26 Jun 2012 09:56:14 -0500, Przemysław W napisał(a):

Grzegorz Z.:
[...]

Od kiedy bycie aktorką lub modelką jest tożsame z byciem dziwką?

Data: 2012-06-26 10:00:18
Autor: Przemysław W
Dziwka ministra kultury
Grzegorz Z.:
[...]

Od wtedy, kiedy niemiecka dziwka wkłada sobie za pieniądze
między nogi palikota. EOT

Data: 2012-06-26 15:04:07
Autor: Grzegorz Z.
Dziwka ministra kultury
Dnia Tue, 26 Jun 2012 10:00:18 -0500, Przemysław W napisał(a):

Grzegorz Z.:
[...]

Od wtedy

Mam nadzieję że od teraz będziesz już pamiętał że jedno nie równa się drugiemu.

Data: 2012-06-26 10:05:17
Autor: Przemysław W
Dziwka ministra kultury
Grzegorz Z.:
[...]

Mam nadziejÄ™

Tak trzymaj, kiedyś może ci się spełni.

Data: 2012-06-26 15:06:22
Autor: Grzegorz Z.
Dziwka ministra kultury
Dnia Tue, 26 Jun 2012 10:05:17 -0500, Przemysław W napisał(a):

Grzegorz Z.:
[...]

I Å‚ysy z Torunia zostanie dziwkÄ… waszego ministra kultury?

Data: 2012-06-26 10:10:02
Autor: Przemysław W
Dziwka ministra kultury
Grzegorz Z.:
[...]

I Å‚ysy

Lubisz łysych? To może ten szwabik wypełni lukę w twoim
patetycznym życiu:
http://tp.kyff.20sec.de/images/000/005/487//big_anders-among-men.jpg

Nudzisz. EOT

Data: 2012-06-26 15:18:32
Autor: Grzegorz Z.
Dziwka ministra kultury
Dnia Tue, 26 Jun 2012 10:10:02 -0500, Przemysław W napisał(a):

Grzegorz Z.:
[...]

I Å‚ysy z Torunia zostanie dziwkÄ… ministra kultury?

Lubisz Å‚ysych?

Projektujesz coÅ› na mnie, pederasto?

Nudzisz. EOT

Przynajmniej zapamiętasz że "aktorka" bądź "modelka" nie równa się "dziwka". Tym bardziej że z tego co pamiętam Gianna Jessen też gdzieś kiedyś miała sesję zdjęciową.

Data: 2012-06-26 14:14:17
Autor: Antenka
Dziwka ministra kultury
On 26 Cze, 16:53, "Grzegorz Z." <stard...@lazyjones.org> wrote:

Biedaku, czy ty kiedy¶ mia³e¶ do czynienia z cia³em kobiety w inny sposób ni¿ na ekranie?<

Pewnie tak.  W przeciewieñstwie do ciebie, on  nie jest zbokiem i nie
ugania siê za ch³opczykami tak jak ty! Tfuu!

Antenka

Data: 2012-06-27 00:44:07
Autor: Grzegorz Z.
Dziwka ministra kultury
Antenka napisa³:

[...]

Lustro siê k³ania trans, lustro!

--
"Ciê¿ko wierzyæ w co¶,co spisa³ jaki¶ napruty winem i pal±cy jakie¶ zio³a."

Data: 2012-06-26 16:58:45
Autor: Bogdan Idzikowski
Dziwka ministra kultury

Użytkownik "Grzegorz Z." <stardust@lazyjones.org> napisał w wiadomości news:jscidg$76t$5dont-email.me...
[...]

Nie dziw mu się. On wyznaje tylko katolicki seks prokreacyjny, który właściwie z seksem nie ma nic wspólnego. To spółkowanie po ciemku, w nocnych koszulach, jedynie w celu spłodzenia potomka. I oczywiście tylko z poślubioną żoną.

Data: 2012-06-26 10:02:26
Autor: Przemysław W
Dziwka ministra kultury
Bogdan Idzikowski::

[...]

Nie dziw mu siÄ™. On wyznaje tylko katolicki seks prokreacyjny,

Byłeś dzisiaj szwabik na spacerze? Kolejny dzień przed komputerem?

Data: 2012-06-26 17:35:10
Autor: Bogdan Idzikowski
Dziwka ministra kultury

Użytkownik "Przemysław W" <"BroDmy RP przed pisem"@gazeta.pl> napisał w wiadomości news:jsciu4$m2f$4dont-email.me...
Bogdan Idzikowski::

[...]

Prawda boli?

Wyznajesz tylko katolicki seks prokreacyjny, który właściwie z
seksem nie ma nic wspólnego. To spółkowanie po ciemku, w nocnych koszulach,
jedynie w celu spłodzenia potomka. I oczywiście tylko z poślubioną żoną.

Dladego tak nienawidzisz radosnego seksu. I tak dalej...

Data: 2012-06-26 10:44:37
Autor: Przemysław W
Dziwka ministra kultury
Bogdan Idzikowski:

[...]

Nie krępuj się szwabik, opowiedz coś o swoich seksualnych przygodach
w niemieckim burdelu, wiemy że lubisz seks grupowy z użyciem kija i
szczotki, a przygody wyuzdanego 66 latka który całe dnie spędza przed
komputerem, mogą mnie czegoś nowego nauczyć na ten temat.

Dladego tak nienawidzisz radosnego seksu. I tak dalej...

Dlatego, że stary grzyb twojego pokroju, może sobie taki seks
pooglądać na ekranie komputera, a ja nie lubię marnować czasu
na debilne rozmówki ze znudzonym leśnym dziadkiem.

Data: 2012-06-26 15:51:45
Autor: Grzegorz Z.
Dziwka ministra kultury
Dnia Tue, 26 Jun 2012 10:44:37 -0500, Przemysław W napisał(a):

Dlatego, że stary grzyb twojego pokroju, może sobie taki seks pooglądać
na ekranie komputera,

Czyli z tym też trafiłem.

Data: 2012-06-26 18:05:20
Autor: Bogdan Idzikowski
Dziwka ministra kultury

Użytkownik "Przemysław W" <"BroDmy RP przed pisem"@gazeta.pl> napisał w wiadomości news:jscld8$c0n$1dont-email.me...
Bogdan Idzikowski:

[...]

Bo, synuÅ› tego nie ogarniasz. Seks jest dla ciebie tabula rasa.
Masz rację, nie będę ciągnął tego tematu z tobą, jako dyskutantem. Bo na ten temat z tobą rozmawiać, to jak ze ślepym o barwach!

Dziwka ministra kultury