Dziwka ministra kultury

Data: 2012-06-26 16:49:38
Autor: Bogdan Idzikowski
Dziwka ministra kultury

Użytkownik "Przemysław W" <"BroDmy RP przed pisem"@gazeta.pl> napisał w wiadomości news:jscdan$m9g$1dont-email.me...
Polski minister łoży na gwiazdę porno!

Minister Bogdan Zdrojewski dofinansowuje festiwal, na którym wystąpi amerykańska gwiazda porno Sasha Grey

Królowa branży pornograficznej z USA, Sasha Grey będzie gościem krakowskiego festiwalu Unsound, który dofinansowuje minister kultury Bogdan Zdrojewski – ujawnił portal w Polityce.pl.

Sasha Grey, która była najmłodszą aktorką porno w USA, jest największym wrogiem organizacji antypornograficznych.

– Nie czuję się winna z tego powodu, że odczuwam przyjemność, kiedy ktoś mnie dusi albo kiedy ja kogoś dominuję. Sceny, które odgrywam, zawsze odbywają się za obopólną zgodą. Żadnych dzieci i zwierząt, poza tym wszystko – mówiła Grey w jednym z wywiadów.

http://www.fakt.pl/Minister-kultury-wpiera-gwiazde-porno-Zdrojewski-placi-na-gwiazde-porno,artykuly,165362,1.html

Nie mam nic przeciwko, a nawet jestem za!

Dziwka ministra kultury