Dziwna historia z kiepskim paliwem i ERG albo czymś zupełnie innym...

Data: 2015-08-12 23:59:08
Autor: LordBluzg®
Dziwna historia z kiepskim paliwem i ERG albo czymś zupełnie innym...
"Budzik" wydumał(a) w wiadomości ID
[...]

I pytanie dodatkowe - czy ktos moze tez miał jakies problemy po tankowaniu w drugiej połowie lipca na stacji AUCHAN w Swadzimiu?

Wymieniałem wtryski po paliwie z Auchan w Swadzimiu (Delphi/CRDI). Złakomiłem się ceną, podobnie jak w Tesco przy Serbskiej. Zmieniłem stacje na Statoil/Lukoil. Sporadycznie tankuję na Orlenie czy BP (to samo) ale tylko wtedy, jeśli akurat brakuje paliwa, żeby dojechać do w/w. Zobacz sobie KOLOR paliwa. Im bardziej żółte tym więcej komponentów "rzepakowych" :)

--
LordBluzg®™
Get out of the road if you want to grow old.(€™)

Data: 2015-08-13 01:39:36
Autor: LordBluzg®
Dziwna historia z kiepskim paliwem i ERG albo czymś zupełnie innym...
"LordBluzg®" wydumał(a) w wiadomości ID news:mqgfkh$91i$1mx1.internetia.pl

http://www.tvr24.pl/wiadomosc-Sam_zrob_sobie_paliwo_za_60_gr_litr-1675.html :)

Data: 2015-08-13 06:00:57
Autor: Budzik
Dziwna historia z kiepskim paliwem i ERG albo czym¶ zupe³nie innym...
Użytkownik LordBluzg® spam@ognik.com ...

http://www.tvr24.pl/wiadomosc-Sam_zrob_sobie_paliwo_za_60_gr_litr-1675.
html :)

hihihihi

Data: 2015-08-13 06:00:57
Autor: Budzik
[...]

stacje na Statoil/Lukoil. Sporadycznie tankujÄ™ na Orlenie czy BP (to
samo) ale tylko wtedy, jeśli akurat brakuje paliwa, żeby dojechać do
w/w. Zobacz sobie KOLOR paliwa. Im bardziej żółte tym więcej
komponentów "rzepakowych" :)

Ale po jednorazowym tankowaniu?
I mówimy o okresie o ktory pytałem czy o jakiejś starej sprawie?

Pytam, bo tankuje od zawsze na auchan i nigdy nie miałem takich problemów, od marca auto przejechało 30.000 i dotychczas tez zero problemów.
Dodatkowo znam auto (rocznik 2006) ktore powoli dobija milion km, tez na tym paliwie i tez zero problemów.
Wiec nie wiem, czy to paliwo powolutku psuje czy tez to był jakis jednorazowy wybryk czy moze po prostu zbieg okolicznosci.

Dziwna historia z kiepskim paliwem i ERG albo czymś zupełnie innym...