Dziwna klawiatura

Data: 2010-03-16 14:59:53
Autor: PP
Dziwna klawiatura
Witam
Kupiłem sobie klawiaturę   e5  model SK076/RE01422, może mało wygodna ale ma małe gabaryty na czym mi zależało. Klawiatura jest na USB i zachowuje się bardzo dziwnie, komputer zwalnia na starcie jakies 10 razy, wejscie w BIOS jest do¶ć stresuj±ce i nie wszystkie funkcje s± osi±galne. Po załadowaniu WINDOWS wszystko wydaje się być w porz±dku.
Płyta główna to ASUS M2A-VM-HDMI, czy kto¶ się spotkał z tym problemem ?
Piotr

__________ Informacja programu ESET Smart Security, wersja bazy sygnatur wirusow 4755 (20100108) __________

Data: 2010-03-16 15:22:09
Autor: qwerty
Dziwna klawiatura
Użytkownik "PP" <pp@wp.pl> napisał w wiadomości grup dyskusyjnych:hno05v$th3$1@news.vectranet.pl...
[...]

Jeszcze raz wyślij, tylko poprawnie.

Data: 2010-03-16 16:52:20
Autor: Tomek
Dziwna klawiatura
On 16.03.2010 15:22, qwerty wrote:
> [...]

> Jeżeli nie potrafisz skonfigurować NOD32, aby nie wysyłał śmieci
> to lepiej nic nie pisz, gdyż nie jesteś obdarzony inteligencją.

Wysłał poprawnie. Nawet sam go zacytowałeś. To że dostajesz spazmów na widok czterech linii tekstu jest twoim problemem. Jeżeli nie możesz pomóc to zamknij się i idź do kąta. Powiedzieć o wyłączeniu sygnaturki można przy okazji odpowiedzi, ale widać ty, jako działacz usenetowej straży obywatelskiej, musiałeś zareagować tym durnym postem. Nie skrzypi ci ostatnio głowa? Wydaje mi się, że oleju ci brakuje.

Data: 2010-03-16 16:59:00
Autor: qwerty
Dziwna klawiatura
Użytkownik "Tomek" <nomail@nonono.no> napisał w wiadomości grup dyskusyjnych:hno9fo$7nj$1@news.onet.pl...
Wysłał poprawnie. Nawet sam go zacytowałeś.

No popatrz. Nawet nie brakuje:

Data: 2010-03-17 07:45:51
Autor: PP
Dziwna klawiatura
Jeszcze raz wyślij, tylko poprawnie.
-- Jeżeli nie potrafisz skonfigurować NOD32, aby nie wysyłał śmieci
:) sorry dopiero co postawiony komputer, oczywiście poprawiam się
Piotr

Data: 2010-03-16 17:07:15
Autor: Jacek Maciejewski
Dziwna klawiatura
Dnia Tue, 16 Mar 2010 14:59:53 +0100, PP napisał(a):

Klawiatura jest na USB

A masz wł±czone w BIOS-ie wsparcie dla klawiatur USB?
--
Jacek

Data: 2010-03-16 19:54:01
Autor: Remek
Dziwna klawiatura
Użytkownik "PP" napisał: w wiadomo¶ci news:hno05v$th3$1news.vectranet.pl...

Klawiatura jest na USB i zachowuje się bardzo dziwnie

Przyczyna jest Twoja debilna sygnaturka. Wielu ludzi ma tak±:

"Jeżeli nie potrafisz skonfigurować NOD32, aby nie wysyłał ¶mieci
to lepiej nic nie pisz, gdyż nie jeste¶ obdarzony inteligencj±."

WeĽ to pod uwagę.

Remek

Data: 2010-03-16 20:27:05
Autor: pitpull
Dziwna klawiatura

Użytkownik "Remek" <bajer@onet.eu> napisał w wiadomo¶ci news:hnok88$ges$1news.onet.pl...
[...]

Wielu ludzi nie wie, że mu antywir takie co¶ podczepił. Więc może by najpierw powiedzieć:
"Słuchaj - ustaw tego noda, żeby nie doł±czał swojej reklamy"

Ja my¶le, że to w zupełno¶ci wystarczy w 90% przypadków.

pitpull
który kiedy¶ też się niestety załapał na "sygnaturke od eset'a"

Data: 2010-03-16 23:37:47
Autor: Remek
Dziwna klawiatura
Użytkownik "pitpull" napisał:

Wielu ludzi nie wie, że mu antywir takie co¶ podczepił.

Żartujesz? Gdyby¶ napisał, że mu antywir takie co¶ "podczepi", to można by się zgodzić. Chyba, że nie czytasz swojego w±tku na grupie i nie widzisz swoich postów. Oczywi¶cie dotyczy to również autora tematu.

Remek

Data: 2010-03-19 18:30:42
Autor: tg
Dziwna klawiatura
"PP" <pp@wp.pl> wrote in message news:hno05v$th3$1news.vectranet.pl...
[...]

upewnij sie ze wlaczona jest w biosie jej obsluga, zmien port usb (zwlaszcza
jezeli masz ja podlaczona do portow np. w panelu), zobacz czy nie zadziala
przejsciowka na ps/2

Dziwna klawiatura