Dziwna klawiatura

Data: 2010-03-19 18:30:42
Autor: tg
Dziwna klawiatura
"PP" <pp@wp.pl> wrote in message news:hno05v$th3$1news.vectranet.pl...
Kupiłem sobie klawiaturę   e5  model SK076/RE01422, może mało wygodna ale ma małe gabaryty na czym mi zależało. Klawiatura jest na USB i zachowuje się bardzo dziwnie, komputer zwalnia na starcie jakies 10 razy, wejscie w BIOS jest dość stresujące i nie wszystkie funkcje są osiągalne. Po załadowaniu WINDOWS wszystko wydaje się być w porządku.
Płyta główna to ASUS M2A-VM-HDMI, czy ktoś się spotkał z tym problemem ?

upewnij sie ze wlaczona jest w biosie jej obsluga, zmien port usb (zwlaszcza
jezeli masz ja podlaczona do portow np. w panelu), zobacz czy nie zadziala
przejsciowka na ps/2

Dziwna klawiatura