Dziwna kurtka (nie OT)

Data: 2012-04-02 15:08:36
Autor: MarcinJM
Dziwna kurtka (nie OT)
Witam
Jest sobie taka kurtka, wedkarska? mysliwska?:
http://ak-mazurski.pl/wp-content/uploads/2012/04/kurtka-001_1024_x_768.jpg
Lach jest usmarowany, bo sluzy mi w warsztacie, ale zaskakujace (odkrylem to niedawno po5-6 latach uzywania jest to, co jest na naszywce:
http://ak-mazurski.pl/wp-content/uploads/2012/04/kurtka-002_1024_x_768.jpg

Niestety nic mi sie nie udalo wygooglac na temat tego produktu, moze ktos z was bedzie cos wiecej wiedzial na jaka okolicznosc zostala wyprodukowana?

MarcinJM

Data: 2012-04-02 14:19:18
Autor: kamil
Dziwna kurtka (nie OT)
On 02/04/2012 14:08, MarcinJM wrote:
[...]

Może po prostu strój firmowy z jego warsztatu?

http://www.zasadasa.pl/

--
Pozdrawiam,
Kamil

http://bynajmniej.net

Data: 2012-04-02 20:36:48
Autor: Bydlę
Dziwna kurtka (nie OT)
On 2012-04-02 13:08:36 +0000, MarcinJM <marcinjm70@gazeta.pl> said:

Witam
Jest sobie taka kurtka, wedkarska? mysliwska?:
http://ak-mazurski.pl/wp-content/uploads/2012/04/kurtka-001_1024_x_768.jpg

1. <http://www.moikrewni.pl/mapa/kompletny/zasada.html>
2. <biuro@zasadasa.pl >

:-)