Dziwna moda na fontanny zamiast spryskiwaczy

Data: 2018-09-08 10:22:31
Autor: Sebastian Biały
Dziwna moda na fontanny zamiast spryskiwaczy
On 9/6/2018 9:24 PM, Marek S wrote:
albo przy większych prędkościach lał nisko, ale nigdy nie miałem tak, że przy prędkościach rzędu 100 km/h zraszałem całej okolicy.

Oni je poruszają się z tak niskimi predkościami ;)

Całkiem serio, zwracam kiedys uwagę znajomemu ze mu spryskiwacz chlapie a on na to że teraz chlapie ale jak zapi... 200km/h to ładnie trafia w szybę więc jest dobrze.

Data: 2018-09-09 00:17:12
Autor: Marek S
Dziwna moda na fontanny zamiast spryskiwaczy

Całkiem serio, zwracam kiedys uwagę znajomemu ze mu spryskiwacz chlapie a on na to że teraz chlapie ale jak zapi... 200km/h to ładnie trafia w szybę więc jest dobrze.

No więc to wada konstrukcyjna. Konstruktor musiał to tak właśnie zaprojektować, czego nie pojmuję. Jeśli dasz spryskiwacze równolegle do opływu powietrza, to będą uniezależnione od prędkości. W swoim aucie tak mam i to się sprawdza.

Jest jakiś przedział roczników pojazdów, w miarę świeży, gdzie zaimplementowano funkcję gejzerów. Leją wszędzie, ale nie na szybę. Nie chcę dywagować nad markami i modelami. Po prostu zauważyłem w ostatnim czasie, że przybyło takich pojazdów na drogach. Jadę za kimś i irytuje mnie gdy jego spryskanie szyby zalewa im auto.

--
Pozdrawiam,
Marek

Dziwna moda na fontanny zamiast spryskiwaczy