Dziwna mysz

Data: 2017-04-09 18:39:02
Autor: Jacek Maciejewski
Dziwna mysz
Hej, spotkał się ktoś z myszą bezprzewodową która ma taki ficzer ze jak
się ją zostawi na klika minut to się wyłącza i potem żadne ruszanie nią
czy naciskanie przycisków jej nie uruchamiają, w tym celu należy ją
wyłączyć i ponownie włączyć suwakiem na spodzie? Dopiero co taką nówkę
kupiłem i się zastanawiam czy tak ją skonstruowano czy po prostu jest
popsuta?
Wiele widziałem ale czegoś takiego nie... :)
--
Jacek
I hate haters.

Data: 2017-04-09 20:05:55
Autor: niepełnosprawny intelektualnie 'POPIS/EU
Dziwna mysz
uszkodzona, może wielu nie miałem, ale nigdy nie widziałem myszki której nie da się wybudzić przyciskiem...

Data: 2017-04-10 15:16:51
Autor: Jacek Maciejewski
Dziwna mysz
Dnia Sun, 9 Apr 2017 20:05:55 +0200, niepełnosprawny intelektualnie
'POPIS/EU napisał(a):

uszkodzona, może wielu nie miałem, ale nigdy nie widziałem myszki której nie da się wybudzić przyciskiem...

Oddałem do sklepu A4tech, wziąłem nastepną, Tracera. Zadowolony, bo
trzecia z kolei mysz z Carrefoura musi działać (pierwsza, Vakoss, w
ogóle nie działała :). Poruszałem, poklikałem i jest OK. No to zostawiam
na kilka minut. Ponownie ruszam i kilkam czym popadnie i nic :) Nie
działa. Po dłuższej chwili ustalam że albo wyłacz-włącz albo stuknij o
blat stołu. Czy ja mam pecha i muszę kupić czwartą mysz czy ostatnio
robą tylko myszy co się wybudzają z uśpienia jak nimi stuknąć? :)
--
Jacek
I hate haters.

Data: 2017-04-10 17:16:07
Autor: Jacek Maciejewski
Dziwna mysz
'POPIS/EU napisał(a):

[...]

PS. Odkryłem że wybudza mysz z uśpienia (oprócz stukniecia) również
naciśnięcie kółka. Na kilkadziesiąt różnych myszy bezprzewodowych jakie
widziałem tylko ta tak się zachowuje. Może to taka moda teraz, że mysz
wyłącza zupełnie optykę żeby zaoszczędzić prąd i wymaga naciśnięcia
czegoś by wystartować? --
Jacek
I hate haters.

Data: 2017-04-10 18:30:24
Autor: ąćęłńóśźż
Dziwna mysz
RTFM !

-- -- -
Odkryłem że

Data: 2017-04-10 18:50:01
Autor: Jacek Maciejewski
Dziwna mysz
Dnia Mon, 10 Apr 2017 18:30:24 +0200, ąćęłńóśźż napisał(a):

RTFM !

Manual do myszy z kerfura!? Chyba cię pogięło :)
--
Jacek
I hate haters.

Data: 2017-04-10 19:43:42
Autor: Animka
Dziwna mysz
Dnia Mon, 10 Apr 2017 18:30:24 +0200, ąćęłńóśźż napisał(a):

RTFM !

Manual do myszy z kerfura!? Chyba cię pogięło :)

Do swojej myszy kupionej kiedyś w Realu manual miałam w pudełeczku z myszą (mysz radiowa). Mała karteczka co prawda, ale wszystkie informacje tam były.

--
animka

Data: 2017-04-10 19:37:00
Autor: Dominik Ałaszewski
Dziwna mysz
Dnia 10.04.2017 Jacek Maciejewski <jacmac@go2.pl> napisał/a:

trzecia z kolei mysz z Carrefoura musi działać (pierwsza, Vakoss, w

W Kerfurze kupiłem kiedyś w promocji najlepszą
mysz, jaką miałem- Microsoft Wireless Mobile Mouse 1000. Działa doskonale (oczywiście z Linuksem).

PS. Odkryłem że wybudza mysz z uśpienia (oprócz stukniecia) również
naciśnięcie kółka. Na kilkadziesiąt różnych myszy bezprzewodowych jakie

Owszem, myszy za kilkanaście zł z Leklerka nie
wybudzały się ruchem, ale wciśnięcie klawisza
wystarczało. Reagowanie na stuknięcie sugeruje,
że w planach było wybudzanie ruchem (żyroskop?),
ale w praktyce czułość jest żałosna. Widywałem wagi,
które miały się włączać po wejściu na nie i też
reagowały tylko na stuknięcie o podłoże, pewnie od
tego samego Chińczyka. To ja już wolę tego, który zamiast
kiepskiego czujnika ruchu postawił na prostotę, czyli wciskanie klawiszy :)

Data: 2017-04-10 19:45:46
Autor: Animka
Dziwna mysz
'POPIS/EU napisał(a):

[...]

Tak jak sobie ustawiłeś zarządzanie energią tak masz.

--
animka

Data: 2017-04-10 23:59:52
Autor: JaNus
Dziwna mysz
W dniu 2017-04-10 o 19:45, Animka pisze:
W dniu 2017-04-10 o 17:16, Jacek Maciejewski pisze: (-- -)
[...]

No to tym razem obstawiam, że rację ma Animka!

Data: 2017-04-09 20:09:00
Autor: 2late
Dziwna mysz
On 09/04/2017 05:39 PM, Jacek Maciejewski wrote:
[...]

Pozagladaj w manadzerze urzadzen, w opjach oszczedzania energi itp...

POzdrawiam
http://www.tweaktown.com/news/54297/yahoo-scanned-emails-behalf-nsa/index.html

Data: 2017-04-11 10:37:08
Autor: Jacek Maciejewski
Dziwna mysz
Dnia Sun, 9 Apr 2017 20:09:00 +0100, 2late napisał(a):

Pozagladaj w manadzerze urzadzen, w opjach oszczedzania energi itp...

Używam linuksa, tam nie ma takich windzianych wynalazków :) (Żeby nie
było - pod windą mysz też źle działa)  Chyba jeszcze nie skonstruowano
myszy z przełączalnymi zdalnie opcjami energetycznymi. I całe szczęście
:)
--
Jacek
I hate haters.

Data: 2017-04-11 08:54:15
Autor: Dominik Ałaszewski
Dziwna mysz
Dnia 11.04.2017 Jacek Maciejewski <jacmac@go2.pl> napisał/a:

Używam linuksa, tam nie ma takich windzianych wynalazków :) (Żeby nie

Tzn czego nie ma? Menadżera urządzeń nie (choć pod jakimś
środowiskiem graficznym mignęła mi jakaś podróbka tegoż
dla niemogących się przestawić z Windows), ale opcje
oszczędzania energii jak najbardziej są.

Data: 2017-04-11 11:19:34
Autor: Jacek Maciejewski
Dziwna mysz
Dnia Tue, 11 Apr 2017 08:54:15 +0000 (UTC), Dominik Ałaszewski
napisał(a):

 ale opcje
oszczędzania energii jak najbardziej są.

No są, ale u mnie są ubogie i nie dot. myszy. Prawdę mówiąc, jedyne
opcje energetyczne dot. myszy jakie kidykolwiek znalazłem tu czy ówdzie
to wyświetlanie na aplecie poziomu naładowania baterii myszy. Bez żadnej
możliwości zarządzania zużyciem energii z tej baterii z poziomu programu
komputerowego.
--
Jacek
I hate haters.

Data: 2017-04-11 12:19:07
Autor: Animka
Dziwna mysz
napisał(a):

[...]

Trzeba było sobie ustawić żeby mysz wybudzała komputer.
We wlaściwościach karty sieciowej też jest zakładka "Zarządzanie energią".

--
animka

Dziwna mysz