Dziwna mysz

Data: 2017-04-09 20:09:00
Autor: 2late
Dziwna mysz
On 09/04/2017 05:39 PM, Jacek Maciejewski wrote:
Hej, spotkał się ktoś z myszą bezprzewodową która ma taki ficzer ze jak
się ją zostawi na klika minut to się wyłącza i potem żadne ruszanie nią
czy naciskanie przycisków jej nie uruchamiają, w tym celu należy ją
wyłączyć i ponownie włączyć suwakiem na spodzie? Dopiero co taką nówkę
kupiłem i się zastanawiam czy tak ją skonstruowano czy po prostu jest
popsuta?
Wiele widziałem ale czegoś takiego nie... :)

Pozagladaj w manadzerze urzadzen, w opjach oszczedzania energi itp...

POzdrawiam
http://www.tweaktown.com/news/54297/yahoo-scanned-emails-behalf-nsa/index.html

Data: 2017-04-11 10:37:08
Autor: Jacek Maciejewski
Dziwna mysz
Dnia Sun, 9 Apr 2017 20:09:00 +0100, 2late napisał(a):

Pozagladaj w manadzerze urzadzen, w opjach oszczedzania energi itp...

Używam linuksa, tam nie ma takich windzianych wynalazków :) (Żeby nie
było - pod windą mysz też źle działa)  Chyba jeszcze nie skonstruowano
myszy z przełączalnymi zdalnie opcjami energetycznymi. I całe szczęście
:)
--
Jacek
I hate haters.

Data: 2017-04-11 08:54:15
Autor: Dominik Ałaszewski
Dziwna mysz
Dnia 11.04.2017 Jacek Maciejewski <jacmac@go2.pl> napisał/a:

Używam linuksa, tam nie ma takich windzianych wynalazków :) (Żeby nie

Tzn czego nie ma? Menadżera urządzeń nie (choć pod jakimś
środowiskiem graficznym mignęła mi jakaś podróbka tegoż
dla niemogących się przestawić z Windows), ale opcje
oszczędzania energii jak najbardziej są.

Data: 2017-04-11 11:19:34
Autor: Jacek Maciejewski
Dziwna mysz
Dnia Tue, 11 Apr 2017 08:54:15 +0000 (UTC), Dominik Ałaszewski
napisał(a):

 ale opcje
oszczędzania energii jak najbardziej są.

No są, ale u mnie są ubogie i nie dot. myszy. Prawdę mówiąc, jedyne
opcje energetyczne dot. myszy jakie kidykolwiek znalazłem tu czy ówdzie
to wyświetlanie na aplecie poziomu naładowania baterii myszy. Bez żadnej
możliwości zarządzania zużyciem energii z tej baterii z poziomu programu
komputerowego.
--
Jacek
I hate haters.

Data: 2017-04-11 12:19:07
Autor: Animka
Dziwna mysz
napisał(a):

[...]

Trzeba było sobie ustawić żeby mysz wybudzała komputer.
We wlaściwościach karty sieciowej też jest zakładka "Zarządzanie energią".

--
animka

Dziwna mysz