Dziwna reakcja... policjanta

Data: 2015-08-20 03:23:47
Autor: LordBluzg®
Dziwna reakcja... policjanta
"Budzik" wydumał(a) w wiadomości ID
Przejezdzałem wczoraj przez skrzyzowanie Garbar i Krolowej Jadwigi (od Garbar w stronę Debca) Oczywiście mowa o Poznaniu.
Wakacje, wiec ostatnio to skrzyzowanie przejezdza sie w kazda strone prawie bezkorkowo.
Ale wczoraj policja sterowała ruchem i czekałem w prawie 20 minutowym korku.
Pzostałe kierunki przejezdzały bez problemu, "na raz".
Przejezdzajac wychyliłem sie wiec przez okno, sadzac, ze sterujacy ruchem nie widza tego korka i powiedziałem, ze w tamta stronę jest 20 minutowy korek.
Zagadka:
- jaka według was powinna być reakcja policjanta?

Spierdalaj

- jaka była?

Spierdalaj :)

--
LordBluzg®™
Get out of the road if you want to grow old.(€™)

Data: 2015-08-20 16:00:47
Autor: Budzik
Dziwna reakcja... policjanta
Użytkownik LordBluzg® spam@ognik.com ...

- jaka według was powinna być reakcja policjanta?

Spierdalaj

- jaka była?

Spierdalaj :)

Mysle ze oboje bylismy zbyt pozytywnie nastawieni na takie odzywki :)

Dziwna reakcja... policjanta