Dziwna rzecz

Data: 2009-05-24 13:28:10
Autor: Jacek Tusuński
Dziwna rzecz
W czwartek jechałem do brata  samochodem wyjechaliśmy z mojego miasta potem wioska ,miasto wioska i następna wioska i
dojechaliśmy wszystko ok następnie wracaliśmy  tą samą drogą i tu zaczeły się jaja
w połowie drogi mój telefon sieć orange zaciął  cię nie łączy z żadnym numerem
twierdząc że numer jest zajęty albo brak zasięgu dojechaliśmy do domu to samo obszedłem dom i  to samo następnie  telefon wyłąnczyłem  i wląnczyłem ponownie i wszystko wróciło do normy Pierwszy raz to mi sie przydarzyło przedtem jak jeździłem do  Krakowa  takich numerów nie było Ale numer      --

Data: 2009-05-24 13:47:25
Autor: Olgierd
Dziwna rzecz
Dnia Sun, 24 May 2009 13:28:10 +0000, Jacek Tusuński napisał(a):

przedtem jak jeździłem do  Krakowa  takich numerów nie było Ale numer

Wniosek jest prosty: nie jeździć nigdzie, a jeśli już to tylko do Krakowa.

--
pozdrawiam serdecznie, Olgierd
http://olgierd.bblog.pl [Lege Artis]

Data: 2009-05-24 15:49:04
Autor: Piotr M
Dziwna rzecz
Jacek Tusuński pisze:

Pierwszy raz to mi sie przydarzyło przedtem jak jeździłem do  Krakowa  takich numerów nie było Ale numer

Ale ta Oranżada to figlarna czasami, takie figielki i to przed Krakowem, z wioski do miasta, z miasta do wioski, no no, oj figlarna, ale numer ;)

--
pzdr, Piotr M

Data: 2009-05-24 15:50:04
Autor: wiatrak
Dziwna rzecz

Użytkownik "Jacek Tusuński" <sp9tcu.WYTNIJ@gazeta.pl> napisał w wiadomości news:gvbi19$e19$1inews.gazeta.pl...
[...]

Słuzby myślały, ze jedziesz przygotowywać manifestację pod Wawelem. Sa już widocznie przygotowani na 4 czerwca. :):):)

wiatrak

Data: 2009-05-24 17:43:08
Autor: Wiesiaczek
Dziwna rzecz

Użytkownik "Jacek Tusuński" <sp9tcu.WYTNIJ@gazeta.pl> napisał w wiadomości news:gvbi19$e19$1inews.gazeta.pl...
[...]
[...]

Trzeba było wyłączyć i włączyć.

--
Pozdrawiam - Wiesiaczek

"Ja piję tylko przy dwóch okazjach:
Gdy są ogórki i gdy ich nie ma"

Data: 2009-05-24 18:09:59
Autor: Jan Wielebiński
Dziwna rzecz

[...]

Taki szpecjalista od lat i nie wie, ze telefon, jak każdy system mikroprocesorowy, czasami się zawiesza i trzeba go zresetować pozbawiając zasilania?

Data: 2009-05-25 06:46:17
Autor: Max
Dziwna rzecz

Użytkownik "Jan Wielebiński" <jw@onet.gmail> napisał w wiadomości news:gvbrgu$gfh$1news.wp.pl...

[...]

Jacek-Digital poprostu nie wie ze jadac do Krakowa droga miasto-wioska-miasto-wioska tak sie poprostu dzieje :):):):)

Data: 2009-05-24 22:16:00
Autor: Jacek Tusuński
Panowie czekam na konkrętną odpowiedź
Pierwszy raz to mi się stało przypuszczam ze nadajniki się coś tam coś tam wprowadziły błędną informacje  no zablokował się sytem
telefon działał więc coś na łączach się stało czekam nadal na konkrety a nie bajki

73  de SP9TCU   --

Data: 2009-05-25 02:03:30
Autor: darnok
Jacek Tusuński pisze:
Pierwszy raz to mi się stało przypuszczam ze nadajniki się coś tam coś tam wprowadziły błędną informacje  no zablokował się sytem
telefon działał więc coś na łączach się stało czekam nadal na konkrety a nie bajki

Konkretnie to kup sobie slownik ortograficzny bo oczy bola.
Poza tym zainteresuj sie czyms takim jak znaki przestankowe.
Nie stosujesz i "cos tam cos tam" ci wychodzi.

--
darnok
"TRAGEdia: A ja TRUskawki CUkrem..."

Data: 2009-05-25 07:22:36
Autor: wiatrak

Użytkownik "Jacek Tusuński" <sp9tcu.SKASUJ@gazeta.pl> napisał w wiadomości news:gvcgv0$74p$1inews.gazeta.pl...

czekam nadal na konkrety a nie bajki

Po co czekać? Ten problem sam możesz rozwiązać. Wystarczy jak  obejdziesz dom SIEDEM razy po zachodzie słońca.
Wtedy  stanie się jasność i zrozumiesz wszystko.

wiatrak

Data: 2009-05-25 03:20:27
Autor: yes2mike
Panowie czekam na konkrętną odpowiedź
Norma. System się przepełnił i stąd takie komunikaty. Nic
nadzwyczajnego...

Data: 2009-05-25 18:31:00
Autor: Jacek Tusuński
Panowie czekam na konkrętną odpowiedź
yes2mike <yes2mike@gmail.com> napisał(a):
Norma. System si=EA przepe=B3ni=B3 i st=B1d takie komunikaty. Nic
nadzwyczajnego...

Dziękuje bardzo koledze yes2mike za odpowiedź ,
pytałem bo to był pierwszy raz Pozdrawiam

Data: 2009-05-26 13:12:27
Autor: J.F.
[...]

A jakie chcesz konkrety, jesli nie podales numeru telefonu, godziny ani sekundy ?

To jest skomplikowany system, a w takim wszystko moze sie zdarzyc.

J.

Data: 2009-05-26 11:37:01
Autor: Jacek Tusuński
J.F. <jfox_xnospamx@poczta.onet.pl> napisał(a):
> [...]

To jest skomplikowany system, a w takim wszystko moze sie zdarzyc.

Przecież nie robiłem tragedii  tylko napisałem o tym z ciekawości --

Data: 2009-05-24 22:24:02
Autor: Kamtzu
Dziwna rzecz
Użytkownik "Jacek Tusuński" <sp9tcu.WYTNIJ@gazeta.pl> napisał w wiadomości news:gvbi19$e19$1inews.gazeta.pl...
obszedłem dom i  to samo

Ae obszedles zgodnie z ruchem wskazówek zegara czy odwrotnie? B jak zgodnie to nic dziwnego,ze nic nie dalo...

ale numer

Dziwna rzecz