Dziwna rzecz

Data: 2009-05-24 15:50:04
Autor: wiatrak
Dziwna rzecz

Użytkownik "Jacek Tusuński" <sp9tcu.WYTNIJ@gazeta.pl> napisał w wiadomości news:gvbi19$e19$1inews.gazeta.pl...
W czwartek jechałem do brata  samochodem
wyjechaliśmy z mojego miasta potem wioska ,miasto wioska i następna wioska i
dojechaliśmy
wszystko ok
następnie wracaliśmy  tą samą drogą i tu zaczeły się jaja
w połowie drogi mój telefon sieć orange zaciął  cię nie łączy z żadnym numerem
twierdząc że numer jest zajęty albo brak zasięgu
dojechaliśmy do domu to samo
obszedłem dom i  to samo
następnie  telefon wyłąnczyłem  i wląnczyłem ponownie i wszystko wróciło do normy
Pierwszy raz to mi sie przydarzyło
przedtem jak jeździłem do  Krakowa  takich numerów nie było
Ale numer

Słuzby myślały, ze jedziesz przygotowywać manifestację pod Wawelem. Sa już widocznie przygotowani na 4 czerwca. :):):)

wiatrak

Dziwna rzecz