Dziwna rzecz

Data: 2009-05-24 18:09:59
Autor: Jan Wielebiński
Dziwna rzecz

Użytkownik "Jacek Tusuński" <sp9tcu.WYTNIJ@gazeta.pl> napisał w wiadomości news:gvbi19$e19$1inews.gazeta.pl...
W czwartek jechałem do brata  samochodem
wyjechaliśmy z mojego miasta potem wioska ,miasto wioska i następna wioska i
dojechaliśmy
wszystko ok
następnie wracaliśmy  tą samą drogą i tu zaczeły się jaja
w połowie drogi mój telefon sieć orange zaciął  cię nie łączy z żadnym numerem
twierdząc że numer jest zajęty albo brak zasięgu
dojechaliśmy do domu to samo
obszedłem dom i  to samo
następnie  telefon wyłąnczyłem  i wląnczyłem ponownie i wszystko wróciło do normy
Pierwszy raz to mi sie przydarzyło
przedtem jak jeździłem do  Krakowa  takich numerów nie było
Ale numer

--

Taki szpecjalista od lat i nie wie, ze telefon, jak każdy system mikroprocesorowy, czasami się zawiesza i trzeba go zresetować pozbawiając zasilania?

Data: 2009-05-25 06:46:17
Autor: Max
Dziwna rzecz

Użytkownik "Jan Wielebiński" <jw@onet.gmail> napisał w wiadomości news:gvbrgu$gfh$1news.wp.pl...

[...]

Jacek-Digital poprostu nie wie ze jadac do Krakowa droga miasto-wioska-miasto-wioska tak sie poprostu dzieje :):):):)

Dziwna rzecz