Dziwna słabość J.R.Nowaka do SLD i filosemityzm K aczyńskiego...

Data: 2009-08-09 07:58:33
Autor: Tzva Adonai
Dziwna słabość J.R.Nowaka do SLD i filosemityzm K aczyńskiego...
Nowak podkreśla swój antykomunizm, ale ma dziwną słabość do SLD.. Może
dlatego, że sam w czasach komunistycznych należał do SD, przybudówki
PZPR. "Nawet SLD nie chciał wszystkiego wyprzedawać - mówi. - Nie
lubię postkomunistów z SLD, ale najgorszym rządem był rząd AWS i UW".

***

J.R.Nowak o Kaczyńskim:

"Kaczyński powiedział mi: "Panie profesorze, ja czytam bardzo wiele
pana tekstów, słucham pańskich audycji i muszę powiedzieć, że w
ogromnej części się z nimi zgadzam". Zaraz potem jednak dodał: "Ale
zagranicą pan profesor i ojciec Rydzyk jesteście postrzegani jako
szatani antysemityzmu". Jeśli dla Jarosława Kaczyńskiego liczenie się
z brechtaniem zagranicznym ma takie znaczenie, to jest to po prostu
szokujące".

http://wyborcza.pl/1,75968,6909583,Kogo_lubi_Jerzy_Robert_Nowak.html

Dziwna słabość J.R.Nowaka do SLD i filosemityzm K aczyńskiego...