Dziwna sprawa

Data: 2011-10-27 09:10:50
Autor: tadek
Dziwna sprawa
On 27 Paź, 17:59, XWindowsMen <xwindowsUSUNTOCODUZE...@gmail.com>
wrote:
Kłaniam się nisko :)

Wydawało mi się, że w rowerzystach płynie ta sama krew... ale do rzeczy
:) Przy rowerze kilka pierdół do wymiany, części z alledrogo
zamówione... śmigam do serwisu (dwóch!) w raczej dużym wojewódzkim
mieście A oni mi na to... "Naprawiamy tylko z własnymi częściami z
naszego sklepu - jak Pan kupuje tam gdzie jest taniej to niech tam Panu
tam teraz założą." Zbaraniałem.

A) Sprzedawcy w tych 2 sklepach to idioci?
B) Ja jestem wieśniakiem i o czymś nie wiem?
C) Nie mam cycków i dlatego tyle problemów?

Chciałem tylko swoje sumienie usprawiedliwić bo na tej super-fajnej jak
zawsze masie krytycznej i innych akcjach wszyscy tacy dla siebie mili a
następnego dnia w dobie kapitalizmu... no właśnie - o co chodzi?

... no właśnie - o co chodzi?
O kasę Misiu o kasę

Data: 2011-10-27 18:27:33
Autor: BoDro
Dziwna sprawa
W dniu 2011-10-27 18:10, tadek pisze:

[...]

Kochajmy się jak bracia, liczmy się jak... cykliści :-)

--
Bogdan
53.659956 N, 17.347842 E

Data: 2011-10-27 20:03:56
Autor: XWindowsMen
Dziwna sprawa
W dniu 27.10.2011 18:27, BoDro pisze:

.. no właśnie - o co chodzi?
O kasę Misiu o kasę

Kochajmy się jak bracia, liczmy się jak... cykliści :-)

No właśnie nie rozumiem co jest dziwnego w tym, że chciałbym komuś zapłacić za wykonanie USŁUGI wymiany tego a tamtego? Trudno... kto inny zarobił - kapitalizm pełną gębą...

Dziwna sprawa