Dziwna sprawa

Data: 2011-10-27 21:19:54
Autor: Andrzej
Dziwna sprawa

U偶ytkownik "XWindowsMen" <xwindowsUSUNTOCODUZEmen@gmail.com> napisa艂 w wiadomo艣ci news:j8bv55$p1q$1inews.gazeta.pl...
K艂aniam si臋 nisko :)

Wydawa艂o mi si臋, 偶e w rowerzystach p艂ynie ta sama krew... ale do rzeczy :) Przy rowerze kilka pierd贸艂 do wymiany, cz臋艣ci z alledrogo zam贸wione... 艣migam do serwisu (dw贸ch!) w raczej du偶ym wojew贸dzkim mie艣cie A oni mi na to... "Naprawiamy tylko z w艂asnymi cz臋艣ciami z naszego sklepu - jak Pan kupuje tam gdzie jest taniej to niech tam Panu tam teraz za艂o偶膮." Zbarania艂em.

A) Sprzedawcy w tych 2 sklepach to idioci?
B) Ja jestem wie艣niakiem i o czym艣 nie wiem?

Mamy demokracj臋, wolno艣膰 i kapitalizm. Wynika z tego tyle, 偶e oni maj膮 takie prawo, a Ty masz prawo nie skorzysta膰 z takiej propozycji, czyli 偶艂o偶y膰 sobie sam, albo poszuka膰 "normalnego" serwisu.

C) Nie mam cyck贸w i dlatego tyle problem贸w?

to mo偶e malo merytoryczne, ale pewnie cz臋sto skuteczne by by艂o ;)
hint - Anna Grodzka, cho膰 to mo偶e nie najlepszy przyk艂ad :P

--
Pozdrv!
Andrzej

Dziwna sprawa