Dziwna sprawa

Data: 2011-11-01 22:33:54
Autor: ToMasz
Dziwna sprawa
W dniu 27.10.2011 17:59, XWindowsMen pisze:
K艂aniam si臋 nisko :)

Wydawa艂o mi si臋, 偶e w rowerzystach p艂ynie ta sama krew... ale do rzeczy
:) Przy rowerze kilka pierd贸艂 do wymiany, cz臋艣ci z alledrogo
zam贸wione... 艣migam do serwisu (dw贸ch!) w raczej du偶ym wojew贸dzkim
mie艣cie A oni mi na to... "Naprawiamy tylko z w艂asnymi cz臋艣ciami z
naszego sklepu - jak Pan kupuje tam gdzie jest taniej to niech tam Panu
tam teraz za艂o偶膮." Zbarania艂em.
jak by艣 przyszed艂 z peda艂ami - wymieni臋 bez gadki, ale jak z suportem - spadaj pan. Dlaczego? bo mo偶e by膰 pincet problem贸w. (no chyba ze masz na 100% identyczny to moze byc 10% problem贸w)
Druga sprawa to biznes. Kupujcie dalej na allegro bez m贸zgu, to sie lokalne serwisy wykrusz膮, a te co zostan膮 to b臋dzie 1 mechanik i 3 pomagier贸w bez do艣wiadczenia. te偶 psy polec膮 - co te partacze robi膮.
Tak sobie marudz臋 bo wiem jaki jesien膮 jest obr贸t. Jak sie poprosi takiego sta艂ego klienta zeby w listopadzie na przegl膮d przyszed艂 to przycz艂apie w marcu...

ToMasz

Data: 2011-11-01 22:41:25
Autor: Liwiusz
Dziwna sprawa
W dniu 2011-11-01 22:33, ToMasz pisze:
[...]

Nadal nie rozumiem.

Je艣li serwis zarabia 50z艂 na serwisie i 40z艂 na mar偶y na cz臋艣ciach, to co za problem policzy膰 takiemu "allegrowiczowi" 90z艂 za sam serwis?

--
Liwiusz

Data: 2011-11-02 01:48:42
Autor: Adampio
Dziwna sprawa
W dniu 2011-11-01 22:41, Liwiusz pisze:
Nadal nie rozumiem.
Przeca ToMasz napis艂, mo偶na wle藕膰 na tak膮 min臋, 偶e licz膮c zmarnowany czas i 180 zl. by艂oby za malo

Data: 2011-11-02 09:10:57
Autor: Fabian
Dziwna sprawa
On 02.11.2011 01:48, Adampio wrote:
W dniu 2011-11-01 22:41, Liwiusz pisze:
Nadal nie rozumiem.
Przeca ToMasz napis艂, mo偶na wle藕膰 na tak膮 min臋, 偶e licz膮c zmarnowany
czas i 180 zl. by艂oby za malo

Ale tak jest przy prowadzeniu prawie ka偶dego interesu. Albo znasz si臋 na rzeczy, potrafisz wyceni膰 swoj膮 prac臋 i przewidzie膰 ewentualne trudno艣ci, albo nie. Ja pracowa艂em na zlecenia przy projektowaniu stron serwis贸w i do p贸ki nie nauczy艂em si臋 w艂a艣ciwie podpisywa膰 um贸w z klientami i w艂a艣ciwie wycenia膰 swoj膮 prac臋 te偶 nie by艂em do ko艅ca z uk艂adu zadowolony, ale pretensje mia艂em tylko do siebie.

Fabian.

Data: 2011-11-05 08:47:16
Autor: XWindowsMen
Dziwna sprawa
W dniu 01.11.2011 22:33, ToMasz pisze:
ale jak z suportem -
spadaj pan. Dlaczego? bo mo偶e by膰 pincet problem贸w. (no chyba ze masz na
100% identyczny to moze byc 10% problem贸w)

Nie wiem... nie znam si臋. Serwisant wm贸wi艂 mi, 偶e poprzedni support by艂 藕le za艂o偶ony i gwint si臋 urwa艂 (?) Tak偶e do zdj臋cia korby opr贸cz klucza jeszcze szlifierka k膮towa by艂a potrzebna. Troch臋 si臋 spocili, skasowali ile trzeba dudk贸w... i OK. Chyba od tego jest serwis? Jako艣 nie spotka艂em si臋, 偶eby kto艣 w warsztacie samochodowym powiedzia艂 mi "spadaj Pan na drzewo".

Pozdrawiam :)

P.S.
U was te偶 taka fajna pogoda? :)

Data: 2011-11-05 21:54:17
Autor: Adampio
Dziwna sprawa
W dniu 2011-11-05 08:47, XWindowsMen pisze:
Jako艣 nie spotka艂em si臋, 偶eby kto艣 w warsztacie samochodowym powiedzia艂
mi "spadaj Pan na drzewo"
To Szanowny musi jeszcze kr贸tko 偶yje. Jako trzecie auto mam Poldiego i mimo ze stan ig艂a i zawsze konkretnie wiem czego chce to zdarza mi si臋 jawna odmowa jakiejkolwiek wsp贸艂pracy.

Dziwna sprawa