Dziwna sprawa z allegro - książka

Data: 2015-01-12 15:37:08
Autor: Xen
Dziwna sprawa z allegro - książka
Wystawiłem na sprzedaż książke, usuneli mi aukcje bo napisali ze jest to e-book. Podalem im nr ISBN i w bibliotece pisze ze jest to książka, a nie e-book.
To mi odpisali żebym wysłał zdjęcie 10 sztuk książek :)) Czy mają  prawo rządać ?? akurat książki mam w firmie.

Data: 2015-01-12 15:47:30
Autor: Liwiusz
W dniu 2015-01-12 o 15:37, Xen pisze:
[...]

Mają prawo usuwać aukcje.

--
Liwiusz

Data: 2015-01-12 15:58:47
Autor: Xen
W dniu 2015-01-12 o 15:47, Liwiusz pisze:
[...]

No ale to była ksiazka a usuneli bo mysleleli ze jest ebook i pytanie czy maja prawo żądac zdjecia ksiazki ???
w regulaminie maja ze musi byc nr isbn - i tam pisze ze to ksiazka

Data: 2015-01-13 22:58:00
Autor: Robert Winkler
Dziwna sprawa z allegro - książka
w regulaminie maja ze musi byc nr isbn - i tam pisze ze to ksiazka

Nigdzie w regulaminie nie ma takiego punktu.

Jest coś innego, w załączniku numer 1
(http://allegro.pl/country_pages/1/0/z2.php)
jest punkt nr 22 mówiący o systemy inwestycji giełdowych,
gier liczbowych i zakładów bukmacherskich.
W ich wypadku wystawiać można tylko oficjalne publikacje
posiadające numer ISBN.
Nie ma nic o żadnych innych książkach.

Książki Jarosława Sokołowskiego: "Testy do Policji - Materiały na egzamin do policji" nie można na pewno traktować jako opisu systemy inwestycji giełdowych.

/RW

Data: 2015-01-13 00:44:08
Autor: Marek
Dziwna sprawa z allegro - książka
On Mon, 12 Jan 2015 15:47:30 +0100, Liwiusz <lmalin@bez.tego.poczta.onet.pl> wrote:
Mają prawo usuwać aukcje.

Jeśli nawet, to ebooka nie można już sprzedać?

--
Marek

Data: 2015-01-13 07:23:56
Autor: Liwiusz
W dniu 2015-01-13 o 00:44, Marek pisze:
On Mon, 12 Jan 2015 15:47:30 +0100, Liwiusz
<lmalin@bez.tego.poczta.onet.pl> wrote:
Mają prawo usuwać aukcje.

Jeśli nawet, to ebooka nie można już sprzedać?

Jak napiszesz to pewnie możesz.

--
Liwiusz

Data: 2015-01-13 07:38:15
Autor: Xen
W dniu 2015-01-13 o 07:23, Liwiusz pisze:
W dniu 2015-01-13 o 00:44, Marek pisze:
On Mon, 12 Jan 2015 15:47:30 +0100, Liwiusz
<lmalin@bez.tego.poczta.onet.pl> wrote:
Mają prawo usuwać aukcje.

Jeśli nawet, to ebooka nie można już sprzedać?

Nie można, dlatego wydałem książke, a oni usunęli bezpodstawnie

Data: 2015-01-13 09:09:22
Autor: Liwiusz
W dniu 2015-01-13 o 07:38, Xen pisze:
[...]

Pokaż screena z aukcją.

--
Liwiusz

Data: 2015-01-13 09:25:15
Autor: Xen
Dziwna sprawa z allegro - książka

> Pokaż screena z aukcją.

Nie ma bo usuneli,a nie chce znowu wystawiac zanim nie zrozumieja ze to jest ksiazka a nie e-book bo moga mi konto zablokowac

Moge podac Ci nr isbn i tam wszystko pisze

  9788393512959

Data: 2015-01-13 09:37:21
Autor: Przemysław Adam Śmiejek
W dniu 13.01.2015 o 07:23, Liwiusz pisze:
[...]

Ale nie na Allegro. Tam są zakazane.

https://ssl.allegro.pl/country_pages/1/0/z2.php

Zabronione jest wystawianie w ramach Transakcji następujących przedmiotów (przedmioty zakazane):

28. Publikacje w formie elektronicznej (np. książki, wiersze, poradniki, tzw. e-booki).

Data: 2015-01-13 10:44:03
Autor: Xen
[...]

Tak, ale ja mam książke i też mi usunęli :) pewnie konkurencja zgłosiła a allegro nie patrzać usuneli od razu

Data: 2015-01-13 11:26:34
Autor: Liwiusz
W dniu 2015-01-13 o 10:44, Xen pisze:

[...]

Albo sprzedawałeś ebooka, w końcu papierową książkę też można wskanować.

Bez spojrzenia w wygląd aukcji nie ma o czym dyskutować.

--
Liwiusz

Data: 2015-01-13 12:40:21
Autor: Xen
W dniu 2015-01-13 o 11:26, Liwiusz pisze:
[...]

To prosze wejsc na strone biblioteki narodowej i zobaczyc ze jest to KSIĄŻKA a nie e-book

Data: 2015-01-13 13:06:39
Autor: Liwiusz
W dniu 2015-01-13 o 12:40, Xen pisze:
[...]

Proszę czytać ze zrozumieniem to co piszę.

--
Liwiusz

Data: 2015-01-13 13:21:48
Autor: Xen
[...]

:) doskonale rozumiem, to co miałem książke napisać długopisem:) ?? :))))) Została napisana, oddana do drukarni i egzeplarz ktory jest wymagany zostal przesłany do bibloiteki narodowej.Nie jest to pdf ani nic w tym stylu TYLKO KSIAŻKA

Data: 2015-01-13 14:02:29
Autor: Liwiusz
W dniu 2015-01-13 o 13:21, Xen pisze:

.Nie jest to pdf ani
nic w tym stylu TYLKO KSIAŻKA

Jak widać aukcja nasuwała co do tego wątpliwości.

--
Liwiusz

Data: 2015-01-13 14:05:20
Autor: Xen
W dniu 2015-01-13 o 14:02, Liwiusz pisze:> W dniu 2015-01-13 o 13:21, Xen pisze:

> Jak widać aukcja nasuwała co do tego wątpliwości.

:) konkurencja zgłosiła ze mam niby ebooki, a allegro nie sprawdzając usunęło aukcję. Tak było w 99%.
Bo jak komus by sie chciało to zobaczył by wpis ISBN
Ale allegro to allegro :))) nie dziwie sie ze tyle osob z niego rezygnuje :)))

Data: 2015-01-13 05:29:36
Autor: Kris
Dziwna sprawa z allegro - ksika
W dniu wtorek, 13 stycznia 2015 14:06:09 UTC+1 uytkownik Xen napisa:
Ale allegro to allegro :))) nie dziwie sie ze tyle osob z niego rezygnuje :)))
Daj zrzut ekranu z opisem aukcji bdzie o wiele atwiej dyskutowa

Data: 2015-01-13 15:22:37
Autor: Xen
Dziwna sprawa z allegro - ksika
NIE MAM BO MI USUNELI !!!
was tez nie przekonuje nr isbn ?:)

Data: 2015-01-13 07:03:50
Autor: Kris
Dziwna sprawa z allegro - ksika
W dniu wtorek, 13 stycznia 2015 15:22:40 UTC+1 uytkownik Xen napisa:
NIE MAM BO MI USUNELI !!!
was tez nie przekonuje nr isbn ?:)
"80 lat Kozioka Matoka Malowanka" ma ISBN 9788372722690 Mona to np. zeskanowa i sprzedawa e-booka "80 lat Kozioka Matoka Malowanka"
Dlatego pytamy jaki by opis aukcji.
Czy aukcje usunite nie s widoczne w zakoczonych?

Data: 2015-01-13 16:08:46
Autor: Xen
Dziwna sprawa z allegro - ksika
Powtorze :

ze sprzedam KSIKE -, tytu, autor itd i ze jak ktos ma jakis pytania to niech pyta itd

.. podany nr isbn ze to ksiazka, moje dane itd

Data: 2015-01-13 16:22:31
Autor: Liwiusz
Dziwna sprawa z allegro - książka
W dniu 2015-01-13 o 16:08, Xen pisze:
Powtorze :

ze sprzedam KSIĄŻKE -, tytuł, autor itd i ze jak ktos ma jakis pytania
to niech pyta itd

. podany nr isbn ze to ksiazka, moje dane itd

Zamieść zdjęcie książki umieszczone na aukcji w necie i daj linka.

Ile chciałeś za wysyłkę?

--
Liwiusz

Data: 2015-01-13 16:35:39
Autor: Xen
Dziwna sprawa z allegro - książka
darmowa bo odbiór osobisty, znam się w tym temacie wiec tłumacze kandydatowi co i jak

Data: 2015-01-13 16:55:21
Autor: Liwiusz
W dniu 2015-01-13 o 16:35, Xen pisze:
darmowa bo odbiór osobisty, znam się w tym temacie wiec tłumacze
kandydatowi co i jak

To wystaw na OLX, tam się wystawia lokalne ogłoszenia, jak chcesz, aby
sąsiad się specjalnie fatygował po odbiór, nie zawracaj całej Polsce
gitary swoim ogłoszeniem.

--
Liwiusz

Data: 2015-01-13 15:24:55
Autor: Tomasz Kaczanowski
W dniu 2015-01-13 15:22, Xen pisze:
NIE MAM BO MI USUNELI !!!
was tez nie przekonuje nr isbn ?:)

No - kwestia jaki by opis aukcji itd, przecie Liwiusz wyjani o co chodzi.

--
Kaczus
http://kaczus.cba.pl

Data: 2015-01-13 15:48:14
Autor: Xen
Dziwna sprawa z allegro - ksika
ze sprzedam ksiazke, tytu, autor itd i ze jak ktos ma jakis pytania to podalem swoje dane

Data: 2015-01-13 14:24:20
Autor: Liwiusz
W dniu 2015-01-13 o 14:05, Xen pisze:
Bo jak komus by sie chciało to zobaczył by wpis ISBN

Nie wiem ile razy można pisać, że numer ISBN nie oznacza, że nie
sprzedajesz ebooka. Jak widać strategia allegro jest poprawna - kasuje
aukcje i nie dyskutuje bezproduktywnie ze sprzedającym opornym na
argumenty :)

--
Liwiusz

Data: 2015-01-13 16:47:04
Autor: Przemysław Adam Śmiejek
W dniu 13.01.2015 o 13:21, Xen pisze:

[...]

No OK. Ale allegro nie wierzy. Prosi więc o zdjęcie książki. Szybciej byś je zrobił i przesłał, niż nam wyjaśniał, że to była papierowa książka. Ja ci wierzę, ale co z tego? Zrób im zdjęcie i wyślij

Data: 2015-01-13 16:56:34
Autor: Liwiusz
Dziwna sprawa z allegro - książka
W dniu 2015-01-13 o 16:47, Przemysław Adam Śmiejek pisze:
Ja ci wierzę, ale co z tego?

Chłopak nawet ściemnia nieudolnie - ja mu nie wierzę :)

--
Liwiusz

Data: 2015-01-13 17:03:08
Autor: Xen
W dniu 2015-01-13 o 16:56, Liwiusz pisze:
W dniu 2015-01-13 o 16:47, Przemysław Adam Śmiejek pisze:
Ja ci wierzę, ale co z tego?

Chłopak nawet ściemnia nieudolnie - ja mu nie wierzę :)

Zostawie to bez komentarza

Data: 2015-01-13 19:52:22
Autor: Shrek
On 2015-01-13 16:56, Liwiusz wrote:

Ja ci wierzę, ale co z tego?

Chłopak nawet ściemnia nieudolnie - ja mu nie wierzę :)

A po jaką cholerę miałby ściemniać? Są chyba ciekawsze sposoby trolowania niż wmawiane tobie, że książka to ksiązka?

Shrek.

Data: 2015-01-13 20:07:49
Autor: Liwiusz
On 2015-01-13 16:56, Liwiusz wrote:

Ja ci wierzę, ale co z tego?

Chłopak nawet ściemnia nieudolnie - ja mu nie wierzę :)

A po jaką cholerę miałby ściemniać? Są chyba ciekawsze sposoby
trolowania niż wmawiane tobie, że książka to ksiązka?

1. "Ma ISBN więc jest to co sprzedaje to książka papierowa" - argument
fałszywy sam w sobie
2. "Nie zrobię zdjęć bo nie mam książki przy sobie"
3. Brak opcji dostarczenia w wysyłce pocztowej (darmowa dostawa (w
rzeczywistości email, oficjalnie: "tylko odbiór osobisty" pod jakimś
durnym pretekstem)
4. Całokształt tego co tu chłopak pisze - na przykład uczepienie się
tegoż ISBN jakby to było wyrocznią, że sprzedaje papier.

--
Liwiusz

Data: 2015-01-13 21:15:07
Autor: Shrek
On 2015-01-13 20:07, Liwiusz wrote:

[...]

Podobnie jak ma nr vin to samochód:P

Nie bardzo widzę tylko powód, zeby miał tu na grupie trolować udając, że ebook jest książką papierową.

BTW czemu nie wolno na allegro sprzedawać ebooków?

Shrek.

Data: 2015-01-13 21:19:07
Autor: Przemysław Adam Śmiejek
W dniu 13.01.2015 o 21:15, Shrek pisze:
BTW czemu nie wolno na allegro sprzedawać ebooków?

bo tako rzecze regulamin serwisu. Wklejałem.

Data: 2015-01-13 21:26:35
Autor: Liwiusz
W dniu 2015-01-13 o 21:19, Przemysław Adam Śmiejek pisze:
W dniu 13.01.2015 o 21:15, Shrek pisze:
BTW czemu nie wolno na allegro sprzedawać ebooków?

bo tako rzecze regulamin serwisu. Wklejałem.

No ale dlaczego.

Odpowiedzi są dwie:

1. Samo allegro prowadzi sklep z ebookami i nie chce konkurencji
2. "Cała" sprzedaż prywatna na allegro pochodziłaby od cwaniaków takich
jak X. co to ściągną lub spiracą 1 ebook i będą go "sprzedawali" hurtowo :)

Ebook to nie egzemplarz, a licencja na czytanie.

--
Liwiusz

Data: 2015-01-13 21:31:52
Autor: Przemysław Adam Śmiejek
W dniu 13.01.2015 o 21:26, Liwiusz pisze:
[...]

A, z jakiego powodu to dopisali? Nie wiem, zgaduję, że z powodu braku możliwości kontroli. Nie ma pokwitowania przesyłki itp.

1. Samo allegro prowadzi sklep z ebookami i nie chce konkurencji

Już nie prowadzi. No ale może.

2. "Cała" sprzedaż prywatna na allegro pochodziłaby od cwaniaków takich
jak X. co to ściągną lub spiracą 1 ebook i będą go "sprzedawali" hurtowo :)

Też tak może być.

Ebook to nie egzemplarz, a licencja na czytanie.

No właśnie dlatego generalnie e-booki ssą. No ale to inny temat....

Data: 2015-01-13 22:50:01
Autor: re
Dziwna sprawa z allegro - książka

Użytkownik "Liwiusz"

Ebook to nie egzemplarz, a licencja na czytanie.
-- -
Ebook ? Normalny egzemplarz. Może być np unikalnie podpisany cyfrowo. Nie różni się istotnie od książki. Też trzeba mieć prawo do korzystania z niej, czyli licencję.

Data: 2015-01-14 00:26:39
Autor: Gotfryd Smolik news
Dziwna sprawa z allegro - książka
On Tue, 13 Jan 2015, re wrote:

Uytkownik "Liwiusz"

Ebook to nie egzemplarz, a licencja na czytanie.
-- -
Ebook ? Normalny egzemplarz. Moe by np unikalnie podpisany cyfrowo.

  Moe.
  Ale nie musi.
  I m.in. dlatego nie "normalny".

Nie rni si istotnie od ksiki.
Te trzeba mie prawo do korzystania z niej, czyli licencj.

  Tyle, e w przypadku ksiki posiadanie egzemplarza implikuje
licencj na czytanie, a zaprzeczenie tego wymagaoby w praktyce
posiadania przez dostawc kwitw na to, e jest inaczej
(e egzemplarz zosta "wydany" posiadaczowi w innym celu,
bez prawa do czytania).

pzdr, Gotfryd

Data: 2015-01-13 22:44:48
Autor: re

Chyba nie umiesz się jasno wyrażać. Proponuję pytającemu http://pl.wikipedia.org/wiki/Książka

Data: 2015-01-14 07:28:02
Autor: Xen
Dziwna sprawa z allegro - książka
Wiec NAWET gdyby to nie był e-book to :

Za książkę uważa się:

zbindowany lub oprawiony wydruk elektronicznej wersji publikacji (np. z pliku PDF).

Data: 2015-01-13 18:17:11
Autor: nadir
Dziwna sprawa z allegro - książka
W dniu 2015-01-13 o 16:47, Przemysaw Adam miejek pisze:

No OK. Ale allegro nie wierzy. Prosi wic o zdjcie ksiki. Szybciej
by je zrobi i przesa, ni nam wyjania, e to bya papierowa
ksika. Ja ci wierz, ale co z tego? Zrb im zdjcie i wylij
Tylko co daje Allegro takie zdjcie?
Id do biblioteki i nawet bez wypoyczania ksiki mog zrobi kilka fotek komrk.

Data: 2015-01-13 18:23:15
Autor: Xen
W dniu 2015-01-13 o 18:17, nadir pisze:
[...]

Dokadnie, gdybym mia przy sobie te ksiki to bym zrobi, niech sie odczepi. Ale dziwi mnie fakt ze maja w isbn ze to jest ksiazka to te sie upieraja....

Data: 2015-01-13 18:29:27
Autor: Liwiusz
W dniu 2015-01-13 o 18:23, Xen pisze:
[...]

Tylko co daje Allegro takie zdjęcie?
Idę do biblioteki i nawet bez wypożyczania książki mogę zrobić kilka
fotek komórką.

Dokładnie, gdybym miał przy sobie te książki to bym zrobił, niech sie
odczepią.

Skoro nie masz książki to jak chcesz sprzedać?

--
Liwiusz

Data: 2015-01-13 20:30:00
Autor: Przemysław Adam Śmiejek
W dniu 13.01.2015 o 18:29, Liwiusz pisze:
[...]

Może wydrukować dopiero jak przyjdzie zamówienie (Druk na żądanie). Po co ma drukować, jak nie wie czy w ogóle cokolwiek sprzeda?

Data: 2015-01-13 22:46:11
Autor: re
Dziwna sprawa z allegro - książka

Użytkownik "Przemysław Adam Śmiejek"

Skoro nie masz książki to jak chcesz sprzedać?

Może wydrukować dopiero jak przyjdzie zamówienie (Druk na żądanie). Po
co ma drukować, jak nie wie czy w ogóle cokolwiek sprzeda?
-- -
Nie bardzo. Tam można sprzedawać tylko to, co się już ma. Usługa drukowania byłaby zupełnie innym przedmiotem oferty.

Data: 2015-01-14 00:38:49
Autor: Gotfryd Smolik news
Dziwna sprawa z allegro - książka
On Tue, 13 Jan 2015, re wrote:

Uytkownik "Przemysaw Adam miejek"

Moe wydrukowa dopiero jak przyjdzie zamwienie (Druk na danie). Po
co ma drukowa, jak nie wie czy w ogle cokolwiek sprzeda?
-- -
Nie bardzo. Tam mona sprzedawa tylko to, co si ju ma.

"Tam" czyli w tym dziale?
  IMO dobrze prawisz - ale wtedy powodem usunicia powinna by
"za kategoria", a nie "niedozwolony przedmiot" :D
  Usugi jako takie nie s zabronione:

http://allegro.pl/listing/listing.php?order=m&string=usugi
(na haso "drukowanie" te co wpada, tylko wiele sprztu
ma rwnie sowo "drukowanie" w opisie co utrudnia filtrowanie
takiego przypadku)

pzdr, Gotfryd

Data: 2015-01-14 07:20:15
Autor: Przemysław Adam Śmiejek
W dniu 13.01.2015 o 22:46, re pisze:
Nie bardzo. Tam można sprzedawać tylko to, co się już ma. Usługa
drukowania byłaby zupełnie innym przedmiotem oferty.

Ale dlaczego od razu usługa? Sprzedaję towar, ale wyprodukuję go w takiej liczbie, jaka będzie zamówiona. Np. sprzedaję komputer i mam 20 zamówień, to kolega składa 20 komputerów z podzespołów.

Idąc tym tropem, jak wystawię 100 komputerów np. i3, 1TiB HDD, 8GiB RAM, to Allegro mi każe przysłać zdjęcie 100 komputerów? A ja może jeszcze właśnie ich nie mam, bo nie wiem czy sprzedam 100 czy 10 czy 1. Ile sprzedam, tyle skręcam i wysyłam.

Po co drukować 20 egzemplarzy ksiażki, jak może sprzeda się 1?

(możesz normalnie oznaczać cytaty, bo strasznie ciężko się czyta to, co piszesz?)

Data: 2015-01-14 08:42:00
Autor: rageofhonor

Użytkownik "Przemysław Adam Śmiejek" <niechce@spamu.pl> napisał w wiadomości news:54b60a9f$0$2150$65785112news.neostrada.pl...
[...]

Właśnie,

Podobnie jest z osobami które wystawiają kable (crosss itd.) na Allegro. Też nie mają już gotowych kabli w momencie wystawienia aukcji. Robią kabel dopiero po licytacji. Chyba Allegro od nich nie wymaga by zgadywali i mieli już przygotowane kable jak nawet nie wiedzą jaką długość będzie sobie klient życzył.

Data: 2015-01-14 20:48:37
Autor: re
Dziwna sprawa z allegro - książka

Użytkownik "rageofhonor"

[...]

Wydaje się, że przedmiotem pewnego rodzaju usługi może być wyprodukowanie i dostarczenie.

Data: 2015-01-14 20:28:49
Autor: re
[...]

No i jak je złoży to dopiero może wystawić

[...]

Żeby wystawić

(możesz normalnie oznaczać cytaty, bo strasznie ciężko się czyta to, co
piszesz?)
-- -
Nie mogę, religia mi nie pozwala.

(A ja bym chciał twoje artykuły w HTML)

Data: 2015-01-14 20:43:53
Autor: Przemysław Adam Śmiejek
Dziwna sprawa z allegro - książka
W dniu 14.01.2015 o 20:28, re pisze:
Nie mogę,

Więc się pożegnamy. Nie chce mi się przedzierać i zgadywać co cytat, a co twoje wypociny. Do niezobaczenia.

Data: 2015-01-15 00:24:22
Autor: re
Dziwna sprawa z allegro - książka

Użytkownik "Przemysław Adam Śmiejek"

Nie mogę,

Więc się pożegnamy.
-- -
Dobranoc

Nie chce mi się przedzierać i zgadywać co cytat, a
co twoje wypociny. Do niezobaczenia.
-- -
To dyskryminacja ze względu na wyznawaną religię

Data: 2015-01-15 06:59:54
Autor: Budzik
Dziwna sprawa z allegro - ksika
Uytkownik re re@re.invalid ...

Nie mog,

Wic si poegnamy.
-- -
Dobranoc

Nie chce mi si przedziera i zgadywa co cytat, a
co twoje wypociny. Do niezobaczenia.
-- -
To dyskryminacja ze wzgldu na wyznawan religi

A nawet wiecej - ze wzgldu na upoledzenie umysowe!

Data: 2015-01-15 08:46:07
Autor: Liwiusz
Dziwna sprawa z allegro - książka
W dniu 2015-01-15 o 07:59, Budzik pisze:
Użytkownik re re@re.invalid ...

Nie mogę,

Więc się pożegnamy.
-- -
Dobranoc

Nie chce mi się przedzierać i zgadywać co cytat, a
co twoje wypociny. Do niezobaczenia.
-- -
To dyskryminacja ze względu na wyznawaną religię

A nawet wiecej - ze względu na upośledzenie umysłowe!

Nie ma co go usprawiedliwiać, jest po prostu zwykłym chamem.

--
Liwiusz

Data: 2015-01-15 22:05:09
Autor: re
Dziwna sprawa z allegro - ksika

Uytkownik "Budzik"

Nie mog,

Wic si poegnamy.
-- -

Data: 2015-01-15 22:59:53
Autor: Budzik
Dziwna sprawa z allegro - ksika
Uytkownik re re@re.invalid ...

A nawet wiecej - ze wzgldu na upoledzenie umysowe!
-- -
Twoje ?

Skoro musisz pyta...

Data: 2015-01-16 19:53:06
Autor: re
[...]

Nie musz, ja to wiem. Przychodzisz tutaj nie po to by dyskutowa ale za tatusia, tudzie zwykego grupowego ciecia.

Data: 2015-01-16 19:18:53
Autor: Budzik
Dziwna sprawa z allegro - ksika
Uytkownik re re@re.invalid ...

Nie musz, ja to wiem. Przychodzisz tutaj nie po to by dyskutowa ale za tatusia, tudzie zwykego grupowego ciecia.

cbdu.

Data: 2015-01-15 23:32:56
Autor: Gotfryd Smolik news
On Wed, 14 Jan 2015, Przemysaw Adam miejek wrote:

W dniu 13.01.2015 o 22:46, re pisze:
Nie bardzo. Tam mona sprzedawa tylko to, co si ju ma. Usuga
drukowania byaby zupenie innym przedmiotem oferty.

Ale dlaczego od razu usuga?

  Z definicji.
  To jest umowa o dzieo.
  Moesz na .podatki sprawdzi, ile razy w przeszoci podkrelaem, e
mona SOBIE zrobi zdjcia np. czyjego lubu i potem je "bezpiecznie"
podarowa - nie ma jak przyczepi si o podatek.
  Obojtnie czy s to "papierowe" odbitki czy paczka .JPG na pendrive.
  Ale ju OBIECANIE tych zdj, obojtnie czy w fizycznej postaci czy
"dania materiau" stanowi problem - bo usuga nie jest darowizn,
wic nie podlega pod limit zwolnienia z darowizn (~1000z/5lat).
  No chyba e dla rodziny (jest zwolnienie).
  Cay czas pisz o nieodpatnym dziaaniu, dla jasnoci!
(celem pokazania, e i w takim przypadku JEST rnica, wanie
ze wzgldu na rozrnienie towar/usuga).

Idc tym tropem, jak wystawi 100 komputerw np. i3, 1TiB HDD, 8GiB RAM, to Allegro mi kae przysa zdjcie 100 komputerw?

  Ale allegro NIE zabrania "sprzeday usug" (zawierania umw na
ich wykonanie). Najwyraniej zabrania NIEKTRYCH usug i ju.

Po co drukowa 20 egzemplarzy ksiaki, jak moe sprzeda si 1?

  We pod uwag, e nijak nie popieram ani nie krytykuj polityki
allegro - zajmuj stanowisko wobec klasyfikacji zdarze :D

pzdr, Gotfryd

Data: 2015-01-16 07:09:14
Autor: Przemysaw Adam miejek
W dniu 15.01.2015 o 23:32, Gotfryd Smolik news pisze:
[...]

Ale z jakiej definicji? Przecie go sprzedaje towar, ksik.
Sprzedaje i produkuje, sprzedaje i produkuje. Jak piekarz sprzedaje buki do sklepu, to to te usuga? Sklep zamawia np. 1 stycznia 100 buek dziennie do koca stycznia. I co, piekarz ma 100*31 buek mie upieczonych 1 stycznia? Nie. Sprzedaje 100 buek codziennie i produkuje je na bieco.

Przecie cay biznes tak dziaa, e si produkuje etapami, a nie naprodukowaem towaru na 20 lat w przd, zamykam fabryk i sprzedaj.

Data: 2015-01-16 19:51:38
Autor: re
[...]

Jakie 20 lat ? eby podj produkcj badam rynek, by stwierdzi, jaka jest szansa, e towar bdzie schodzi. Potem organizuj reklam. Potem produkuj by pki zapeni. Potem patrz jak mi schodzi i produkuj tyle, by na pkach nie brako. Bywa, e przyjmuj zamwienia na wyprodukowanie towaru, ale to nie to samo co sprzeda towaru.

Data: 2015-01-13 18:33:20
Autor: Liwiusz
[...]

1. Biblioteki oznaczają książki.
2. Nie każdemu się będzie chciało lub będzie miał bibliotekę pod ręką
(na przykład sprzedający ebooki Xen powiedział, że nie ma książki przy
sobie i niech się od niego allegro odczepi - no i się od niego allegro
odczepiło, dzięki Bogu)

--
Liwiusz

Data: 2015-01-13 18:36:18
Autor: Xen
W dniu 2015-01-13 o 18:33, Liwiusz pisze:
[...]

Wez sie juz kur..a zajmij swoimi sprawami bo pieprzysz smuty !!!

Data: 2015-01-13 18:40:32
Autor: Liwiusz
W dniu 2015-01-13 o 18:36, Xen pisze:
[...]

No to nie wypłakuj się w internecie na swoją nieporadność, to nikt cię
nie będzie oceniał.

--
Liwiusz

Data: 2015-01-13 18:44:39
Autor: Xen
Dziwna sprawa z allegro - książka
Widać że nie masz co robić i piszesz bzdury -  To idz pojezdzij na rolkach !!!!
Moze jestes w zmowie z allegro, bo tez caly czas piszesz ze mam e-booka. Gdybym był jakimś idiotą to wziął bym książke porobił zdjęcia i im wysłał - pare min roboty, ale jestem osobą uczciwą i w 100% wydawało mi sie ze nr isbn wystarczy gdzie pisze wyraznie ze to ksiazka

NIGDY WIECEJ TEGO PORTALU.

TY JUZ LIWIUSZ NIE ZABIERAJ TU GŁOSU

Data: 2015-01-13 18:54:28
Autor: Liwiusz
W dniu 2015-01-13 o 18:44, Xen pisze:
[...]

I słusznie. Jaśnie kupujący, który albo kantuje ebookami, albo jest za
leniwy, aby książkę wysłać pocztą. Idź na targ w swojej wiosce i tam
handluj tą książką.

TY JUZ LIWIUSZ NIE ZABIERAJ TU GŁOSU

Nie tobie o tym decydować śmieszny człowieczku.

--
Liwiusz

Data: 2015-01-13 18:57:25
Autor: Xen
Dziwna sprawa z allegro - książka

Nie tobie o tym decydować śmieszny człowieczku.

Bujaj się jeżeli nie masz nic sensownego do powiedzienia
GIŃ

Data: 2015-01-13 18:58:42
Autor: Liwiusz
W dniu 2015-01-13 o 18:57, Xen pisze:

Nie tobie o tym decydować śmieszny człowieczku.

Bujaj się jeżeli nie masz nic sensownego do powiedzienia
GIŃ

Bujam się w swoim fotelu i mam zabawę, jak sprzedawca-kanciarz się wije :)

--
Liwiusz

Data: 2015-01-13 19:01:22
Autor: Xen
W dniu 2015-01-13 o 18:58, Liwiusz pisze:
[...]

Uważasz mnie za i oszusta "sprzedawca-kanciarz" ?? Art 216 kk.

Wiec lepiej zamknij się już i zajmij się żoną

Bye

Data: 2015-01-13 22:01:12
Autor: nadir
Dziwna sprawa z allegro - książka
W dniu 2015-01-13 o 18:33, Liwiusz pisze:
1. Biblioteki oznaczaj ksiki.
Mam pod rk ksik z biblioteki, nie ma problemu zrobi zdjcie tak, eby adnych piecztek i numerw inwentarzowych nie byo wida.
No chyba, e Allegro chce zdjcia wszystkich stron, obwolut i okadek?

2. Nie kademu si bdzie chciao lub bdzie mia bibliotek pod rk
No ale jak ju si wysili i pjdzie do biblioteki czy znajomka zrobi fotk papierow to wtedy ju wszystko jest OK i mona ebooki sprzedawa legalnie przez Allegro?

Swoj drog nie rozumiem dlaczego Allegro pozwala sprzedawa ksiki papierowe a nie pozwala ebook-w?

Data: 2015-01-13 22:25:33
Autor: Liwiusz
W dniu 2015-01-13 o 22:01, nadir pisze:

2. Nie każdemu się będzie chciało lub będzie miał bibliotekę pod ręką
No ale jak już się wysili i pójdzie do biblioteki czy znajomka zrobić
fotkę papierową to wtedy już wszystko jest OK i można ebooki sprzedawać
legalnie przez Allegro?

Skąd taki pomysł? Jak ukradniesz coś, że nikt nie widzi, to uznasz, że
*wolno* kraść?

--
Liwiusz

Data: 2015-01-13 22:40:21
Autor: nadir
W dniu 2015-01-13 o 22:25, Liwiusz pisze:
[...]

Skd taki pomys? Jak ukradniesz co, e nikt nie widzi, to uznasz, e
*wolno* kra?

Chodzi mi o sens dania fotek papierowej ksiki przez Allegro.
Zakadam, e gdyby je dostarczy, nie wane swojej czy cudzej ksiki, to Allegro ju nie interesowao by czy sprzedaje nonik cyfrowy czy analogowy. Dla nich wszystko wtedy byo by OK.

Data: 2015-01-14 00:42:24
Autor: Gotfryd Smolik news
On Tue, 13 Jan 2015, nadir wrote:

Chodzi mi o sens dania fotek papierowej ksiki przez Allegro.

  Napisaem obok - "w razie czego" stanowi dowd oszustwa.
  Z opisu "ksika" sprzedajcy wysyajcy e-booka si wyga,
"e-book te ksika" i trudno zaprzeczy :P, ze zdjcia bdzie duo trudniej.

Zakadam, e gdyby je dostarczy, nie wane swojej czy cudzej ksiki, to Allegro ju nie interesowao by czy sprzedaje nonik cyfrowy czy analogowy. Dla nich wszystko wtedy byo by OK.

  Susznie.
  Bo wtedy "w razie czego" jest to sprawa dla policji - dowody s.

pzdr, Gotfryd

Data: 2015-01-14 08:20:21
Autor: Liwiusz
W dniu 2015-01-13 o 22:40, nadir pisze:
[...]

Chodzi mi o sens żądania fotek papierowej książki przez Allegro.
Zakładam, że gdyby je dostarczył, nie ważne swojej czy cudzej książki,
to Allegro już nie interesowało by czy sprzedaje nośnik cyfrowy czy
analogowy. Dla nich wszystko wtedy było by OK.

Błąd logiczny.

Gdyby *nie dostarczył* (tak jak to jest w tym przypadku), to mamy
pewność, że sprzedaje ebooka.

Gdyby dostarczył, to nie "nie interesuje", tylko nie mamy dowodów na
sprzedaż ebooka. Jak się takie dowody pojawią (np. brak opcji wysyłki
pocztą), to można do sprawy wrócić.

--
Liwiusz

Data: 2015-01-14 12:53:17
Autor: nadir
W dniu 2015-01-14 o 08:20, Liwiusz pisze:
[...]

Bd logiczny.

Gdyby *nie dostarczy* (tak jak to jest w tym przypadku), to mamy
pewno, e sprzedaje ebooka.

Gdyby dostarczy, to nie "nie interesuje", tylko nie mamy dowodw na
sprzeda ebooka. Jak si takie dowody pojawi (np. brak opcji wysyki
poczt), to mona do sprawy wrci.

No dobra doczam fotki, robi wysyk poczt czy kurierem, co to zmienia?
Bd, moe nawet, logiczny jest gdzie indziej.
Co Allegro obchodzi, czy sprzedaj ebooka czy nie?
Bo jeeli chc by witsi od Papierza i zapobiec jakim potencjalnym przestpstwom to powinni zwija majdan i zajc si hodowl jedwabnikw.

Data: 2015-01-14 13:06:13
Autor: Liwiusz
Dziwna sprawa z allegro - książka
W dniu 2015-01-14 o 12:53, nadir pisze:

Bo jeżeli chcą być świętsi od Papierza i zapobiec jakimś potencjalnym
przestępstwom to powinni zwijać majdan i zając się hodowlą jedwabników.

Myślę, że ich wali opinia faceta nie umiejącego pisać, i słusznie, to
ich biznes.

--
Liwiusz

Data: 2015-01-14 16:28:07
Autor: nadir
W dniu 2015-01-14 o 13:06, Liwiusz pisze:
W dniu 2015-01-14 o 12:53, nadir pisze:

Bo jeeli chc by witsi od Papierza i zapobiec jakim potencjalnym
przestpstwom to powinni zwija majdan i zajc si hodowl jedwabnikw.

Myl, e ich wali opinia faceta nie umiejcego pisa, i susznie, to
ich biznes.

A kto nie umie pisa?

Data: 2015-01-14 17:08:42
Autor: Liwiusz
W dniu 2015-01-14 o 16:28, nadir pisze:
[...]

A kto nie umie pisać?

A kogo cytowałem? :)

--
Liwiusz

Data: 2015-01-14 17:27:51
Autor: nadir
W dniu 2015-01-14 o 17:08, Liwiusz pisze:
[...]

A kogo cytowaem? :)

Niewtpliwe zacytowae mnie.
Tylko jak to si stao skoro nie mam umiejtnoci pisania?

Data: 2015-01-14 17:39:36
Autor: Liwiusz
W dniu 2015-01-14 o 17:27, nadir pisze:
[...]

Niewątpliwe zacytowałeś mnie.
Tylko jak to się stało skoro nie mam umiejętności pisania?

No pszecierz nie czeba umjeć psać rzeby coś odbiedy napjsać.

--
Liwiusz

Data: 2015-01-24 19:41:01
Autor: Crocodile
Dziwna sprawa z allegro - ksika
No pszecierz nie czeba umje psa rzeby co odbiedy napjsa.

nie czepiaj sie go leszczu... dysleksja, dysgrafia, dyskalkulia to codzienno w polskich gimnazjach ;)
Jak nie robisz bdw ...wida stary jestes, nie masz sie zatem co tak cieszyc :D

Data: 2015-01-24 19:38:44
Autor: Crocodile
Dziwna sprawa z allegro - ksika
wyjasniam Ci, ze pomylies papiea z papierzem :)

Data: 2015-01-13 22:48:42
Autor: Robert Winkler
[...]

Tyle e w pierwszym pocie tego wtku znajduje si nastpujca informacja:
"To mi odpisali ebym wysa zdjcie 10 sztuk ksiek"

Ktra biblioteka udostpni ci 10 egzemplarzy tej ksiki?

Moliwe e Xen przygotowa aukcj na 10 pozycji
i Allegro chciao zweryfikowa, e jest w posiadaniu towaru
jaki prbuje sprzeda.

/RW

Data: 2015-01-14 07:29:53
Autor: Xen
Dziwna sprawa z allegro - ksika
akurat miaem licytacje JEDNEJ KSIKI, a nie 10. Dla mnie to parodia co allegro robi

Data: 2015-01-14 00:31:18
Autor: Gotfryd Smolik news
Dziwna sprawa z allegro - książka
On Tue, 13 Jan 2015, nadir wrote:

Tylko co daje Allegro takie zdjcie?

"W razie czego" stanowi dowd usiowania oszustwa, a nie usiowania
zamania regulaminu allegro.
  Jedno od drugiego za rni si limitem maksymalnego wymiaru
kary, co o trzy lata wizienia (zero lat dla zamania regulaminu
allegro, dla jasnoci).

Id do biblioteki i nawet bez wypoyczania ksiki mog zrobi kilka fotek komrk.

  Jak wyej (jeli nabywca stwierdzi e "byo zdjcie").

pzdr, Gotfryd

Data: 2015-01-14 01:52:49
Autor: Marek
On Tue, 13 Jan 2015 07:23:56 +0100, Liwiusz <lmalin@bez.tego.poczta.onet.pl> wrote:
Jak napiszesz to pewnie możesz.

Moment, starą książkę (nie moją) mogę sprzedać ebooka już nie??
To absurd.

--
Marek

Data: 2015-01-14 07:23:38
Autor: Przemysław Adam Śmiejek
W dniu 14.01.2015 o 01:52, Marek pisze:
[...]

dlaczego absurd? Film na płycie DVD możesz sprzedać, a np. np. ten sam film w kinie już nie.

e-book jest być może nawet programem, jest spersonalizowany na odbiorcę (znak wodny albo wręcz DRM) i nie jest traktowany jako książka

Data: 2015-01-17 01:41:29
Autor: rageofhonor

Użytkownik "Xen" <xes@nospam.pl> napisał w wiadomości news:54b3dc15$0$21553$65785112news.neostrada.pl...
[...]

Widzę że dyskusja się toczy i problem nadal istnieje.
Czy aukcja miała zdjęcie książki?
By nie było podejrzeń że coś nie gra zalecane jest zdjęcie.

Częstym błędem i bardzo podejrzane jest pisanie Lokalizacja: Internet
Mam nadzieję że tak nie było w tym przypadku

Czy z opisu wynika że to fizyczna książka lub opis zawiera coś co by wskazywało że to jest E-Book?

Jeśli nie ma żadnych podejrzeń to ja się właściwie dziwię czego się czepia Allegro.

Czy próbowałeś wystawić tę książkę na innym portalu aukcyjnym np. Ebay?
Może tam by nie było problemów.

Data: 2015-01-17 14:48:55
Autor: xen
Dziwna sprawa z allegro - książka
Była okładka, był nr isbn, pisało że to książka a nie e-book, w sumie w isbn pisze ze jest w magazynie ksiazek, wiec jak moze to byc ebook.
W bibliotece pisze ze jest to podrecznik:

  Magazyn Książek III 2.493.109 A
Opis fizyczny 158, 9 k. : il. ; 30 cm.
Hasło przedmiotowe 2001-
Policja -- egzaminy zawodowe
Policja -- psychologia
Prawo -- Polska
Podręczniki
ISBN 9788393512959
UKD 351.74.076
34(438)
159.9-057.36
(07)
Nr bibliografii narodowej PB 2015/586

Data: 2015-01-17 15:52:52
Autor: Liwiusz
W dniu 2015-01-17 o 14:48, xen pisze:
Była okładka, był nr isbn, pisało że to książka a nie e-book, w sumie w
isbn pisze ze jest w magazynie ksiazek, wiec jak moze to byc ebook.
W bibliotece pisze ze jest to podrecznik:

Czyli nie miałeś książki, sprzedawałeś jej wersję elektroniczną, a na
aukcji umieściłeś tylko znalezione gdzieś zdjęcie okładki.

Dalszych twoich wypocin nie skomentuję, o i tak jesteś oporny na myślenie.

--
Liwiusz

Data: 2015-01-17 18:02:47
Autor: xen
Dziwna sprawa z allegro - książka

Ty masz coś z głową ????:) Przecież od początku pisałem że to książka DRUKOWANA !!! Porównaj sobie wpis ISBN, tylko wtedy była jeszcze dodawana do katalogu biblioteki( pisało w opracowaniu ) i nie pisało że to podręcznik. Jak się wysyła do BN książke to dodanie do katalogu trwa ok tygodnia. I wtedy jest dodawana sygnatura itd itd

To teraz już wiesz że mam książke czy nadal się upierasz że e-booka ?:))))))))))))

Data: 2015-01-17 18:41:22
Autor: m
W dniu 17.01.2015 18:02, xen pisze:

[...]

Ale ty nadal nie rozumiesz, że fakt istnienia numeru nie oznacza że to co sprzedajesz jest książką o tym numerze i zależnie od tego jak była sformułowana aukcja, można mniej lub bardziej podejrzewać że chodzi o skan.

Pytanie - skąd się pojawiło w ogóle te 10 egzemplarzy? Czy to była aukcja wieloprzedmiotowa?

p. m.

Data: 2015-01-17 19:19:02
Autor: xen
Dziwna sprawa z allegro - książka
LICYTACJA to była

W ISBN pisze czy to jest ksiazka czy e-book !!! i to jest FAKT

CHyba teraz jak ktos sprzedaje ksiazki to allegro chce skan np 10 ksiazek ;)))) parodia, nie dziwie sie ze ludzie rezygnuja z allegro :)

Data: 2015-01-17 19:29:31
Autor: Liwiusz
W dniu 2015-01-17 o 19:19, xen pisze:

W ISBN pisze czy to jest ksiazka czy e-book !!! i to jest FAKT

Ale ISBN nie oznacza, że nie sprzedajesz ebooka, ale widzę od kilku dni,
że jesteś zbyt dummy aby to zrozumieć. Nie bierz się za żaden biznes, bo
nawet sprzedaż książki cię przerasta.

--
Liwiusz

Data: 2015-01-17 19:42:25
Autor: xen
Dziwna sprawa z allegro - książka
Już CI napisałem idz pojezdzij na wrotkach, albo znajdz sobie żonę okularniku

Nie bede idiota tlumaczyl ze jak sie znajduje w magazynie ksiazek a nie w bazie elektronicznej to jest to KSIĄŻKA Z OKŁADKĄ ITD

I ty sie juz nie odzywaj, znajdz sobie kobite bo CI na mozg pada. W sumie wątpie że znajdziesz.

ps.Pewnie masz wytataowane na czole I LOVE ALLEGRO

I lepiej juz sie zamknij

Data: 2015-01-17 20:01:45
Autor: Liwiusz
W dniu 2015-01-17 o 19:42, xen pisze:

Nie bede idiota tlumaczyl ze jak sie znajduje w magazynie ksiazek a nie
w bazie elektronicznej to jest to KSIĄŻKA Z OKŁADKĄ ITD

Współczuję idiotom nie wiedzącym co to skaner.

--
Liwiusz

Data: 2015-01-17 20:13:09
Autor: Bogdan
Użytkownik "xen"  napisał w wiadomości grup dyskusyjnych:54baad14$0$2155$65785112@news.neostrada.pl...

Nie bede idiota tlumaczyl ze jak sie znajduje w magazynie ksiazek a nie w bazie elektronicznej to jest to KSIĄŻKA Z OKŁADKĄ ITD

A ile ta książka u Ciebie kosztuje z wysyłką?

Bogdan

Data: 2015-01-17 20:15:32
Autor: Liwiusz
W dniu 2015-01-17 o 20:13, Bogdan pisze:
Użytkownik "xen"  napisał w wiadomości grup

Nie bede idiota tlumaczyl ze jak sie znajduje w magazynie ksiazek a
nie w bazie elektronicznej to jest to KSIĄŻKA Z OKŁADKĄ ITD

A ile ta książka u Ciebie kosztuje z wysyłką?

Już pisał - nie wysyła, tylko "odbiór osobisty".

--
Liwiusz

Data: 2015-01-17 20:20:55
Autor: Bogdan
Użytkownik "Liwiusz"  napisał w wiadomości grup dyskusyjnych:m9eccu$q98$1@node1.news.atman.pl...

Już pisał - nie wysyła, tylko "odbiór osobisty".
Liwiusz

A skąd odbiór - /a niech tam/

Bogdan

Data: 2015-01-17 20:23:36
Autor: Liwiusz
W dniu 2015-01-17 o 20:20, Bogdan pisze:
Użytkownik "Liwiusz"  napisał w wiadomości grup

Już pisał - nie wysyła, tylko "odbiór osobisty".
Liwiusz

A skąd odbiór - /a niech tam/

Czytając Xena, pewnie gdzieś z zadupia koło sraczki ;)

--
Liwiusz

Data: 2015-01-17 20:20:17
Autor: Robert Tomasik
Użytkownik "xen" <sssssssss@nospam.pl> napisał w wiadomości news:54baad14$0$2155$65785112news.neostrada.pl...
Już CI napisałem idz pojezdzij na wrotkach, albo znajdz sobie żonę okularniku

Nie bede idiota tlumaczyl ze jak sie znajduje w magazynie ksiazek a nie w bazie elektronicznej to jest to KSIĄŻKA Z OKŁADKĄ ITD

Przepychacie Cię już dłuższa chwilę, ale zdaje się, że nawzajem nie rozumiecie. To, że ktoś wystawia na ALLEGRO książkę mającą nr ISBN, nie oznacza, że nie narusza zakazu sprzedaży e-book-ów. Skan Encyklopedii PWN bedzie nadal e-bookiem. Pewnie z tego powodu ALLEGROpoprosiło o zdjecie przedmiotu sprzedawanego. Nie wykluczone, że nabrali podejrzeń choćby po bardzo szybkim wystawianiu komentarzy (zbyt krótkim, by doszła przesyłka), albo - o czym ktoś tu wspominał - problemem był zerowy koszt wysyłki.

Data: 2015-01-17 22:40:50
Autor: m
W dniu 17.01.2015 20:20, Robert Tomasik pisze:
[...]

Xen nie rozumie. Liwiusz przecież TO WŁAŚNIE próbuje mu od dłuższego czasu wytłumaczyć.

p. m.

Data: 2015-01-18 19:29:16
Autor: re
Dziwna sprawa z allegro - książka

Użytkownik "Robert Tomasik"

[...]

To ja nie widzę podstaw by mieć te podejrzenia.

Data: 2015-01-17 22:43:35
Autor: m
Dziwna sprawa z allegro - książka
W dniu 17.01.2015 19:19, xen pisze:
LICYTACJA to była

Ale jednoprzedmiotowa czy 10przedmiotowa? I czy oprócz tej jednej - były jakieś inne na taką samą książkę?

p. m.

Data: 2015-01-18 07:14:03
Autor: xen
Dziwna sprawa z allegro - książka
Była tylko książka na licytacji, a  dlaczego odbiór osobisty to już pisałem i więcej nie będe pisał.

Data: 2015-01-18 07:17:45
Autor: xen
Dziwna sprawa z allegro - książka
To teraz wg mnie każdego muszą sprawdzać czy sprzedaje książki czy e-booki- PARODIA

Data: 2015-01-18 08:05:13
Autor: Liwiusz
W dniu 2015-01-18 o 07:17, xen pisze:
To teraz wg mnie każdego muszą

A kto by się przejmował opinią osoby, która ma problemy z kojarzeniem
elementarnych faktów?

--
Liwiusz

Data: 2015-01-18 12:36:20
Autor: Kris
Dziwna sprawa z allegro - ksika
Czy takiej usunitej aukcji nie ma w zakoczonych? Zrzut by wstawi i temat byby jasny.

Data: 2015-01-18 18:25:24
Autor: Robert Tomasik
Użytkownik "xen" <sssssssss@nospam.pl> napisał w wiadomości news:54bb5009$0$2642$65785112news.neostrada.pl...
To teraz wg mnie każdego muszą sprawdzać czy sprzedaje książki czy e-booki- PARODIA

Nie. Czemu. Mogą sobie losowo.

Data: 2015-01-18 08:04:18
Autor: Liwiusz
W dniu 2015-01-18 o 07:14, xen pisze:
Była tylko książka na licytacji

Z przedstawionych okoliczności w tym wątku to nie wynika.

--
Liwiusz

Data: 2015-01-18 10:36:59
Autor: xen
Dziwna sprawa z allegro - książka
Widzę że miałeś trudne dzieciństwo okularniku bez żony :)
Bye:)

Data: 2015-01-18 18:27:00
Autor: Robert Tomasik
Użytkownik "xen" <sssssssss@nospam.pl> napisał w wiadomości news:54bb7ebb$0$2651$65785112news.neostrada.pl...
Widzę że miałeś trudne dzieciństwo okularniku bez żony :)
Bye:)

Tylko ja mam tak, czy wszyscy, że ta odpowiedź w wątku jest pod Twoja własną odpowiedzią o treści "Była tylko książka na licytacji, a  dlaczego odbiór osobisty to już
pisałem i więcej nie będę pisał." Biorąc pod uwagę inwektywy zaczynam podejrzewać, że coś nie tak.

Data: 2015-01-18 18:54:43
Autor: Przemysław Adam Śmiejek
Dziwna sprawa z allegro - książka
Tylko ja mam tak, czy wszyscy, że ta odpowiedź w wątku

Może nie tylko ty, ale niekoniecznie wszyscy. Ja mam pod listem Liwiusza. Widać twój serwer coś zgubił.

Data: 2015-01-19 01:22:34
Autor: m
W dniu 18.01.2015 07:14, xen pisze:
Była tylko książka na licytacji, a  dlaczego odbiór osobisty to już
pisałem i więcej nie będe pisał.

Po co w ogóle piszesz na tą grupę, skoro nie odnosisz się do pytań które zadałem zaś piszesz coś o odbiorze osobistym?

Chcesz się wyżalić czy zapytać?

p. m.

Data: 2015-01-24 13:10:02
Autor: Marek Wisniewski
Dziwna sprawa z allegro - ksika
W dniu poniedziaek, 12 stycznia 2015 15:37:11 UTC+1 uytkownik Xen napisa:
Wystawiem na sprzeda ksike, usuneli mi aukcje bo napisali ze jest to e-book. Podalem im nr ISBN i w bibliotece pisze ze jest to ksika, a nie e-book.
To mi odpisali ebym wysa zdjcie 10 sztuk ksiek :)) Czy maj  prawo rzda ?? akurat ksiki mam w firmie.

Ja tez kiedys chcialem sprzedac sprzet fotograficzny wysokiej klasy, to mi zlikwidowali aukcje, twierdzac, ze ten sprzet mg byc kradziony.
Zadne argumenty nie skutkowaly. Robi , co chc.

Data: 2015-01-28 15:50:58
Autor: Moonsky
Dziwna sprawa z allegro - ksika

Uytkownik "Marek Wisniewski" <mwisniewski2008@gmail.com> napisa w wiadomoci news:616843fd-65e6-4a2d-896a-2dde720ab09egooglegroups.com...
[...]

==
Kiedy (9 lat temu?) sprzedaem na allegro samochd za ok. 30 tys., ale nikt si nie czepia i o nic nie pyta.
Chyba byy atwiejsze czasy?

Data: 2015-01-31 15:30:51
Autor: Marek Wisniewski
Dziwna sprawa z allegro - ksika
W dniu roda, 28 stycznia 2015 15:51:02 UTC+1 uytkownik Moonsky napisa:

...jak z tym pierwszym milionem...

Dziwna sprawa z allegro - książka