Dziwna sprawa z allegro - książka

Data: 2015-01-24 13:10:02
Autor: Marek Wisniewski
Dziwna sprawa z allegro - książka
W dniu poniedziałek, 12 stycznia 2015 15:37:11 UTC+1 użytkownik Xen napisał:
Wystawiłem na sprzedaż książke, usuneli mi aukcje bo napisali ze jest to e-book. Podalem im nr ISBN i w bibliotece pisze ze jest to książka, a nie e-book.
To mi odpisali żebym wysłał zdjęcie 10 sztuk książek :)) Czy mają  prawo rządać ?? akurat książki mam w firmie.

Ja tez kiedys chcialem sprzedac sprzet fotograficzny wysokiej klasy, to mi zlikwidowali aukcje, twierdzac, ze ten sprzet mógł byc kradziony.
Zadne argumenty nie skutkowaly. Robią , co chcą.

Data: 2015-01-28 15:50:58
Autor: Moonsky

Użytkownik "Marek Wisniewski" <mwisniewski2008@gmail.com> napisał w wiadomości news:616843fd-65e6-4a2d-896a-2dde720ab09egooglegroups.com...
[...]

==
Kiedyś (9 lat temu?) sprzedałem na allegro samochód za ok. 30 tys., ale nikt się nie czepiał i o nic nie pytał.
Chyba były łatwiejsze czasy?

Data: 2015-01-31 15:30:51
Autor: Marek Wisniewski
W dniu środa, 28 stycznia 2015 15:51:02 UTC+1 użytkownik Moonsky napisał:
> [...]

=> Kiedyś (9 lat temu?) sprzedałem na allegro samochód za ok. 30 tys., ale nikt się nie czepiał i o nic nie pytał.

...jak z tym pierwszym milionem...

Dziwna sprawa z allegro - książka