Dziwna sprawa z powietrzem w oponie

Data: 2009-04-07 10:04:14
Autor: kamil
Dziwna sprawa z powietrzem w oponie

<visitor123@poczta.onet.pl> wrote in message news:1562.000003de.49db16abnewsgate.onet.pl...
W ciągu tygodnia spadło mi ciśnienie w jednej oponie aż o połowę. Nie wiem, czy
nagle czy stopniowo. Opona jest nowa, zadnych uszkodzeń czy wybrzuszeń więc
dopompowałem i pięknie trzyma ciśnienie cały tydzień. Ale historia nie daje mi
spokoju. Czy opona może mieć np. jakieś mikropęknięcia, które wyjdą w czasie
jazdy, grożąc wypadkiem? Albo czy wentyl może się sam jakoś "otworzyć"? Czy np.
najechanie na krawężnik może spowodować chwilowe rozszczelnienie na rancie
opony? Jak to ewentualnie sprawdzić? Czy ktoś z was ma jakieś pomysły, co się
mogło stać? Dodam, że opona jest nowa, ale felga i wentyl mają 9 lat, jeśli to
ma jakieś znaczenie...

Nie stanales na krawezniku albo w dziurze kiedys?

Pozdrawiam
Kamil

Data: 2009-04-07 11:32:52
Autor: Paweł Kulesza
Dziwna sprawa z powietrzem w oponie
Mnie kiedyś kamyczkek wlazł między oponę i felgę i powoli powietrze uciekało. Proponuję podjechać na wulkanizację, oni powinni Ci powiedzieć co i jak:)

Dziwna sprawa z powietrzem w oponie