Dziwna sprawa z powietrzem w oponie

Data: 2009-04-07 11:56:01
Autor: Marthy
Dziwna sprawa z powietrzem w oponie
<visitor123@poczta.onet.pl> wrote in message news:1562.000003de.49db16abnewsgate.onet.pl...
W ciągu tygodnia spadło mi ciśnienie w jednej oponie aż o połowę. Nie wiem, czy
nagle czy stopniowo. Opona jest nowa, zadnych uszkodzeń czy wybrzuszeń więc
dopompowałem i pięknie trzyma ciśnienie cały tydzień.

Miałem kiedyś podobną sytuację - raz zobaczyłem, że mam kapcia, dopompowałem, żeby dojechać do domu i już tak zostało (napompowane). Tłumaczyłem sobie to wentylem/chwilowym rozszczelnieniem i jeździłem dalej.
Przy zmianie opon wyszło, że w oponę wbił się wkręt do drewna - powietrze uszło pewnie w momencie wbijania, albo jakoś tak stanąłem na parkingu, że powstała szczelina.
Opona została naprawiona (mały samochód, jazda miejska) i "jeżdżona" dalej.

Pozdrawiam,
--
Marcin
Laguna I ph II, 1,9 dTi [DC]