Dziwna sytuacja z mojej pracy - negocjowanie lokat

Data: 2010-09-22 09:08:19
Autor: Przemyslaw Kwiatkowski
Dziwna sytuacja z mojej pracy - negocjowanie lokat
wiesian@WYTNIJ.gazeta.pl pisze:

1) czy norm膮 w 艣rodowisku bankowc贸w jest umniejszanie, wr臋cz poni偶anie pozycji
greckiego banku w艣r贸d firm i klient贸w. UWAGA zreszt膮 bardzo skuteczne - m贸j
prezes i g艂贸wny ksi臋gowy uwierzyli w ten tekst i lokata posz艂a do zwyk艂ego
polskiego banku

I oczywi艣cie "profesjonalny przedstawiciel banku" zapomnia艂 zauwa偶y膰, 偶e BFG nie obejmuje wk艂ad贸w firmowych? :-)

--
MiCHA

Data: 2010-09-22 13:02:13
Autor: Jan Strybyszewski
Przemyslaw Kwiatkowski pisze:
[...]

Mysle ze to chodzi o wklady indywiadualne pracownikow. Taki deal za lapowke mozesz agitowac na terenie firmy klasyka.

Data: 2010-09-23 23:07:23
Autor: Krzysztof Halasa
Przemyslaw Kwiatkowski <micha@micha.waw.pl> writes:

I oczywi艣cie "profesjonalny przedstawiciel banku" zapomnia艂 zauwa偶y膰,
偶e BFG nie obejmuje wk艂ad贸w firmowych? :-)

Od kiedy to tak?
--
Krzysztof Halasa

Dziwna sytuacja z mojej pracy - negocjowanie lokat