Dziwna wysoka opłata w PKOBP na koncie tradycyjnym i pko-39zł za kartę płatniczą?

Data: 2016-01-06 23:34:00
Autor: xxx
Dziwna wysoka opłata w PKOBP na koncie tradycyjnym i pko-39zł za kartę płatniczą?

Co to za opłata?

Obciążenie OPŁ.KOD Z KARTY KODÓW(IL.0012)
-1,20 PLN

Opłata za użytkowanie karty OPŁ. ZA KARTĘ ZGODNIE Z TPIO

-39,00 PLN

Czyżby Petru aż tak ciągnął?

Data: 2016-01-07 03:22:21
Autor: Borys Pogoreło
Dnia Wed, 6 Jan 2016 23:34:00 +0100, xxx napisał(a):

Opłata za użytkowanie karty OPŁ. ZA KARTĘ ZGODNIE Z TPIO
-39,00 PLN
Czyżby Petru aż tak ciągnął?

Opłata roczna za kartę. Nie znasz własnego TPIO, ale politykę musisz w to
wkręcić?

--
Borys Pogoreło
borys(#)leszno,edu,pl

Data: 2016-01-07 11:06:01
Autor: radekp@konto.pl
Dziwna wysoka opłata w PKOBP na koncie tradycyjnym ipko-39zł za kartę płatniczą?
Wed, 6 Jan 2016 23:34:00 +0100, w <n6k4on$14a5$1@gioia.aioe.org>, xxx
<konsultant121@o2.pl> napisał(-a):

[...]

Skoro nie ogarniasz własnej TOiP, to lepiej nie wychodź z kuchni, a na pewno
nie bierz się za politykę :)

Data: 2016-01-07 22:19:35
Autor: PiteR
xxx pisze tak:

Opłata za użytkowanie karty      OPŁ. ZA KARTĘ ZGODNIE Z TPIO

     -39,00 PLN

pi razy oko 3zł miesięcznie. Na początku byłem zszokowany ale popytałem znajomych ile płacą i mi przeszło. Wszędzie dobrze gdzie nas nie ma.

Jeśli zrzekniesz się wszystkich kart (co przerabiałem) to i tak podniosa opłatę za prowadzenie rachunku. Co prawda nie na 39zł ale podniosą.

Trochę dziwne, że nie ma zwykłej karty bankomatowej do rachunku nie ujętej w ogóle w cenniku.

No i jakaś opłata za przelew cykliczny. Nie chciało mi sie sprawdzać jeszcze czy nie czasem też cykliczna ;)

Ale to wszystko pikuś przy opłacie za przelew 70gr. Chyba się z .... na głowy pozamieniali. Robię więc teraz tylko jeden przelew wytransferowujący całe dochody. Nie chcę na razie drażnić kadrowej :)

--
Piter

w banku bądź czujny jak pies podwójny!

Data: 2016-01-08 11:20:23
Autor: J.F.
Użytkownik "PiteR"  napisał w wiadomości grup dyskusyjnych:XnsA588E31DE79FFPanElektronik@localhost.net...
xxx pisze tak:
[...]

No, za platnicza to dosc duzo. Mozna miec za 0. Chocby w Inteligo.
Oczywiscie dochodza warunki zwolnienia, lista darmowych bankomatow itp.
Ostatnio sie wk*, bo zle przeczytalem lub przegapilem jakas zmiane i za jedna wyplate zaplacilem wiecej niz te 39zl :-(

Jeśli zrzekniesz się wszystkich kart (co przerabiałem) to i tak
podniosa opłatę za prowadzenie rachunku. Co prawda nie na 39zł ale
podniosą.

A to nie wiem - ale oczywiscie musi byc to opisane w taryfie.

Trochę dziwne, że nie ma zwykłej karty bankomatowej do rachunku nie
ujętej w ogóle w cenniku.

A co sie dziwisz - bankomaty sie nie oplacaja.
Klient powinien placic karta.  A kto wie czy nie BLIKiem - bo jakis nacisk na to.

No i jakaś opłata za przelew cykliczny. Nie chciało mi sie sprawdzać
jeszcze czy nie czasem też cykliczna ;)

Na pewno cykliczna.

Ale to wszystko pikuś przy opłacie za przelew 70gr. Chyba się z .... na
głowy pozamieniali.

Przeciez to od dawna. Wynioslem sie od nich lata temu, bo w czasie jak wszyscy obnizali oplaty, to oni podnosili.
Co ciekawe - w Inteligo mozna miec konto za darmo.

Robię więc teraz tylko jeden przelew
wytransferowujący całe dochody. Nie chcę na razie drażnić kadrowej :)

Nowy rok - mozna nowe konto.
Ale ... beda IMO rozne ruchy w taryfach po wprowadzeniu podatku.
Chyba trzeba poczekac az sie cenniki ustabilizuja.

J.

Data: 2016-01-09 03:40:54
Autor: PiteR
J.F. pisze tak:

[...]

Raczej chciałem napisać.

Trochę dziwne, że nie ma podstawowej karty płatniczej do rachunku nie płatnej w ogóle w cenniku.

Bankomaty mi niepotrzebne do szczęścia. Płacenie kartą jak najbardziej potrzebne.

No i jakaś opłata za przelew cykliczny. Nie chciało mi sie sprawdzać
jeszcze czy nie czasem też cykliczna ;)

Na pewno cykliczna.

:)

Data: 2016-01-09 01:20:39
Autor: Eneuel Leszek Ciszewski
Dziwna wysoka opłata w PKOBP na koncie tradycyjnym ipko-39zł za kartę płatniczą?

"PiteR" XnsA588E31DE79FFPanElektronik@localhost.net

Ale to wszystko pikuś przy opłacie za przelew 70gr. Chyba się z .... na
głowy pozamieniali. Robię więc teraz tylko jeden przelew
wytransferowujący całe dochody. Nie chcę na razie drażnić kadrowej :)

Z PKO do Inteligo i z Inteligo w Polskę -- za free.
Inteligo też za free -- mogę polecić. :)
Ze Smartu za free do Junii -- też mogę polecić. :)

W BZWBKKBSg debetówki za free -- baner na mej stronie.

   http://danutac.eu/ <-- w 'Konta osobiste' drugi baner od góry

-=-

W razie czego daję połowę, ale pod warunkiem takim, że najpierw
dostanę za taki klik swoją zapłatę.

--
   .`'.-.         ._.  http://eneuel.w.duna.pl  .-.
   .'O`-'     ., ; o.'    http://danutac.eu    '.O_'

Data: 2016-01-25 09:17:30
Autor: Eneuel Leszek Ciszewski
Dziwna wysoka opłata w PKOBP na koncie tradycyjnym ipko-39zł za kartę płatniczą?

"Eneuel Leszek Ciszewski" n6pjv4$106$1@node2.news.atman.pl

[...]

Niestety tak nie jest. Z PKO do Inteligo -- bank zabrał
2 plny za przelew.