Dziwne

Data: 2011-10-28 19:25:08
Autor: jadrys
Dziwne

Że wśród tych najohydniejszych zawodów zabrakło profesji bankiera:

  http://praca.wp.pl/gid,13746240,title,Za-zadne-skarby,galeria.html

Jak dla mnie jest to najbardziej plugawy zawód pod słońcem.

Data: 2011-10-28 19:46:01
Autor: Marek Czaplicki
Dziwne
jadrys pisze na pl.soc.polityka w dniu pi±tek 28 pa¼dziernik 2011 19:25:

¯e w¶ród tych najohydniejszych zawodów zabrak³o profesji bankiera:

  http://praca.wp.pl/gid,13746240,title,Za-zadne-skarby,galeria.html

Jak dla mnie jest to najbardziej plugawy zawód pod s³oñcem.

¯adna praca nie hañbi. Skoro nie cierpisz bankierów, to nikt Ci nie karze korzystaæ z ich us³ug. W Ameryce podobn± anatem± s± "objêci" - prawnicy. :-)

Data: 2011-10-28 19:54:54
Autor: jadrys
Dziwne
jadrys pisze na pl.soc.polityka w dniu piątek 28 październik 2011 19:25:

Że wśród tych najohydniejszych zawodów zabrakło profesji bankiera:

   http://praca.wp.pl/gid,13746240,title,Za-zadne-skarby,galeria.html

Jak dla mnie jest to najbardziej plugawy zawód pod słońcem.

Żadna praca nie hańbi. Skoro nie cierpisz bankierów, to nikt Ci nie karze
korzystać z ich usług. W Ameryce podobną anatemą są "objęci" - prawnicy. :-)

Nie ma możliwości w dzisiejszych czasach żyć bez pośrednictwa tych wiecznie nie nażartych ryjów. Oczywiście o prawnikach mam niewiele lepsze zdanie.

Data: 2011-10-28 15:28:26
Autor: Antenka
Dziwne
On 28 Pa¼, 19:54, jadrys <C...@yahoo.com> wrote:

> ¯adna praca nie hañbi. Skoro nie cierpisz bankierów, to nikt Ci nie karze
> korzystaæ z ich us³ug. W Ameryce podobn± anatem± s± "objêci" - prawnicy. :-)

Nie ma mo¿liwo¶ci w dzisiejszych czasach ¿yæ bez po¶rednictwa tych
wiecznie nie na¿artych ryjów.

Oczywi¶cie o prawnikach mam niewiele lepsze zdanie.<

A ja wiem, dlaczego... :-P

Antenka

Data: 2011-10-28 20:05:44
Autor: Marek Czaplicki
Dziwne
jadrys pisze na pl.soc.polityka w dniu pi±tek 28 pa¼dziernik 2011 19:54:

[...]

:-)

Nie ma mo¿liwo¶ci w dzisiejszych czasach ¿yæ bez po¶rednictwa tych
wiecznie nie na¿artych ryjów. Oczywi¶cie o prawnikach mam niewiele
lepsze zdanie.

My¶lê, ¿e zawsze gdy ludzie musz± korzystaæ z czyich¶ us³ug to my¶l± o ludziach wykonuj±cych ten zawód jak najgorzej. Trzeba po prostu mo¿e spojrzeæ w ten sposób: "to te¿ ludzie". :-)

Data: 2011-10-29 08:38:39
Autor: jadrys
Dziwne
jadrys pisze na pl.soc.polityka w dniu piątek 28 październik 2011 19:54:

[...]

Myślę, że zawsze gdy ludzie muszą korzystać z czyichś usług to myślą o
ludziach wykonujących ten zawód jak najgorzej. Trzeba po prostu może spojrzeć
w ten sposób: "to też ludzie". :-)

Gw**o prawda, - zarówno bankier jak i prawnik to profesje z których usług korzystanie mamy narzucone. I nie mamy na to żadnego wpływu - jesteśmy do tego korzystania zmuszani.

Data: 2011-10-29 10:13:24
Autor: Bogdan Idzikowski
Dziwne

Użytkownik "jadrys" <Che@yahoo.com> napisał w wiadomości news:j8g72v$rdi$1node2.news.atman.pl...
[...]

Nikt do korzystania z banków cię nie zmusza. Tak jak do kupowania w sklepach. Tak jak do podejmowania pracy. I tak dalej.

Data: 2011-10-29 18:33:16
Autor: jadrys
Dziwne

[...]

Nie fantazyjuj, Bodziu. Tak kapitalizm wszystko układa że bez pośrednictwa banku nie jesteś w stanie funkcjonować.

Data: 2011-10-29 18:41:39
Autor: Bogdan Idzikowski
Dziwne

Użytkownik "jadrys" <Che@yahoo.com> napisał w wiadomości news:j8h9t7$us9$1node2.news.atman.pl...

[...]

To w komunie banków nie będzie?

Data: 2011-10-29 21:39:33
Autor: jadrys
Dziwne

[...]

Są, i oczywiście że będą, ale służyć one będą do obsługi usług finansowych ludności a nie do zdzierania z nich skóry. I ich szefowie nie będą zarabiać tyle co wszyscy ludzie małego miasteczka łącznie.

Data: 2011-10-31 07:41:02
Autor: jadrys
Dziwne

[...]

I co, nie chciałbyś, nie marzysz o realizacji takich snów. Bo chwalisz sobie istniejący status quo?

Data: 2011-10-31 09:18:44
Autor: Bogdan Idzikowski
Dziwne

Użytkownik "jadrys" <Che@yahoo.com> napisał w wiadomości news:j8lft1$5f9$2node2.news.atman.pl...

[...]

Nie śnię. Jestem realistą. I szkoda strzępić język na ten temat.

Data: 2011-10-31 15:04:35
Autor: jadrys
Dziwne

[...]

Jesteś niewolnikiem, pogodzonym ze swoja niewolą niewolnikiem. Takim co to patrzy z podziwem na auto prezesa banku które za sponsorował mu z własnej kieszeni.
Aż żal mi patrzeć na takich "realistów".

Data: 2011-10-31 15:48:13
Autor: Bogdan Idzikowski
Dziwne

Użytkownik "jadrys" <Che@yahoo.com> napisał w wiadomości news:j8m9tb$vms$1node2.news.atman.pl...

[...]

No, to rewolucjonisto - pokaż mi swoje osiągnięcia w walce z zastanym stanem rzeczy! Pokaż mi jak walczysz! Jestem ciekaw twoich sukcesów!

Data: 2011-10-31 20:38:19
Autor: jadrys
Dziwne

[...]

We mnie jest chociaż chęć buntu, chociaż potrafię napietnować q**to które na otacza. I zupełnie nie rozumiem dlaczego akurat ty masz mi to za złe?

Data: 2011-10-31 21:15:45
Autor: Bogdan Idzikowski
Dziwne

Użytkownik "jadrys" <Che@yahoo.com> napisał w wiadomości news:j8mtea$k7r$4node2.news.atman.pl...

[...]

A piÄ™tnuj sobie, piÄ™tnuj. Tocz pianÄ™ z ust. Tylko żebyÅ› nie jeb...Ä…Å‚  na zawaÅ‚.

Data: 2011-11-02 17:54:33
Autor: jadrys
Dziwne

[...]

A ty dla poprawy samopoczucia idź wyczyść buty jakiemuś jaśniepanu, i obrzuć wyzwiskami tych którym nie podoba sie kapitalizm.

Data: 2011-11-02 18:03:25
Autor: Bogdan Idzikowski
Dziwne

Użytkownik "jadrys" <Che@yahoo.com> napisał w wiadomości news:j8rsjn$kil$5node2.news.atman.pl...

[...]

Synuś! Ja jestem szczęśliwym i niezależnym od nikogo emerytem i w przeciwieństwie do ciebie nie muszę nikomu czyścić butów.

Data: 2011-11-03 13:49:23
Autor: jadrys
Dziwne

Synuś! Ja jestem szczęśliwym i niezależnym od nikogo emerytem i w przeciwieństwie do ciebie nie muszę nikomu czyścić butów.

I żyj w swoim matriksie długo i szczęśliwie. Tego ci życzę.

Data: 2011-11-03 14:02:57
Autor: Bogdan Idzikowski
Dziwne

Użytkownik "jadrys" <Che@yahoo.com> napisał w wiadomości news:j8u2pj$qrs$1node2.news.atman.pl...

Synuś! Ja jestem szczęśliwym i niezależnym od nikogo emerytem i w przeciwieństwie do ciebie nie muszę nikomu czyścić butów.

I żyj w swoim matriksie długo i szczęśliwie. Tego ci życzę.

Dziękuję!

Data: 2011-11-03 05:40:48
Autor: stevep
Dziwne
Dnia 02-11-2011 o 17:54:33 jadrys <Che@yahoo.com> napisa³(a):

U¿ytkownik "jadrys" <Che@yahoo.com> napisa³ w wiadomo¶ci  news:j8mtea$k7r$4node2.news.atman.pl...

Nie ¶niê. Jestem realist±. I szkoda strzêpiæ jêzyk na ten temat.

Jeste¶ niewolnikiem, pogodzonym ze swoja niewol± niewolnikiem. Takim  co to patrzy z podziwem na auto prezesa banku które za sponsorowa³  mu z w³asnej kieszeni.
A¿ ¿al mi patrzeæ na takich "realistów".

No, to rewolucjonisto - poka¿ mi swoje osi±gniêcia w walce z zastanym  stanem rzeczy! Poka¿ mi jak walczysz! Jestem ciekaw twoich sukcesów!

We mnie jest chocia¿ chêæ buntu, chocia¿ potrafiê napietnowaæ q**to  które na otacza. I zupe³nie nie rozumiem dlaczego akurat ty masz mi to  za z³e?

A piêtnuj sobie, piêtnuj. Tocz pianê z ust. Tylko ¿eby¶ nie jeb...±³   na zawa³.

A ty dla poprawy samopoczucia id¼ wyczy¶æ buty jakiemu¶ ja¶niepanu, i  obrzuæ wyzwiskami tych którym nie podoba sie kapitalizm.

Och ty biedaku, nikt ciê nie rozumie i nawet mama nie g³aska³a ciê po  g³ówce.

--
stevep
U¿ywam klienta poczty Opera Mail: http://www.opera.com/mail/

Data: 2011-11-03 13:48:26
Autor: jadrys
Dziwne
W dniu 2011-11-03 05:40, stevep pisze:
Dnia 02-11-2011 o 17:54:33 jadrys <Che@yahoo.com> napisał(a):

[...]

Och ty biedaku, nikt cię nie rozumie i nawet mama nie głaskała cię po główce.

Wiesz Stefan, mimo ze nie jestem już mÅ‚ody to przed trafieniem tu na tÄ… grupÄ™ nie zdawaÅ‚em sobie sprawy że mieszkam wÅ›ród takich prymitywnych ludzi jak ty czy Bogdan I.  - ( On potwierdzenia w prawdzie i faktach szuka w linkach netowych!!) ...  W pierwszym momencie to ja sÄ…dziÅ‚em że wy sobie żartujecie w ten sposób, no bo jak mogÅ‚em oczekiwać że ludzie starsi, emeryci już mogÄ… mieć poglÄ…dy jak nieuksztaÅ‚towane psychicznie maÅ‚olaty. PoglÄ…dy wÅ‚aÅ›ciwie takie jak im podadzÄ… w TV czy prasie.  Każdej bzdurze, każdemu wynaturzeniu przyklaÅ›niecie jak nakrÄ™cane roboty. I co jeszcze zastanawia, to te obelgi w stosunku tych co myÅ›lÄ… samodzielnie...

Data: 2011-11-03 13:59:33
Autor: Bogdan Idzikowski
Dziwne

Użytkownik "jadrys" <Che@yahoo.com> napisał w wiadomości news:j8u2pk$qrs$2node2.news.atman.pl...
[...]

A piętnuj sobie, piętnuj. Tocz pianę z ust. Tylko żebyś nie jeb...ął na zawał.

[...]

Oj! Biednyś komuszku! Zmówię za twoje zdrowie zdrowasiek, bo za cóż innego?

Data: 2011-10-31 16:23:39
Autor: stevep
Dziwne
Dnia 31-10-2011 o 15:04:35 jadrys <Che@yahoo.com> napisa³(a):

S±, i oczywi¶cie ¿e bêd±, ale s³u¿yæ one bêd± do obs³ugi us³ug  finansowych ludno¶ci a nie do zdzierania z nich skóry. I ich  szefowie nie bêd± zarabiaæ tyle co wszyscy ludzie ma³ego miasteczka  ³±cznie.

W twoich snach.

I co, nie chcia³by¶, nie marzysz o realizacji takich snów. Bo chwalisz  sobie istniej±cy status quo?

[...]

Jeste¶ idiot± i nawet nie próbujesz siê leczyæ.

Data: 2011-10-31 20:37:57
Autor: jadrys
Dziwne
W dniu 2011-10-31 16:23, stevep pisze:
Dnia 31-10-2011 o 15:04:35 jadrys <Che@yahoo.com> napisał(a):

[...]

Jesteś idiotą i nawet nie próbujesz się leczyć.

Mnie podsumowałeś, a kim/czym ty jesteś, Stefan? Może parę słów na swój temat?

Data: 2011-11-01 16:10:24
Autor: stevep
Dziwne
Dnia 31-10-2011 o 20:37:57 jadrys <Che@yahoo.com> napisa³(a):

[...]

Mnie podsumowa³e¶, a kim/czym ty jeste¶, Stefan? Mo¿e parê s³ów na swój  temat?

Spadaj idioto.

Data: 2011-11-01 16:11:39
Autor: oyster
Dziwne
U¿ytkownik - stevep napisa³:
[...]

Nie mówi³em?
--
Wszêdzie wieczno¶æ zêbami k³apie.

Data: 2011-11-02 16:32:02
Autor: stevep
Dziwne
Dnia 01-11-2011 o 16:11:39 oyster <ghost@everywhere.pl> napisa³(a):

U¿ytkownik - stevep napisa³:
[...]

¯e jeste¶ idiot± to bardzo siê cieszê, ¿e wreszcie to przyznajesz.

Data: 2011-11-02 17:54:11
Autor: jadrys
Dziwne
W dniu 2011-11-01 16:10, stevep pisze:

Jesteś idiotą i nawet nie próbujesz się leczyć.

Mnie podsumowałeś, a kim/czym ty jesteś, Stefan? Może parę słów na swój temat?

Spadaj idioto.

Wstydzisz się powiedzieć prawdę o sobie? Nawet tu na anonimowym forum dyskusyjnym?

Data: 2011-11-01 16:11:21
Autor: oyster
Dziwne
U¿ytkownik - jadrys napisa³:
[...]

Zada³e¶ mu zbyt trudne pytanie - jak nic znowu lunie inwektywami. :-)
--
Wszêdzie wieczno¶æ zêbami k³apie.

Data: 2011-11-02 16:32:56
Autor: stevep
Dziwne
Dnia 01-11-2011 o 16:11:21 oyster <ghost@everywhere.pl> napisa³(a):

U¿ytkownik - jadrys napisa³:
[...]

Chcesz to masz ma³po niecz³ekokszta³tna.

Data: 2011-11-02 17:53:55
Autor: jadrys
Dziwne
W dniu 2011-11-01 16:11, oyster pisze:

Jesteś idiotą i nawet nie próbujesz się leczyć.

Mnie podsumowałeś, a kim/czym ty jesteś, Stefan? Może parę słów na swój
temat?

Zadałeś mu zbyt trudne pytanie - jak nic znowu lunie inwektywami. :-)

No niestety - prawie wszystkie pytania sÄ… za trudne dla Stefana.

Data: 2011-11-03 05:39:29
Autor: stevep
Dziwne
Dnia 02-11-2011 o 17:53:55 jadrys <Che@yahoo.com> napisa³(a):

[...]

No niestety - prawie wszystkie pytania s± za trudne dla Stefana.

Twoje to wy³±cznie g³upie pytania.

Data: 2011-11-03 13:50:29
Autor: jadrys
Dziwne
W dniu 2011-11-03 05:39, stevep pisze:
Dnia 02-11-2011 o 17:53:55 jadrys <Che@yahoo.com> napisał(a):

[...]

Twoje to wyłącznie głupie pytania.

Niestety Stefan, - nie ma głupich pytań. Takowe są tylko odpowiedzi.

Data: 2011-11-03 16:53:46
Autor: stevep
Dziwne
Dnia 03-11-2011 o 13:50:29 jadrys <Che@yahoo.com> napisa³(a):

[...]

Niestety Stefan, - nie ma g³upich pytañ. Takowe s± tylko odpowiedzi.

U ciebie bez ró¿nicy, pytania dorównuj± w idioty¼mie odpowiedziom.

Data: 2011-10-30 02:43:18
Autor: stevep
Dziwne
Dnia 29-10-2011 o 18:41:39 Bogdan Idzikowski <bogdanid@neostrada.pl>  napisa³(a):

U¿ytkownik "jadrys" <Che@yahoo.com> napisa³ w wiadomo¶ci  news:j8h9t7$us9$1node2.news.atman.pl...

Gw**o prawda, - zarówno bankier jak i prawnik to profesje z których  us³ug korzystanie mamy narzucone. I nie mamy na to ¿adnego wp³ywu -  jeste¶my do tego korzystania zmuszani.

Nikt do korzystania z banków ciê nie zmusza. Tak jak do kupowania w  sklepach. Tak jak do podejmowania pracy. I tak dalej.

Nie fantazyjuj, Bodziu. Tak kapitalizm wszystko uk³ada ¿e bez  po¶rednictwa banku nie jeste¶ w stanie funkcjonowaæ.

To w komunie banków nie bêdzie?

Nie jeste¶ w kursie? A po co komu pieni±dze, skoro ka¿demu wg jego potrzeb?

Data: 2011-10-29 18:04:40
Autor: stevep
Dziwne
Dnia 29-10-2011 o 08:38:39 jadrys <Che@yahoo.com> napisa³(a):

[...]

Ty ju¿ umrzesz jako taka skrzywdzona sirota.

Data: 2011-10-29 18:33:00
Autor: jadrys
Dziwne
W dniu 2011-10-29 18:04, stevep pisze:

Gw**o prawda, - zarówno bankier jak i prawnik to profesje z których usług korzystanie mamy narzucone. I nie mamy na to żadnego wpływu - jesteśmy do tego korzystania zmuszani.

Ty już umrzesz jako taka skrzywdzona sirota.

Lubisz sobie pogaworzyć jak przekupa, co Stean? Nie ważne że nic sie nie ma do powiedzenia na temat - ważne żeby wtrącić swoje 3 grosze..

Data: 2011-10-30 02:31:18
Autor: stevep
Dziwne
Dnia 29-10-2011 o 18:33:00 jadrys <Che@yahoo.com> napisa³(a):

[...]

Lubisz sobie pogaworzyæ jak przekupa, co Stean? Nie wa¿ne ¿e nic sie nie  ma do powiedzenia na temat - wa¿ne ¿eby wtr±ciæ swoje 3 grosze...

Mam ci do powiedzenia, ¿e jeste¶ idiota i stale to demonstrujesz.

Data: 2011-10-31 07:40:57
Autor: jadrys
Dziwne
W dniu 2011-10-30 02:31, stevep pisze:
Dnia 29-10-2011 o 18:33:00 jadrys <Che@yahoo.com> napisał(a):

[...]

Mam ci do powiedzenia, że jesteś idiota i stale to demonstrujesz.

CaÅ‚y czas próbujesz mi  wmowić to że sprawiedliwość spoÅ‚eczna to coÅ› zÅ‚ego. PosuwajÄ…c siÄ™ przy tym nawet do wyzwisk i ataków ad personam. Próbujesz mnie sprowokować do takiego samego zachowania wobec ciebie?

Data: 2011-10-28 20:12:42
Autor: Bogdan Idzikowski
Dziwne

Użytkownik "jadrys" <Che@yahoo.com> napisał w wiadomości news:j8el4d$vf3$1news.icm.edu.pl...
[...]

A ja mam gorsze zdanie o komunistach.

Data: 2011-10-29 08:38:35
Autor: jadrys
Dziwne

[...]

To tylko świadczy o tym ze żadnego nigdy nie spotkałeś w swoim życiu, a opinię wyrobiłeś sobie oglądając TV Historia.

Data: 2011-10-29 10:09:02
Autor: Bogdan Idzikowski
Dziwne

Użytkownik "jadrys" <Che@yahoo.com> napisał w wiadomości news:j8g731$rdi$6node2.news.atman.pl...

[...]

Choćby! Też źródło informacji i nie gorsze od innych.
A ty opinię sobie wyrobiłeś czytając czerwoną książeczkę Mao czy Manifest Komunistyczny? Bo komunizmu z autopsji nie znasz.

Data: 2011-10-29 18:32:34
Autor: jadrys
Dziwne

[...]

Opinie na wszystkie tematy w których zajmuje zdanie wyrobiło we mnę życie, Nie Michnik, Kurtyka czy Urban, albo Terlikowski, tylko bagaż przeżytych doświadczeń.

Data: 2011-10-29 18:41:04
Autor: Bogdan Idzikowski
Dziwne

Użytkownik "jadrys" <Che@yahoo.com> napisał w wiadomości news:j8h9t8$us9$2node2.news.atman.pl...

[...]

Acha! Krótki kurs WKPB?

Data: 2011-10-29 21:45:53
Autor: jadrys
Dziwne

[...]

Owszem, mimo tego że do partii mnie nie przyjęto bywałem na różnych szkoleniach. Także zagranicznych. Jako ciekawostkę ci powiem że w Charkowie byłem na szkoleniu z bardzo, ale to bardzo podobnym do jednego grupowicza z psp, facetem. Nawet zapytałem o to go kiedyś, ale na pytanie nie zareagował.

Data: 2011-10-29 22:31:55
Autor: Bogdan Idzikowski
Dziwne

Użytkownik "jadrys" <Che@yahoo.com> napisał w wiadomości news:j8hl7a$b93$4node2.news.atman.pl...

[...]

To ty już jesteś stracony dla ludzkości. Jesteś zindoktrynowanym komunistycznym śmieciem.

Data: 2011-10-30 02:46:38
Autor: stevep
Dziwne
Dnia 29-10-2011 o 22:31:55 Bogdan Idzikowski <bogdanid@neostrada.pl>  napisa³(a):

U¿ytkownik "jadrys" <Che@yahoo.com> napisa³ w wiadomo¶ci  news:j8hl7a$b93$4node2.news.atman.pl...

U¿ytkownik "jadrys" <Che@yahoo.com> napisa³ w wiadomo¶ci  news:j8h9t8$us9$2node2.news.atman.pl...

To tylko ¶wiadczy o tym ze ¿adnego nigdy nie spotka³e¶ w swoim  ¿yciu, a opiniê wyrobi³e¶ sobie ogl±daj±c TV Historia..

Choæby! Te¿ ¼ród³o informacji i nie gorsze od innych.
A ty opiniê sobie wyrobi³e¶ czytaj±c czerwon± ksi±¿eczkê Mao czy  Manifest Komunistyczny? Bo komunizmu z autopsji nie znasz.

Opinie na wszystkie tematy w których zajmuje zdanie wyrobi³o we mnê  ¿ycie, Nie Michnik, Kurtyka czy Urban, albo Terlikowski, tylko baga¿  prze¿ytych do¶wiadczeñ.

Acha! Krótki kurs WKPB?

Owszem, mimo tego ¿e do partii mnie nie przyjêto bywa³em na ró¿nych  szkoleniach. Tak¿e zagranicznych. Jako ciekawostkê ci powiem ¿e w  Charkowie by³em na szkoleniu z bardzo, ale to bardzo podobnym do  jednego grupowicza z psp, facetem. Nawet zapyta³em o to go kiedy¶, ale  na pytanie nie zareagowa³.

To ty ju¿ jeste¶ stracony dla ludzko¶ci. Jeste¶ zindoktrynowanym  komunistycznym ¶mieciem.

Raczej têpym idiot±.

Data: 2011-10-31 07:40:54
Autor: jadrys
Dziwne

[...]

Daj spokój, pamiętam z tych szkoleń tylko balangi. I nie jestem żadnym komuchem. Na takie miano to trzeba zasłużyć. Ale ty w tym swoim ptasim móżdżkiem nie możesz tego pojąć.

Data: 2011-10-30 02:45:50
Autor: stevep
Dziwne
Dnia 29-10-2011 o 18:32:34 jadrys <Che@yahoo.com> napisa³(a):

[...]

Tylko Stalin, Urban, Gierek.

Data: 2011-10-31 07:40:50
Autor: jadrys
Dziwne
W dniu 2011-10-30 02:45, stevep pisze:
Dnia 29-10-2011 o 18:32:34 jadrys <Che@yahoo.com> napisał(a):

[...]

A cóż ja wiem o Stalinie żebym mógł zajmować stanowisko w jego sprawie?

Data: 2011-10-31 16:26:08
Autor: stevep
Dziwne
Dnia 31-10-2011 o 07:40:50 jadrys <Che@yahoo.com> napisa³(a):

[...]

A có¿ ja wiem o Stalinie ¿ebym móg³ zajmowaæ stanowisko w jego sprawie?

Wiesz wystarczaj±co i pewnie przed snem ¶piewasz "Kantatê o Stalinie".

Data: 2011-10-31 20:37:41
Autor: jadrys
Dziwne
W dniu 2011-10-31 16:26, stevep pisze:

A cóż ja wiem o Stalinie żebym mógł zajmować stanowisko w jego sprawie?

Wiesz wystarczająco i pewnie przed snem śpiewasz "Kantatę o Stalinie".

Nie znam. Możesz mi podać słowa?

Data: 2011-11-01 16:17:51
Autor: stevep
Dziwne
Dnia 31-10-2011 o 20:37:41 jadrys <Che@yahoo.com> napisa³(a):

W dniu 2011-10-31 16:26, stevep pisze:

A có¿ ja wiem o Stalinie ¿ebym móg³ zajmowaæ stanowisko w jego sprawie?

Wiesz wystarczaj±co i pewnie przed snem ¶piewasz "Kantatê o Stalinie".

Nie znam. Mo¿esz mi podaæ s³owa?

R¿niesz g³upa, ale masz:
# Na ziemi szerokiej i w nieba g³êbinie,

gdzie orze³ samotny ulata nad ¶nieg,

/o wodzu narodów radzieckich, Stalinie,

przepiêkne wci±¿ pie¶ni uk³ada nasz wiek./bis

A leci ta pie¶ñ niby ptak srebrnopióry

i dr¿y przed jej gniewem ciemiêzca i wróg.

/I niczym s± dla niej granice i mury,

i druty kolczaste, i stra¿e, i knut./bis

Ta pie¶ñ siê nie lêka ob³awy ni kuli,

porywa do walki p³omienny ten ¶piew.

/Z t± pie¶ni± na ustach i Murzyn, i kulis,

I chiñski partyzant przelewa sw± krew./bis

Na ziemi szerokiej i w nieba g³êbinie,

gdzie orze³ samotny ulata nad ¶nieg,

/o m±drym, kochanym przez ludy Stalinie

przepiêkne wci±¿ pie¶ni uk³ada nasz wiek./bis

Wielki wiek! [1] #
To o tych drutach i knucie to chyba charakterystyczne dla zbrodniarza  wszystkich czasów, bij±cego Hitlera na g³owê.

Data: 2011-11-02 17:51:23
Autor: jadrys
Dziwne
W dniu 2011-11-01 16:17, stevep pisze:

A cóż ja wiem o Stalinie żebym mógł zajmować stanowisko w jego sprawie?

Wiesz wystarczająco i pewnie przed snem śpiewasz "Kantatę o Stalinie".

Nie znam. Możesz mi podać słowa?

Rżniesz głupa, ale masz:
# Na ziemi szerokiej i w nieba głębinie,

gdzie orzeł samotny ulata nad śnieg,

/o wodzu narodów radzieckich, Stalinie,

przepiękne wciąż pieśni układa nasz wiek./bis

A leci ta pieśń niby ptak srebrnopióry

i drży przed jej gniewem ciemięzca i wróg.

/I niczym sÄ… dla niej granice i mury,

i druty kolczaste, i straże, i knut./bis

Ta pieśń się nie lęka obławy ni kuli,

porywa do walki płomienny ten śpiew.

/Z tą pieśnią na ustach i Murzyn, i kulis,

I chiński partyzant przelewa swą krew./bis

Na ziemi szerokiej i w nieba głębinie,

gdzie orzeł samotny ulata nad śnieg,

/o mÄ…drym, kochanym przez ludy Stalinie

przepiękne wciąż pieśni układa nasz wiek./bis

Wielki wiek! [1] #
To o tych drutach i knucie to chyba charakterystyczne dla zbrodniarza wszystkich czasów, bijącego Hitlera na głowę.

Piękne. My Polacy tego nie zrozumiemy, ale Ten oprawca w ZSRR był (i jest) uwielbiany przez tłumy, to w końcu on doprowadził ZSRR do potęgi rozdającej karty w polityce międzynarodowej.

Data: 2011-11-03 05:38:49
Autor: stevep
Dziwne
Dnia 02-11-2011 o 17:51:23 jadrys <Che@yahoo.com> napisa³(a):

[...]

Piêkne. My Polacy tego nie zrozumiemy, ale Ten oprawca w ZSRR by³ (i  jest) uwielbiany przez t³umy, to w koñcu on doprowadzi³ ZSRR do potêgi  rozdaj±cej karty w polityce miêdzynarodowej.

Hitler w Niemczech te¿.

Data: 2011-11-03 13:51:29
Autor: jadrys
Dziwne
W dniu 2011-11-03 05:38, stevep pisze:

Piękne. My Polacy tego nie zrozumiemy, ale Ten oprawca w ZSRR był (i jest) uwielbiany przez tłumy, to w końcu on doprowadził ZSRR do potęgi rozdającej karty w polityce międzynarodowej.

Hitler w Niemczech też.

Hitler w odróżnieniu od Stalina zrujnował swój kraj.

Data: 2011-11-03 14:01:46
Autor: Bogdan Idzikowski
Dziwne

Użytkownik "jadrys" <Che@yahoo.com> napisał w wiadomości news:j8u2pk$qrs$4node2.news.atman.pl...
[...]

Przecież! Masz rację. Stalin tylko wymordował kilkadziesiąt milionów rodaków i nie tylko!

Data: 2011-11-03 16:52:31
Autor: stevep
Dziwne
Dnia 03-11-2011 o 13:51:29 jadrys <Che@yahoo.com> napisa³(a):

[...]

Hitler w odró¿nieniu od Stalina zrujnowa³ swój kraj.

Serio, Niemcy by³y potêg± ¶wiatow±, a Stalin tylko rzeki kijem zawraca³.

Data: 2011-10-29 18:05:56
Autor: stevep
Dziwne
Dnia 29-10-2011 o 08:38:35 jadrys <Che@yahoo.com> napisa³(a):

U¿ytkownik "jadrys" <Che@yahoo.com> napisa³ w wiadomo¶ci  news:j8el4d$vf3$1news.icm.edu.pl...
[...]

Przychylam siê do zdania, ¿e komunista to kurwa i z³odziej.

Data: 2011-10-29 18:32:28
Autor: jadrys
Dziwne
W dniu 2011-10-29 18:05, stevep pisze:

Przychylam się do zdania, że komunista to kurwa i złodziej.

Na pewno, tak jaśnie pan magnat, Prezes banku możne o Nim pomyśleć. - Złodziej bo nie pozwala żerować na innych i "kradnie" przywileje w takim zachowaniu. Ku*wa bo daje potrzebującym.

Data: 2011-10-30 02:33:54
Autor: stevep
Dziwne
Dnia 29-10-2011 o 18:32:28 jadrys <Che@yahoo.com> napisa³(a):

W dniu 2011-10-29 18:05, stevep pisze:

Przychylam siê do zdania, ¿e komunista to kurwa i z³odziej.

Na pewno, tak ja¶nie pan magnat, Prezes banku mo¿ne o Nim pomy¶leæ. -  Z³odziej bo nie pozwala ¿erowaæ na innych i "kradnie" przywileje w takim  zachowaniu. Ku*wa bo daje potrzebuj±cym.

Ale przecie¿ komunista to wy³±cznie ¿eruje na innych, poza tym tyle z  niego po¿ytku co z psa gnoju.

Data: 2011-10-31 07:40:45
Autor: jadrys
Dziwne
W dniu 2011-10-30 02:33, stevep pisze:
Dnia 29-10-2011 o 18:32:28 jadrys <Che@yahoo.com> napisał(a):

[...]

Ale przecież komunista to wyłącznie żeruje na innych, poza tym tyle z niego pożytku co z psa gnoju.

Takie debilne stwierdzenia to lansuj u siebie w domu a nie na poważnej grupie dyskusyjnej.

Data: 2011-10-29 18:40:05
Autor: Bogdan Idzikowski
Dziwne

U¿ytkownik "stevep" <stevep011@invalid.tkdami.net> napisa³ w wiadomo¶ci news:op.v34ez6jm50oqoastevep-komputer.radom.vectranet.pl...
[...]

==============================================]

I pijak, bo ka¿dy pijak to z³odziej (cytat z kultowego filmu)!

--
Jaros³aw-Zbawiciel Kaczyñski - "musimy uzyskaæ w³a¶ciw± odpowied¼"

Data: 2011-10-29 21:46:46
Autor: jadrys
Dziwne

Użytkownik "stevep" <stevep011@invalid.tkdami.net> napisał w wiadomości news:op.v34ez6jm50oqoastevep-komputer.radom.vectranet.pl...
Dnia 29-10-2011 o 08:38:35 jadrys <Che@yahoo.com> napisał(a):

[...]

I pijak, bo każdy pijak to złodziej (cytat z kultowego filmu)!

Musiał to być niezbyt mądry film.

Data: 2011-10-29 22:30:24
Autor: Bogdan Idzikowski
Dziwne

Użytkownik "jadrys" <Che@yahoo.com> napisał w wiadomości news:j8hl79$b93$3node2.news.atman.pl...

[...]

Ty się tylko znasz na komunizmie, nie wypowiadaj się na temat filmów.

Data: 2011-10-30 02:36:53
Autor: stevep
Dziwne
Dnia 29-10-2011 o 22:30:24 Bogdan Idzikowski <bogdanid@neostrada.pl>  napisa³(a):

U¿ytkownik "jadrys" <Che@yahoo.com> napisa³ w wiadomo¶ci  news:j8hl79$b93$3node2.news.atman.pl...

[...]

Musia³ to byæ niezbyt m±dry film.

Ty siê tylko znasz na komunizmie, nie wypowiadaj siê na temat filmów.

Eeee, zapytaj go o "M³od± gwardiê", "Zaorany ugór", "¦winiarka i pastuch",  "Jak hartowa³a siê stal" i inne "arcydzie³a tego gatunku.

Data: 2011-10-31 07:40:41
Autor: jadrys
Dziwne

I pijak, bo każdy pijak to złodziej (cytat z kultowego filmu)!

Musiał to być niezbyt mądry film.

Ty się tylko znasz na komunizmie, nie wypowiadaj się na temat filmów.

A niby dlaczego? Jestem praktykującym miłośnikiem kina. Moja kolekcja filmów z samego tylko gatunku sci-fi przewyższa pewnie wszystko co ty zdołałeś obejrzeć w swoim życiu..

Data: 2011-10-29 02:19:07
Autor: stevep
Dziwne
Dnia 28-10-2011 o 19:54:54 jadrys <Che@yahoo.com> napisa³(a):

[...]

Skoki to te¿ dybi± na ciebie gnêbionego zewsz±d prostaczka?

Data: 2011-10-29 08:38:27
Autor: jadrys
Dziwne
W dniu 2011-10-29 02:19, stevep pisze:
Dnia 28-10-2011 o 19:54:54 jadrys <Che@yahoo.com> napisał(a):

[...]

Skoki to też dybią na ciebie gnębionego zewsząd prostaczka?

Tylko ogłupiony dureń nie widzi tych pijawek wokół siebie. A w prostactwie nikt cie nie przebije.

Data: 2011-10-29 17:47:11
Autor: stevep
Dziwne
Dnia 29-10-2011 o 08:38:27 jadrys <Che@yahoo.com> napisa³(a):

[...]

Tylko og³upiony dureñ nie widzi tych pijawek wokó³ siebie. A w  prostactwie nikt cie nie przebije.

Tylko wyj±tkowy dureñ nie umie sobie poradziæ.

Data: 2011-10-29 02:17:54
Autor: stevep
Dziwne
Dnia 28-10-2011 o 19:46:01 Marek Czaplicki <emcza@gazeta.pl> napisa³(a):

[...]

Ma przecie¿ alternatywê- poñczochê.

Data: 2011-10-29 08:38:23
Autor: jadrys
Dziwne
W dniu 2011-10-29 02:17, stevep pisze:
Dnia 28-10-2011 o 19:46:01 Marek Czaplicki <emcza@gazeta.pl> napisał(a):

[...]

Ma przecież alternatywę- pończochę.

Tylko imbecyl może myśleć że ma jakiś wybór.

Data: 2011-10-29 17:45:59
Autor: stevep
Dziwne
Dnia 29-10-2011 o 08:38:23 jadrys <Che@yahoo.com> napisa³(a):

[...]

Tylko imbecyl mo¿e my¶leæ ¿e ma jaki¶ wybór.

Tylko wyj±tkowy nieudacznik s±dzi, ¿e nie ma zadnego wyboru.

Data: 2011-10-28 20:11:59
Autor: Bogdan Idzikowski
Dziwne

Użytkownik "jadrys" <Che@yahoo.com> napisał w wiadomości news:j8ejc6$rtk$1news.icm.edu.pl...

Że wśród tych najohydniejszych zawodów zabrakło profesji bankiera:

 http://praca.wp.pl/gid,13746240,title,Za-zadne-skarby,galeria.html

Jak dla mnie jest to najbardziej plugawy zawód pod słońcem.

A dla mnie najbardziej plugawe - być komunistą.

Data: 2011-10-28 20:34:50
Autor: Marek Czaplicki
Dziwne
Bogdan Idzikowski pisze na pl.soc.polityka w dniu pi±tek 28 pa¼dziernik 2011 20:11:

[...]

A dla mnie najbardziej plugawe - byæ komunist±.

Nie tylko "plugawe", ale w polskim porz±dku prawnym - niedozwolone. :-)

Data: 2011-10-29 08:39:34
Autor: jadrys
Dziwne

Nie tylko "plugawe", ale w polskim porzÄ…dku prawnym - niedozwolone. :-)

No i siÄ™ ciesz z tego.. Mamy dobre "prawo".

Data: 2011-10-28 22:44:04
Autor: pluton
Dziwne

¯e w¶ród tych najohydniejszych zawodów zabrak³o profesji bankiera:

  http://praca.wp.pl/gid,13746240,title,Za-zadne-skarby,galeria.html

Jak dla mnie jest to najbardziej plugawy zawód pod s³oñcem.

Twoj ajdol muchomor chetnie z nimi wspolpracowal. Podobno podarowal im
200 miliardow dolarow, nalezacych do narodu libijskiego.

Nullification

Data: 2011-10-29 08:38:18
Autor: jadrys
Dziwne
W dniu 2011-10-28 22:44, pluton pisze:
[...]

Tak tak - a Joanna woli czerwone...

Data: 2011-10-29 19:51:50
Autor: pluton
Dziwne
> Twoj ajdol muchomor chetnie z nimi wspolpracowal. Podobno podarowal im
> 200 miliardow dolarow, nalezacych do narodu libijskiego.

Tak tak - a Joanna woli czerwone...

Tak tak - a egekgerek.

Nullification

Data: 2011-10-29 10:00:05
Autor:
Dziwne
On Fri, 28 Oct 2011 19:25:08 +0200, jadrys <Che@yahoo.com> wrote:

¯e w¶ród tych najohydniejszych zawodów zabrak³o profesji bankiera:

  http://praca.wp.pl/gid,13746240,title,Za-zadne-skarby,galeria.html

Jak dla mnie jest to najbardziej plugawy zawód pod s³oñcem.

 jaki zawod wykonujesz obecnie?

http://www.drogizaufania.pl/
http://dadrl.pl/

Data: 2011-10-30 02:44:09
Autor: stevep
Dziwne
Dnia 29-10-2011 o 18:32:23 jadrys <Che@yahoo.com> napisał(a):

[...]

Nie bujaj, raczej darmozjad.

--
stevep

Data: 2011-10-31 16:24:46
Autor: stevep
Dziwne
Dnia 31-10-2011 o 07:40:35 jadrys <Che@yahoo.com> napisał(a):

[...]

To gdzie uczysz, to wyślę pracodawcy próbkę twoich debilizmów.

--
stevep

Data: 2011-10-31 20:37:34
Autor: jadrys
Dziwne
W dniu 2011-10-31 16:24, stevep pisze:
[...]

Niestety, - nie mogę na to pytanie odpowiedzieć. Jest ono zbyt osobiste.

Data: 2011-11-01 16:12:03
Autor: stevep
Dziwne
Dnia 31-10-2011 o 20:37:34 jadrys <Che@yahoo.com> napisał(a):

[...]

Na twoim miejscu też bym się obawiał odkrycia idiotyzmu.

--
stevep

Data: 2011-11-02 17:53:41
Autor: jadrys
Dziwne
W dniu 2011-11-01 16:12, stevep pisze:

Niestety, - nie mogę na to pytanie odpowiedzieć. Jest ono zbyt osobiste.

Na twoim miejscu też bym się obawiał odkrycia idiotyzmu.

Po prostu boję się napastowania. Wiesz Stefan, może to pozory, ale ty sprawiasz wrażenie takiego co to chłopu nie przepuści.

Data: 2011-11-03 05:38:10
Autor: stevep
Dziwne
Dnia 02-11-2011 o 17:53:41 jadrys <Che@yahoo.com> napisa³(a):

W dniu 2011-11-01 16:12, stevep pisze:

Niestety, - nie mogê na to pytanie odpowiedzieæ. Jest ono zbyt  osobiste.

Na twoim miejscu te¿ bym siê obawia³ odkrycia idiotyzmu.

Po prostu bojê siê napastowania. Wiesz Stefan, mo¿e to pozory, ale ty  sprawiasz wra¿enie takiego co to ch³opu nie przepu¶ci.

Ch³opu mo¿e tak, ale ciotami gardzê.

Data: 2011-11-03 13:52:26
Autor: jadrys
Dziwne
Dnia 02-11-2011 o 17:53:41 jadrys <Che@yahoo.com> napisał(a):

[...]

Chłopu może tak, ale ciotami gardzę.

Współczuję oglądania się w lustrze.

Data: 2011-11-03 16:51:21
Autor: stevep
Dziwne
Dnia 03-11-2011 o 13:52:26 jadrys <Che@yahoo.com> napisa³(a):

[...]

Wspó³czujê ogl±dania siê w lustrze.

Ju¿ je rozbi³e¶?

Data: 2011-10-31 20:39:35
Autor: oyster
Dziwne
Użytkownik - stevep napisał:
[...]

Dla równowagi napisz, gdzie ty pracujesz.
--
Wszędzie wieczność zębami kłapie.

Data: 2011-11-01 07:40:37
Autor: rAzor
Dziwne
Dnia Mon, 31 Oct 2011 20:39:35 +0100, oyster napisaù(a):

Uýytkownik - stevep napisaù:
Dnia 31-10-2011 o 07:40:35 jadrys <Che@yahoo.com> napisaù(a):

W dniu 2011-10-30 02:44, stevep pisze:
Dnia 29-10-2011 o 18:32:23 jadrys <Che@yahoo.com> napisaù(a):

W dniu 2011-10-29 10:00, "<He®Sk>" pisze:
On Fri, 28 Oct 2011 19:25:08 +0200, jadrys<Che@yahoo.com> wrote:

Ýe wúród tych najohydniejszych zawodów zabrakùo profesji bankiera:

http://praca.wp.pl/gid,13746240,title,Za-zadne-skarby,galeria.html

Jak dla mnie jest to najbardziej plugawy zawód pod sùoñcem.
jaki zawod wykonujesz obecnie?

Nauczyciel.

Nie bujaj, raczej darmozjad.

Nie bujam.

To gdzie uczysz, to wyúlæ pracodawcy próbkæ twoich debilizmów.

Dla równowagi napisz, gdzie ty pracujesz.

Gdzie ty pracujesz wiadomo. Pod Realem. A mieszkasz na Sobiæcinie.

rAzor

--
Kunbdel zæbami wúciekle kùapie!

Data: 2011-11-01 16:12:59
Autor: stevep
Dziwne
Dnia 31-10-2011 o 20:39:35 oyster <ghost@everywhere.pl> napisał(a):

Użytkownik - stevep napisał:
[...]

Dla równowagi to ty podałeś swoje miejsce pracy?

--
stevep

Dziwne