Dziwne

Data: 2011-10-28 22:44:04
Autor: pluton
Dziwne

Że w¶ród tych najohydniejszych zawodów zabrakło profesji bankiera:

  http://praca.wp.pl/gid,13746240,title,Za-zadne-skarby,galeria.html

Jak dla mnie jest to najbardziej plugawy zawód pod słońcem.

Twoj ajdol muchomor chetnie z nimi wspolpracowal. Podobno podarowal im
200 miliardow dolarow, nalezacych do narodu libijskiego.

Nullification

Data: 2011-10-29 08:38:18
Autor: jadrys
Dziwne
Że wśród tych najohydniejszych zawodów zabrakło profesji bankiera:

Tak tak - a Joanna woli czerwone...

Data: 2011-10-29 19:51:50
Autor: pluton
Dziwne
> Twoj ajdol muchomor chetnie z nimi wspolpracowal. Podobno podarowal im
> 200 miliardow dolarow, nalezacych do narodu libijskiego.

Tak tak - a Joanna woli czerwone...

Tak tak - a egekgerek.

Nullification

Dziwne