Dziwne

Data: 2011-10-29 10:00:05
Autor:
Dziwne
On Fri, 28 Oct 2011 19:25:08 +0200, jadrys <Che@yahoo.com> wrote:

¯e w¶ród tych najohydniejszych zawodów zabrak³o profesji bankiera:

  http://praca.wp.pl/gid,13746240,title,Za-zadne-skarby,galeria.html

Jak dla mnie jest to najbardziej plugawy zawód pod s³oñcem.

 jaki zawod wykonujesz obecnie?

http://www.drogizaufania.pl/
http://dadrl.pl/

Data: 2011-10-29 18:32:23
Autor: jadrys
Dziwne
W dniu 2011-10-29 10:00, "<He®Sk>" pisze:
On Fri, 28 Oct 2011 19:25:08 +0200, jadrys<Che@yahoo.com>  wrote:

Że wśród tych najohydniejszych zawodów zabrakło profesji bankiera:

   http://praca.wp.pl/gid,13746240,title,Za-zadne-skarby,galeria.html

Jak dla mnie jest to najbardziej plugawy zawód pod słońcem.
  jaki zawod wykonujesz obecnie?

Nauczyciel.

Data: 2011-10-30 02:44:09
Autor: stevep
Dziwne
Dnia 29-10-2011 o 18:32:23 jadrys <Che@yahoo.com> napisał(a):

[...]

Nie bujaj, raczej darmozjad.

--
stevep

Data: 2011-10-31 16:24:46
Autor: stevep
Dziwne
Dnia 31-10-2011 o 07:40:35 jadrys <Che@yahoo.com> napisał(a):

[...]

To gdzie uczysz, to wyślę pracodawcy próbkę twoich debilizmów.

--
stevep

Data: 2011-10-31 20:37:34
Autor: jadrys
Dziwne
W dniu 2011-10-31 16:24, stevep pisze:
[...]

Niestety, - nie mogę na to pytanie odpowiedzieć. Jest ono zbyt osobiste.

Data: 2011-11-01 16:12:03
Autor: stevep
Dziwne
Dnia 31-10-2011 o 20:37:34 jadrys <Che@yahoo.com> napisał(a):

[...]

Na twoim miejscu też bym się obawiał odkrycia idiotyzmu.

--
stevep

Data: 2011-11-02 17:53:41
Autor: jadrys
Dziwne
W dniu 2011-11-01 16:12, stevep pisze:

Niestety, - nie mogę na to pytanie odpowiedzieć. Jest ono zbyt osobiste.

Na twoim miejscu też bym się obawiał odkrycia idiotyzmu.

Po prostu boję się napastowania. Wiesz Stefan, może to pozory, ale ty sprawiasz wrażenie takiego co to chłopu nie przepuści.

Data: 2011-11-03 05:38:10
Autor: stevep
Dziwne
Dnia 02-11-2011 o 17:53:41 jadrys <Che@yahoo.com> napisa³(a):

W dniu 2011-11-01 16:12, stevep pisze:

Niestety, - nie mogê na to pytanie odpowiedzieæ. Jest ono zbyt  osobiste.

Na twoim miejscu te¿ bym siê obawia³ odkrycia idiotyzmu.

Po prostu bojê siê napastowania. Wiesz Stefan, mo¿e to pozory, ale ty  sprawiasz wra¿enie takiego co to ch³opu nie przepu¶ci.

Ch³opu mo¿e tak, ale ciotami gardzê.

--
stevep
U¿ywam klienta poczty Opera Mail: http://www.opera.com/mail/

Data: 2011-11-03 13:52:26
Autor: jadrys
Dziwne
W dniu 2011-11-03 05:38, stevep pisze:
Dnia 02-11-2011 o 17:53:41 jadrys <Che@yahoo.com> napisał(a):

[...]

Chłopu może tak, ale ciotami gardzę.

Współczuję oglądania się w lustrze.

Data: 2011-11-03 16:51:21
Autor: stevep
Dziwne
Dnia 03-11-2011 o 13:52:26 jadrys <Che@yahoo.com> napisa³(a):

[...]

Wspó³czujê ogl±dania siê w lustrze.

Ju¿ je rozbi³e¶?

Data: 2011-10-31 20:39:35
Autor: oyster
Dziwne
Użytkownik - stevep napisał:
[...]

Dla równowagi napisz, gdzie ty pracujesz.
--
Wszędzie wieczność zębami kłapie.

Data: 2011-11-01 07:40:37
Autor: rAzor
Dziwne
Dnia Mon, 31 Oct 2011 20:39:35 +0100, oyster napisaù(a):

Uýytkownik - stevep napisaù:
Dnia 31-10-2011 o 07:40:35 jadrys <Che@yahoo.com> napisaù(a):

W dniu 2011-10-30 02:44, stevep pisze:
Dnia 29-10-2011 o 18:32:23 jadrys <Che@yahoo.com> napisaù(a):

W dniu 2011-10-29 10:00, "<He®Sk>" pisze:
On Fri, 28 Oct 2011 19:25:08 +0200, jadrys<Che@yahoo.com> wrote:

Ýe wúród tych najohydniejszych zawodów zabrakùo profesji bankiera:

http://praca.wp.pl/gid,13746240,title,Za-zadne-skarby,galeria.html

Jak dla mnie jest to najbardziej plugawy zawód pod sùoñcem.
jaki zawod wykonujesz obecnie?

Nauczyciel.

Nie bujaj, raczej darmozjad.

Nie bujam.

To gdzie uczysz, to wyúlæ pracodawcy próbkæ twoich debilizmów.

Dla równowagi napisz, gdzie ty pracujesz.

Gdzie ty pracujesz wiadomo. Pod Realem. A mieszkasz na Sobiæcinie.

rAzor

--
Kunbdel zæbami wúciekle kùapie!

Data: 2011-11-01 16:12:59
Autor: stevep
Dziwne
Dnia 31-10-2011 o 20:39:35 oyster <ghost@everywhere.pl> napisał(a):

Użytkownik - stevep napisał:
[...]

Dla równowagi to ty podałeś swoje miejsce pracy?

--
stevep

Dziwne