[Multibank] Dziwne blokady przy przeksztalceniu na Aquariusa

Data: 2010-09-03 11:28:00
Autor: Beniowa
[Multibank] Dziwne blokady przy przeksztalceniu na Aquariusa
Witajcie, Wczoraj podpisywalem umowe przeksztalcajaca zwykle multikonto na auqariusa. W systemie widze juz tego aquariusa, ale poza "dziwnym" obciazeniem za prowadzenie rachunku (prawie 4 zl za okres 1 - 2 wrzesnia, no bo od 2 wrzesnia to juz jest ten bezplatny aquarius), zalozono mi dwie blokady (obie na 4 dni), jedna na 199 zl z groszami, druga na 91 zl z okladem, w obu przypadkach tytulem "WMAGAW3;PRZEKSZ RACH" jest przy nich jeszcze literka "S". Czy ktos wie o co chodzi ? Czy otwarcie aquariusa obciazone jest taka prowizja (tzn. cos okolo 300 zl)?

Pozdrawiam i dziekuje za wszelkie informacje,
Grzegorz

Data: 2010-09-03 02:58:24
Autor: Leszek Ostrowski
On Sep 3, 11:28 am, "Beniowa" <dydiowaWYTNI...@poczta.onet.pl> wrote:
[...]

Zablokowali Ci jakąś kartę debetową?

LJO

Data: 2010-09-03 12:48:15
Autor: Beniowa
Dziwne blokady przy przeksztalceniu na Aquariusa
On Sep 3, 11:28 am, "Beniowa" <dydiowaWYTNI...@poczta.onet.pl> wrote:

Zablokowali Ci jakąś kartę debetową?

Ha... no tak, bo musialem "zwykla" VC zablokowac. Myslisz, ze jest to
przeniesienie karcianych blokad? Faktycznie byla kilka dni temu transkacja na te
91 zl, ale juz zaksiegowana (blokada "zeszla" normalnie), teraz by sie znowu
wzbudzila? Transakcji na druga kwote nie kojarze, ale popatrze w domu w slipy...

Dzieki, Grzegorz

Data: 2010-09-03 04:13:34
Autor: Leszek Ostrowski
[...]

Ja też tak miałem i migrowałem w tym okresie i miałem to samo. W razie
wątpliwości dzwoń na multilinię.
Sposób migracji do Aquarius'a jest beznadzeiny.

LJO

Data: 2010-09-03 06:54:25
Autor: luc
Dziwne blokady przy przeksztalceniu na Aquariusa
Zrobiłem wcześniej przejście ze zwykłego AQ na intensywny, ale opłatę
za kartę i tak 1 września pobrali. No nic, poszła reklamacja, mają
zwrócić...

pzdrwm
luc

http://skocz.pl/earphorny - co mi w uchu siedzi...

Data: 2010-09-03 10:16:00
Autor: Olgierd
Dnia Fri, 03 Sep 2010 11:28:00 +0200, Beniowa napisał(a):

no bo od 2 wrzesnia to juz jest ten bezplatny aquarius

A który to Wodniczek jest bezpłatny? Dodam, że przekształcałem konto miesiąc temu i nie miałem żadnych obciążeń, czegokolwiek.

--
:-) Olgierd
http://LegeArtis.org.pl

Data: 2010-09-05 12:50:37
Autor: Michal Tyrala
On Fri, 3 Sep 2010 10:16:00 +0000 (UTC), Olgierd wrote:
 Dodam, że przekształcałem konto miesiąc temu i nie miałem żadnych  obciążeń, czegokolwiek.

Wiszacych blokad w chwili zastrzegania karty jak rozumiem nie miales?

U mnie wszystkie wiszace blokady (a bylo ich chyba z siedem) ,,rozliczyly'' się jako: SYTUACJA WYJĄTKOWA - OBCIĄŻENIE

--
Michał

wiesiu jest spamtrapem. ja jestem kbns

Data: 2010-09-08 09:52:49
Autor: Beniowa
[...]

No i chyba sie wyjasnilo, mniej wiecej bylo tak, jak pisaliscie. Jedna z blokad,
to byla transakcja juz zaksiegowana na rachunku (na jeden dzien przed
przeksztalceniem rachunku), ktora niejako wznowila sie, termin uplynal - blokada
wygasla, drugiego obciazenia nie bylo. Druga z tych kwot to faktycznie
transakcja karta VC, ktora byla w blokadach w chwili przeksztalcania konta, zostala zaksiegowana na kocie wlasnie z taka adnotacja "Sytuacja wyjatkowa", co
ciekawsze pomimo zaksiegowania blokada wisiala jeszcze do konca swojego okresu
"waznosci". Zeby bylo smieszniej system wygenerowal na adres e-mail jednego z
posiadaczy potwierdzenie przyjecia reklamacji co do tych blokad, ktorej w ogole
nie skladalismy (chyba ze za reklamacje uznac maila na news:pl.biznes.banki :-)). W kazdym razie ostatecznie wszystko jest ok, ale komunikaty systemu byly mocno
niezrozumiale.

Dzieki za pomoc, Beniowa

--

[Multibank] Dziwne blokady przy przeksztalceniu na Aquariusa