[Multibank] Dziwne blokady przy przeksztalceniu na Aquariusa

Data: 2010-09-03 10:16:00
Autor: Olgierd
[Multibank] Dziwne blokady przy przeksztalceniu na Aquariusa
Dnia Fri, 03 Sep 2010 11:28:00 +0200, Beniowa napisał(a):

no bo od 2 wrzesnia to juz jest ten bezplatny aquarius

A który to Wodniczek jest bezpłatny? Dodam, że przekształcałem konto miesiąc temu i nie miałem żadnych obciążeń, czegokolwiek.

--
:-) Olgierd
http://LegeArtis.org.pl

Data: 2010-09-05 12:50:37
Autor: Michal Tyrala
On Fri, 3 Sep 2010 10:16:00 +0000 (UTC), Olgierd wrote:
 Dodam, że przekształcałem konto miesiąc temu i nie miałem żadnych  obciążeń, czegokolwiek.

Wiszacych blokad w chwili zastrzegania karty jak rozumiem nie miales?

U mnie wszystkie wiszace blokady (a bylo ich chyba z siedem) ,,rozliczyly'' się jako: SYTUACJA WYJĄTKOWA - OBCIĄŻENIE

--
Michał

wiesiu jest spamtrapem. ja jestem kbns

Data: 2010-09-08 09:52:49
Autor: Beniowa
[...]

No i chyba sie wyjasnilo, mniej wiecej bylo tak, jak pisaliscie. Jedna z blokad,
to byla transakcja juz zaksiegowana na rachunku (na jeden dzien przed
przeksztalceniem rachunku), ktora niejako wznowila sie, termin uplynal - blokada
wygasla, drugiego obciazenia nie bylo. Druga z tych kwot to faktycznie
transakcja karta VC, ktora byla w blokadach w chwili przeksztalcania konta, zostala zaksiegowana na kocie wlasnie z taka adnotacja "Sytuacja wyjatkowa", co
ciekawsze pomimo zaksiegowania blokada wisiala jeszcze do konca swojego okresu
"waznosci". Zeby bylo smieszniej system wygenerowal na adres e-mail jednego z
posiadaczy potwierdzenie przyjecia reklamacji co do tych blokad, ktorej w ogole
nie skladalismy (chyba ze za reklamacje uznac maila na news:pl.biznes.banki :-)). W kazdym razie ostatecznie wszystko jest ok, ale komunikaty systemu byly mocno
niezrozumiale.

Dzieki za pomoc, Beniowa

--

[Multibank] Dziwne blokady przy przeksztalceniu na Aquariusa