Dziwne drgania kierownicy

Data: 2009-07-25 06:48:21
Autor: Jan Srzednicki
Dziwne drgania kierownicy
On 2009-07-24, Maks wrote:
Witajcie
Mam problem następujący; Przy prędkości powyżej 30km na prostym asfalcie gdy puszczę kierownicę wchodzi ona w drgania. Kierownica chodzi na prawo i lewo z biegiem czasu coraz szybciej i bardziej się wychylając, przy mniejszych prędkościach tego nie zaobserwowałem.

Ja tak mam, jak mam niesymetrycznie obciążonego trekkinga.

Data: 2009-07-25 10:44:57
Autor: Maks
Dziwne drgania kierownicy
Jan Srzednicki pisze:
On 2009-07-24, Maks wrote:
Witajcie
[...]

Kurcze o tym nie pomyslałem na kierownicy z jednej strony mam GPS'a może to to muszę sprawdzić dzieki.

Pozdrawiam

MAX

Data: 2009-07-25 08:46:15
Autor: Jan Srzednicki
Dziwne drgania kierownicy
Jan Srzednicki pisze:
On 2009-07-24, Maks wrote:
Witajcie
[...]

E, nie aż tak. Ale jak wrzucę z jednej strony sakwę z laptopem i szpejem
do niego (~5kg w sumie pewnie), to majta aż miło. Jak GPS Ci zaburza
równowagę, to masz coś nie tak z rowerem. ;)

Data: 2009-07-25 10:55:07
Autor: Zygmunt M. Zarzecki
Dziwne drgania kierownicy

[...]

To pewnie batonik w prawej kieszenie też ci przeszkadza.

zyga

Data: 2009-07-25 13:49:02
Autor: Maks
Dziwne drgania kierownicy

[...]