|
Data: 2009-07-25 08:10:40 |
Autor: kry |
Dziwne drgania kierownicy |
Dnia 24-07-2009 o 23:42:26 Maks <kgsoft@icpnet.pl> napisał(a):
Witajcie
Mam problem następujący; Przy prędkości powyżej 30km na prostym asfalcie gdy puszczę kierownicę wchodzi ona w drgania. Kierownica chodzi na prawo i lewo z biegiem czasu coraz szybciej i bardziej się wychylając, przy mniejszych prędkościach tego nie zaobserwowałem.
Macie jakiś pomysł co to może być ?
sprawdzałem luzy na sterach i na piaście z przodu (brak luzów)
pozdrawiam
MAX
jakiś czas temu tak miałem przy czym nie było zadnych luzów, koło było proste a opona droga i poprawnie założona :)
Pytałem sie tu o to i padla odpowiedz iż przyczyną może być dlugosc i sposób prowadzenia linek i pancerzy.
|
|
|
Data: 2009-07-25 08:45:28 |
Autor: Enagem |
Dziwne drgania kierownicy |
Użytkownik "kry" <nie@mam.maila> napisał w wiadomości news:op.uxl0r2uirzcu8ysmyk-jkrasowska...
Dnia 24-07-2009 o 23:42:26 Maks <kgsoft@icpnet.pl> napisał(a):
Witajcie
Mam problem następujący; Przy prędkości powyżej 30km na prostym asfalcie gdy puszczę kierownicę wchodzi ona w drgania. Kierownica chodzi na prawo i lewo z biegiem czasu coraz szybciej i bardziej się wychylając, przy mniejszych prędkościach tego nie zaobserwowałem.
Macie jakiś pomysł co to może być ?
sprawdzałem luzy na sterach i na piaście z przodu (brak luzów)
pozdrawiam
MAX
jakiś czas temu tak miałem przy czym nie było zadnych luzów, koło było proste a opona droga i poprawnie założona :)
Pytałem sie tu o to i padla odpowiedz iż przyczyną może być dlugosc i sposób prowadzenia linek i pancerzy.
Witam
Nie wiem na ile można to odnieść do rowerów ale jeżeli w motorze zaczyna przednie koło myszkować po puszczeniu kierownicy,oznacza to jedno.Kopnięta geometria-krzywa rama najczęściej po wypadku!.
Zobacz czy masz koła w jednej płaszczyźnie.
pozdrawiam
Enagem
|
|
|
Data: 2009-07-25 10:43:21 |
Autor: Maks |
Dziwne drgania kierownicy |
Enagem pisze:
Użytkownik "kry" <nie@mam.maila> napisał w wiadomości news:op.uxl0r2uirzcu8ysmyk-jkrasowska...
Dnia 24-07-2009 o 23:42:26 Maks <kgsoft@icpnet.pl> napisał(a):
Witajcie
Mam problem następujący; Przy prędkości powyżej 30km na prostym asfalcie gdy puszczę kierownicę wchodzi ona w drgania. Kierownica chodzi na prawo i lewo z biegiem czasu coraz szybciej i bardziej się wychylając, przy mniejszych prędkościach tego nie zaobserwowałem.
Macie jakiś pomysł co to może być ?
sprawdzałem luzy na sterach i na piaście z przodu (brak luzów)
pozdrawiam
MAX
jakiś czas temu tak miałem przy czym nie było zadnych luzów, koło było proste a opona droga i poprawnie założona :)
Pytałem sie tu o to i padla odpowiedz iż przyczyną może być dlugosc i sposób prowadzenia linek i pancerzy.
Witam
Nie wiem na ile można to odnieść do rowerów ale jeżeli w motorze zaczyna przednie koło myszkować po puszczeniu kierownicy,oznacza to jedno.Kopnięta geometria-krzywa rama najczęściej po wypadku!.
Zobacz czy masz koła w jednej płaszczyźnie.
pozdrawiam
Enagem
Sprawdzę dzięki i
pozdrawiam
MAX
|
|
|
Data: 2009-07-25 10:41:49 |
Autor: Maks |
Dziwne drgania kierownicy |
kry pisze:
Dnia 24-07-2009 o 23:42:26 Maks <kgsoft@icpnet.pl> napisał(a):
Witajcie
Mam problem następujący; Przy prędkości powyżej 30km na prostym asfalcie gdy puszczę kierownicę wchodzi ona w drgania. Kierownica chodzi na prawo i lewo z biegiem czasu coraz szybciej i bardziej się wychylając, przy mniejszych prędkościach tego nie zaobserwowałem.
Macie jakiś pomysł co to może być ?
sprawdzałem luzy na sterach i na piaście z przodu (brak luzów)
pozdrawiam
MAX
jakiś czas temu tak miałem przy czym nie było zadnych luzów, koło było proste a opona droga i poprawnie założona :)
Pytałem sie tu o to i padla odpowiedz iż przyczyną może być dlugosc i sposób prowadzenia linek i pancerzy.
Wymieniałem pancerz w tylnej przerzutce razem z linką i dałem taką samą długość i tak samo jest założony jak był pierwszy pancerz.
dzięki za sugestię i pozdrawiam
MAX
|