Dziwne drgania kierownicy

Data: 2009-07-25 08:10:40
Autor: kry
Dziwne drgania kierownicy
Dnia 24-07-2009 o 23:42:26 Maks <kgsoft@icpnet.pl> napisał(a):

Witajcie
Mam problem następujący; Przy prędkości powyżej 30km na prostym asfalcie  gdy puszczę kierownicę wchodzi ona w drgania. Kierownica chodzi na prawo  i lewo z biegiem czasu coraz szybciej i bardziej się wychylając, przy  mniejszych prędkościach tego nie zaobserwowałem.

Macie jakiś pomysł co to może być ?
sprawdzałem luzy na sterach i na piaście z przodu (brak luzów)

pozdrawiam

MAX

jakiś czas temu tak miałem przy czym nie było zadnych luzów, koło było  proste a opona droga i poprawnie założona :)
Pytałem sie tu o to i padla odpowiedz iż przyczyną może być dlugosc i  sposób prowadzenia linek i pancerzy.

Data: 2009-07-25 08:45:28
Autor: Enagem
Dziwne drgania kierownicy

Użytkownik "kry" <nie@mam.maila> napisał w wiadomości news:op.uxl0r2uirzcu8ysmyk-jkrasowska...
[...]

Witam
Nie wiem na ile można to odnieść do rowerów ale jeżeli w motorze zaczyna przednie koło myszkować po puszczeniu kierownicy,oznacza to jedno.Kopnięta geometria-krzywa rama najczęściej po wypadku!.
Zobacz czy masz koła w jednej płaszczyźnie.
pozdrawiam
Enagem

Data: 2009-07-25 10:43:21
Autor: Maks
Dziwne drgania kierownicy
Enagem pisze:

[...]

Sprawdzę dzięki i

pozdrawiam

MAX

Data: 2009-07-25 10:41:49
Autor: Maks
Dziwne drgania kierownicy
kry pisze:
[...]

Wymieniałem pancerz w tylnej przerzutce razem z linką i dałem taką samą długość i tak samo jest założony jak był pierwszy pancerz.

dzięki za sugestię i pozdrawiam

MAX

Dziwne drgania kierownicy