Dziwne islamskie istoty kochają śmierć...

Data: 2009-07-16 09:23:57
Autor: Tzva Adonai
Dziwne islamskie istoty kochają śmierć...
Powiązana z terrorystyczną organizacją Hamas telewizja Al-Aksa po raz
kolejny pokazała słynny odcinek programu dla dzieci "Młodzi
Pionierzy", w którym aktorka odtwarza przed dziećmi terrorystki
przygotowania ich matki do samobójczego zamachu. Maluchy patrzą na nią
z przejęciem. Na końcu mówią, że rozumieją już motywy matki.

"Co masz w ręku, mamusiu? Zabawkę dla mnie?" - pyta jedno z dzieci.
Kobieta trzyma granat. To część odtworzonych na potrzeby programu
przygotowań do dokonania samobójczego zamachu na przejściu granicznym
Erez na granicy Izraela i Strefy Gazy. Matka-terrorystka, Reem
Riyashi, w 2004 roku zabiła w nim czterech Izraelczyków i siebie.
Osierociła dwójkę małych dzieci.

http://www.fzp.net.pl/fn_news/fullnews.php?id=2390

Data: 2009-07-17 12:48:57
Autor: Vic
Tzva Adonai wrote:
[...]

Dewiantka...

--
plazoVic

"Wszyscy chcą naszego dobra. Nie dajcie go sobie zabrać" SJL

Data: 2009-07-18 15:17:52
Autor: Panslavista
On Fri, 17 Jul 2009 12:48:57 +0200, Vic wrote:

Tzva Adonai wrote:
[...]

Desperatka.

Parchactwo na kominy. Za tuskłym.

Data: 2009-07-22 08:19:56
Autor: Vic
Dziwne islamskie istoty kochają śmierć...
Panslavista wrote:
Dewiantka...

Desperatka.

Panie Panslavie, pan raczy pierdolic.
:)

Data: 2009-07-18 15:38:01
Autor: MH
[...]

Przestań już rzydzić.. Fajna pogoda , idę na browara. Radzę to samo..

MH

--

Dziwne islamskie istoty kochają śmierć...