Dziwne jest to, że agresja jest zawsze z jednej strony

Data: 2012-08-03 17:19:57
Autor: Przemysław W
Dziwne jest to, że agresja jest zawsze z jednej strony
Co roku to samo - 1 sierpnia są gwizdy, buczenie, hańbiące okrzyki. Nie pomagają apele. Skąd się bierze ta agresja? Co chcą udowodnić ci, którzy zachowują się w tak chamski sposób?

Jak chcą wychować swoje wnuki, swoje dzieci ci patrioci przez duże "P", skoro zamiast uczcić tragiczne wydarzenia sprzed 68 lat, wolą dać upust swojej nienawiści.

Łatwo demonstrować swoją odwagę, gdy się jest anonimowym obserwatorem, a przecież nie żyjemy w zniewolonym, okupowanym państwie. Czy obóz rządzący to są oprawcy? Czy to są stalinowcy, hitlerowcy, czy jedni zabijali, a drudzy czekali, aż Warszawa się wykrwawi?

Jak tłumaczą patrioci przez duże "P" swoim dzieciom, z których chcą zrobić małych powstańców, swoje obrzydliwe okrzyki?

Nawet w takim dniu cisza jest tylko o Godzinie W, wyją syreny, zamiera ruch, wszyscy myślą tylko o jednym. Dobrze, że wtedy nie słychać tych hańbiących gwizdów.

To Lech Kaczyński pozostawił po sobie Muzeum Powstania Warszawskiego, symbol tragedii tysiąca dziewczyn i chłopaków. Szkoda, że nie przekazał patriotom przez duże "P" szacunku dla tych, którzy zastanawiają się też nad sensem Powstania, bo zapewne było ono nieuchronne, ale taka wątpliwość, czy powinno do niego dojść, może w nas być.

Szkoda, że prezydent Lech Kaczyński nie przekazał patriotom przez duże "P" prośby o to, żeby chociaż ten jeden dzień był dniem pokoju.

Dziwne jest to, że agresja jest zawsze z jednej strony. Co siedzi w głowach tych ludzi?

Więcej... http://wyborcza.pl/1,75968,12244868,Godzina_W_potrzebuje_ciszy.html#ixzz22UrLriCi

Przemek

--

"Istnieje przedsiębiorstwo produkujące kłamstwa - PiS jako partia i "Gazeta Polska", media o. Rydzyka jako narzędzie propagandy.
 I nie chodzi tu tylko o kłamstwo smoleńskie, ale o kłamstwa dotyczące wielu innych spraw:  domniemanego obecnego rozbioru Polski, mitycznego dorobku politycznego Lecha Kaczyńskiego,

Data: 2012-08-03 17:36:26
Autor: Gringo
Dziwne jest to, że agresja jest zawsze z jednej strony

Data: 2012-08-03 17:43:16
Autor: Przemysław W
Dziwne jest to, że agresja jest zawsze z jednej strony
Użytkownik "Gringo" <gringo@qmail.com> napisał w wiadomości news:jvgr68$a9h$1adenine.netfront.net...

Czy ktoś, kto okrada bez sumienia miliony ludzi z wielu lat emerytury, nie jest agresorem?

Tylko idiota może nazwać kradzieżą zabezpieczanie przyszłym pokoleniom świadczeń emerytalnych.

 Przemek

Data: 2012-08-03 18:04:54
Autor: Przemysław W
Użytkownik "Gringo" <gringo@qmail.com> napisał w wiadomości news:jvgsjr$bja$2adenine.netfront.net...

[...]

Tylko głupek pierdoli takie farmazony, że kradzież jest zabezpieczeniem.

Potrafisz to uzasadnić?

Przemek

Data: 2012-08-03 21:20:29
Autor: Przemysław W
Dziwne jest to, że agresja jest zawsze z jednej strony
Użytkownik "Gringo" <gringo@qmail.com> napisał

Idź do przedszkola, życie dorosłych cię przerasta. Od 2013 roku będą wszyscy niedoszli emeryci okradani, stopniowo wszystkie pokolenia, a na końcu dzisiejsi młodzi po szkole, czego tu nie rozumiesz?

Jeżeli to jest twoje uzasadnienie to dyskusja z tobą jest czasem straconym. Przeczytaj. Najlepiej kilka razy żebyś zrozumiał?

http://wyborcza.biz/biznes/1,100969,11424071,Analiza_FOR__podniesienie_wieku_emerytalnego_to_koniecznosc.html

Przemek

Data: 2012-08-03 22:18:31
Autor: Gringo

"Przemysław W" <Brońmy RP przed pisem@...pl> schrieb im Newsbeitrag news:jvh8an$3or$1inews.gazeta.pl...
[...]

Papka prymitywna dla tępaków i urodzonych niewolników.

Data: 2012-08-03 22:21:09
Autor: u2
W dniu 2012-08-03 22:18, Gringo pisze:
Papka prymitywna dla tępaków i urodzonych niewolników.

boukun

Hie hie osservatore mial racje :-)

Data: 2012-08-03 22:29:08
Autor: u2
W dniu 2012-08-03 22:27, Gringo pisze:
Hie hie osservatore mial racje :-)

Hie, hie, zrobiłem to celowo dla obserwatora.

Ale nadajesz podobnie jak bekon.

Data: 2012-08-03 23:06:41
Autor: u2
W dniu 2012-08-03 23:04, Gringo pisze:
Ale nadajesz podobnie jak bekon.

Widocznie musi być inteligentny człowiek.

Nieco skrzywiony praca w rzezni.

Data: 2012-08-04 08:39:58
Autor: Marek Woydak
Dnia Fri, 03 Aug 2012 23:06:41 +0200, u2 napisał(a):

W dniu 2012-08-03 23:04, Gringo pisze:
Ale nadajesz podobnie jak bekon.

Widocznie musi być inteligentny człowiek.

Nieco skrzywiony praca w rzezni.

Ty czerwona mendo nigdy nie pracowałeś fizycznie, ty zawsze donosiłeś

MW

Data: 2012-08-03 23:53:05
Autor: HaMMeR
Dziwne jest to, że agresja jest zawsze z jednej strony
W dniu sobota, 4 sierpnia 2012 08:39:58 UTC+2 użytkownik Marek Woydak napisał:
Dnia Fri, 03 Aug 2012 23:06:41 +0200, u2 napisaďż˝(a):

> [...]

Ty czerwona mendo nigdy nie pracowa�e� fizycznie, ty zawsze donosi�e�

MW

Nie do wiary Hieniu, kiedys dalo sie ciebie czytac jak
normalnego czlowieka(no, prawie), a teraz  dziamgasz
i goownem prychasz az wstyd!!
Co to hujnia jewropejska wraz z platfonsja potrafia
zrobic ze slabego intelektualnie czlowieka, w tak krotkim czasie?!!!
Przerazajace!!

Data: 2012-08-04 08:35:15
Autor: Marek Woydak
Dnia Fri, 03 Aug 2012 22:29:08 +0200, u2 napisał(a):

W dniu 2012-08-03 22:27, Gringo pisze:
Hie hie osservatore mial racje :-)

Hie, hie, zrobiłem to celowo dla obserwatora.

Ale nadajesz podobnie jak bekon.

Ty nadajesz jak flak po kiszce pasztetowej.

MW

Data: 2012-08-04 08:44:47
Autor: trybun
W dniu 2012-08-03 17:43, Przemysław W pisze:
[...]

Iluzja Jacek, Polacy zostali okradzeni i tylko to jest faktem. Ten złodziejskie nasienie na początku motywowało to tym że powodowała nim troska o wysokość przyszłych emerytur, jednak już nawet ani on ani jego kamraci z PSL nie lansują tej idiotycznej tezy. Jedyne co nim kierowało wydaje się być to że okradł Polaków na polecenie Berlina i Brukseli. Pozostaje jeszcze tylko czysta nienawiść, znany jest z tego że lubi gnębić ludzi słabych.

Data: 2012-08-04 14:09:14
Autor: Przemysław W

Użytkownik "trybun" <Che@yahoo.com> napisał w wiadomości news:jvihlh$6hp$1node1.news.atman.pl...
[...]

A na czyje zlecenie chciał to zrobić kurdupel, tylko ze strachu o  utratę elektoratu tego nie zrobił?

Przemek