Dziwne krzyżyki w PS3

Data: 2009-04-14 21:04:41
Autor: Quong
Dziwne krzyżyki w PS3
Witam. Chciałem zapytać, otóż wysłałem kilku osobom zaproszenie do listy friendsów w PSN, zaproszenia zostały przyjęte i ... no właśnie zamiast avatarów mam szare buźki i obok nicka czerwony iksik (X). Co to znaczy?

Pozdrawiam
Quong.

Data: 2009-04-14 23:04:16
Autor: eManitou
Dziwne krzyżyki w PS3

Użytkownik "Quong" <muglorz@gazeta.pl> napisał w wiadomości news:gs2mop$8ff$1inews.gazeta.pl...
Witam. Chciałem zapytać, otóż wysłałem kilku osobom zaproszenie do listy friendsów w PSN, zaproszenia zostały przyjęte i ... no właśnie zamiast avatarów mam szare buźki i obok nicka czerwony iksik (X). Co to znaczy?

Szary avatar - widocznie przyjaciele nie wybrali sobie innych (szare są domyślne ZTCP) a czerwony krzyżyk oznacza, że nie są aktualnie zalogowani do PSN.

Dziwne krzyżyki w PS3