Dziwne myśli mnie nachodzą ostatnio

Data: 2010-02-28 13:11:23
Autor: boukun
Dziwne myśli mnie nachodzą ostatnio
Przechodzę koło kościoła i takie myśli mnie jakieś dziwne ogarniają, że jak dużo musi być zboczeńców wśród księży, przy tym chce mi się w duchu kląć, że to qurwa większość pederaści i pedofile musi być na tych kuriach i seminariach. Myślałem sobie, jak oni muszą trzepać konia na okrągło, ale przecież to żadnemu normalnemu mężczyźnie nie wystarczy... Tak było ze trzy dni temu. Dzisiaj do mnie żona mówi, czy wiem, jaka afera wybuchła w Niemczech, że ponoć masowo tam księża i biskupi gwałcili i wykorzystywali swoich baranków bożych i po cichu olacali ich latami, żeby milczeli w tej sprawie wykorzystywania seksualnego w kościele katolickim. Płacili swoim ofiarom po cichu po 30 tys. euro i chcieli mieć w ten sposób zagwarantowane milczenie, a ofiar było setki, jeśli nie tysiące i sprawa nagminna.

Przecież to normalne, że tyle chłopa zgromadzonego w jednym miejscy, latających ze swoimi ogonami musi gdzieś tę spermę spuścić...

Polityka | 24.02.2010
Minister sprawiedliwości krytykuje kościół katolicki http://www.dw-world.de/dw/article/0,,5278468,00.html

boukun

Data: 2010-02-28 13:47:20
Autor: awe
Dziwne myśli mnie nachodzą ostatnio
Ale myslisz ze kazdy z nich ma swojego misia tak jak ty boukun. Moze powinienes przeprowadzic ogolnopolska reklame z tym swoim filmikiem na youtube pt. "kochaj misia"
awe

Data: 2010-02-28 13:45:52
Autor: boukun

Użytkownik "awe" <fakej2345@poczta.onet.pl> napisał w wiadomości news:hmdo9c$rbo$1news.onet.pl...
Ale myslisz ze kazdy z nich ma swojego misia tak jak ty boukun. Moze powinienes przeprowadzic ogolnopolska reklame z tym swoim filmikiem na youtube pt. "kochaj misia"
awe

Misiu już się spermy nałykał jak zauważyłeś i ma dosyć... Teraz jak widzę kolej na ciebie, przełyk ci przeczyścić...

boukun

Data: 2010-02-28 16:36:03
Autor: awe

Użytkownik "boukun" <boukun@neostrada.pl> napisał w wiadomości news:hmdoid$jho$1mx1.internetia.pl...

[...]

ty sobie glowe przeczysc, bo masz tam same siano
awe

Dziwne myśli mnie nachodzą ostatnio