Data: 2009-03-09 08:50:49 | |
Autor: Mirek K. | |
Dziwne objawy | |
OK jak odkręcam korek to trochę syczy. Czy ta usterka jest do naprawy Jak?
Użytkownik "Mirek K." <wedka@op.pl> napisał w wiadomości news:gp2cei$bs9$1nemesis.news.neostrada.pl... Witam |
|
Data: 2009-03-09 13:10:22 | |
Autor: Mlody | |
Dziwne objawy | |
Użytkownik "Mirek K." <wedka@op.pl> napisał w wiadomości news:gp2i9u$k3g$1nemesis.news.neostrada.pl...
OK jak odkręcam korek to trochę syczy. Czy ta usterka jest do naprawy Jak? Cosik się tamuj przytknąć musiało. Do naprawy, a właściwie to pewnie samo czyszczenie może okazać się rozwiązaniem. A jak to niestety nie pomogę - jak to jest zrobione w Escorcie nie mam pojęcia. Pozdrawiam! -- Mlody www.jetta.org.pl '97/98 VW Vento chyba grantowy? WND **977 nieoklejony :( '87 VW Jetta 1.6D biała WSL ***A '70 VW 1200 mexykan :) ,,Stare Volkswageny nie chlapia olejem, one po prostu znacza teren" |
|
Data: 2009-03-09 23:27:50 | |
Autor: Tomasz Pyra | |
Dziwne objawy | |
Mirek K. pisze:
OK jak odkręcam korek to trochę syczy. Czy ta usterka jest do naprawy Jak? Ale jak już syknie to osiągi też Ci się poprawiają? Bo że trochę syknie to normalne. Za wprowadzanie powietrza do zbiornika odpowiedzialny jest albo korek, albo idzie jakiś dodatkowy wężyk idący od zbiornika gdzieś w okolice wlewu z zaworkiem zwrotnym, Trzeba to jakoś przepchać, albo rozprostować jeśli się zgięło. |