Dziwne polacznie.......

Data: 2010-11-15 18:10:06
Autor: Jacek23
Dziwne polacznie.......
Witam.
Przed chwila dzwoni "cos" do mnie na Orange, na wyswietlaczu...."Polaczenie...".......odbieram , a w sluchawce sygnal jak to ja bym gdzies dzwonil, po 3 sygnalach sie rozlaczylem, bo wiem tam.....do bangladeszu mnie polaczy a moze do do cypru:(
Mail ktos z Was taki przypadek?

jacek23@post.pl gg : 207344
http://picasaweb.google.pl/Jacek23333

Data: 2010-11-15 18:50:01
Autor: ziolko
Dziwne polacznie.......
W dniu 2010-11-15 18:10, Jacek23 pisze:
[...]
Pozdrawiam

konferencja??!!??

Data: 2010-11-15 19:00:01
Autor: Jacek23
Dziwne polacznie.......

konferencja??!!??

No nie wiem, i przed chwila znow dzwonilo:)

Data: 2010-11-15 19:43:01
Autor: Piotr M
Dziwne polacznie.......
W dniu 15 lis 2010 19:00, Jacek23 pisze:

konferencja??!!??

No nie wiem, i przed chwila znow dzwonilo:)

Zestawienie połączenia dwóch numerów. Wpisujesz jeden, wpisujesz drugi i dzwonią do siebie i żaden twierdzi że to nie on :)

--
pzdr, Piotr M

"Najczęstsze kłamstwo w Internecie?
    - SzukaÅ‚em, ale nie znalazÅ‚em."

Data: 2010-11-15 19:59:06
Autor: SDD
Dziwne polacznie.......

U¿ytkownik "Piotr M" <xx@xx.xx> napisa³ w wiadomo¶ci news:ibrv9c$63t$1mx1.internetia.pl...

Zestawienie po³±czenia dwóch numerów. Wpisujesz jeden, wpisujesz drugi i dzwoni± do siebie i ¿aden twierdzi ¿e to nie on :)

Zabawa jest przy tym przednia :)
Z Playa mozna sobie nawet 5 tak pozestawiac.
Oczywiscie placi tylko ten, kto faktycznie dzwoni, czyli inicjator konferencji.

Pozdrawiam
SDD

Data: 2010-11-15 20:01:39
Autor: SDD
Dziwne polacznie.......

U¿ytkownik "SDD" <sddwytnij@towszechwiedza.pl> napisa³ w wiadomo¶ci news:ibrvto$ohi$1news.onet.pl...

Zabawa jest przy tym przednia :)
Z Playa mozna sobie nawet 5 tak pozestawiac.

Znaczy z kazdej sieci mozna, ale  Playa bez uzasadnionej obawy o stan portfela :)

Pozdrawiam
SDD

Data: 2010-11-15 21:59:02
Autor: Tulmacz
Dziwne polacznie.......
[...]

mialem juz kilka razy.
Dzwoni, najpierw sygnaly jak ja bym dzwonil a potem "prosze czekac, prosze czekac....."
Poczekalem przez ciekawosc, a to bank jakis sie wycfanil i tak lonczy z konsultantami zeby nie tracic czasu na spam . Czyli to klinet czeka az konsultant sie zwolni

jk

Data: 2010-11-15 22:26:20
Autor: Piotr M
Dziwne polacznie.......
W dniu 15 lis 2010 21:59, Tulmacz pisze:
Poczekalem przez ciekawosc, a to bank jakis sie wycfanil i tak lonczy z
konsultantami zeby nie tracic czasu na spam . Czyli to klinet czeka az
konsultant sie zwolni

W sensie że są takie zbiorowe PIM, że same wykręcają numery (dzwonią do nas) i gdy odbierzemy to wtedy łączą z odpowiednim/pierwszym wolnym konsultantem?

Czyli np bank dzwoni z ofertą, a wygląda to tak że to my dzwonimy aby się czegoś dowiedzieć ;P

Data: 2010-11-16 02:17:45
Autor: animka
Dziwne polacznie.......
W dniu 2010-11-15 22:26, Piotr M pisze:
Czyli np bank dzwoni z ofertą, a wygląda to tak że to my dzwonimy aby
się czegoś dowiedzieć ;P

Czyli bank dzwoni na Twój koszt i szybko to trzeba zablolować w Usługach (np, na Orange online)

--
animka

Data: 2010-11-16 06:46:18
Autor: Tułmacz
Dziwne polacznie.......
Czyli bank dzwoni na Twój koszt i szybko to trzeba zablolować w Usługach

o boże......... litości........

jk

Data: 2010-11-16 15:40:42
Autor: Kotlet
Dziwne polacznie.......
W dniu 2010-11-16 06:46, Tułmacz pisze:
Czyli bank dzwoni na Twój koszt i szybko to trzeba zablolować w Usługach

o boże......... litości........

:)) animka przeciez

http://program.do.prowadzenia.ksiegi.dumpingowiec.pl/
http://program.ryczalt.ewidencjonowany.dumpingowiec.pl/

Data: 2010-11-17 00:22:58
Autor: animka
Dziwne polacznie.......
W dniu 2010-11-16 15:40, Kotlet pisze:
W dniu 2010-11-16 06:46, Tułmacz pisze:
Czyli bank dzwoni na Twój koszt i szybko to trzeba zablolować w Usługach

o boże......... litości........

:)) animka przeciez

A ty za tym kolinÄ… to jedna i ta sama osoba jak widzÄ™.

--
animka

Data: 2010-11-17 19:05:25
Autor: Kotlet
Dziwne polacznie.......
W dniu 2010-11-17 00:22, animka pisze:
[...]

Trollem jestem , ale nie jestem kolina, i wole byc zreszta trollem niz idiotka :)

Data: 2010-11-17 19:19:36
Autor: ALEX
Dziwne polacznie.......
W dniu Åšr 17 11 2010 19:05, Kotlet pisze:

[...]

Wyrabiasz siÄ™ w modnym ostatnio sporcie na grupie "kto bardziej dosra animce"?

--
ALEX CloneTrooper
Morgwyn of Ravenscar: Meine Ehre heisst Treue.

Data: 2010-11-17 23:03:00
Autor: małgorzata
Dziwne polacznie.......
Wyrabiasz siÄ™ w modnym ostatnio sporcie na grupie "kto bardziej dosra animce"?

onasama jest w tym miszczem

jk

Data: 2010-11-18 00:23:14
Autor: animka
Dziwne polacznie.......
W dniu 2010-11-17 23:03, małgorzata pisze:
Wyrabiasz siÄ™ w modnym ostatnio sporcie na grupie "kto bardziej dosra
animce"?

onasama jest w tym miszczem

jk

kolino teraz za małgosię robisz?

--
animka

Data: 2010-11-22 16:34:55
Autor: Marek Dyjor
Dziwne polacznie.......
Tulmacz wrote:
[...]

juz od jakiegos czasu...

prosze czekac na polaczenie z konsultantem... normalnie calkiem ich pojebalo juz... dzwonia zawracaja dupe i jeszcze chamy kazda mi czekac na konsultanta.  Czerwona sluchawka. Baj baj

Data: 2010-11-16 15:39:52
Autor: Kotlet
Dziwne polacznie.......
[...]

nie pamietam na te chwile o co chodzilo ale to konsultantki z orange dzwonia, tez mialem taki telefon kilka dni temu, za chwile sie panienka odezwala.