Dziwne polacznie.......

Data: 2010-11-15 21:59:02
Autor: Tulmacz
Dziwne polacznie.......
Witam.
Przed chwila dzwoni "cos" do mnie na Orange, na wyswietlaczu...."Polaczenie...".......odbieram , a w sluchawce sygnal jak to ja bym gdzies dzwonil, po 3 sygnalach sie rozlaczylem, bo wiem tam.....do

mialem juz kilka razy.
Dzwoni, najpierw sygnaly jak ja bym dzwonil a potem "prosze czekac, prosze czekac....."
Poczekalem przez ciekawosc, a to bank jakis sie wycfanil i tak lonczy z konsultantami zeby nie tracic czasu na spam . Czyli to klinet czeka az konsultant sie zwolni

jk

Data: 2010-11-15 22:26:20
Autor: Piotr M
Dziwne polacznie.......
W dniu 15 lis 2010 21:59, Tulmacz pisze:
Poczekalem przez ciekawosc, a to bank jakis sie wycfanil i tak lonczy z
konsultantami zeby nie tracic czasu na spam . Czyli to klinet czeka az
konsultant sie zwolni

W sensie 偶e s膮 takie zbiorowe PIM, 偶e same wykr臋caj膮 numery (dzwoni膮 do nas) i gdy odbierzemy to wtedy 艂膮cz膮 z odpowiednim/pierwszym wolnym konsultantem?

Czyli np bank dzwoni z ofert膮, a wygl膮da to tak 偶e to my dzwonimy aby si臋 czego艣 dowiedzie膰 ;P

--
pzdr, Piotr M

"Najcz臋stsze k艂amstwo w Internecie?
    - Szuka艂em, ale nie znalaz艂em."

Data: 2010-11-16 02:17:45
Autor: animka
Dziwne polacznie.......
W dniu 2010-11-15 22:26, Piotr M pisze:
Czyli np bank dzwoni z ofert膮, a wygl膮da to tak 偶e to my dzwonimy aby
si臋 czego艣 dowiedzie膰 ;P

Czyli bank dzwoni na Tw贸j koszt i szybko to trzeba zablolowa膰 w Us艂ugach (np, na Orange online)

--
animka

Data: 2010-11-16 06:46:18
Autor: Tu艂macz
Dziwne polacznie.......
Czyli bank dzwoni na Tw贸j koszt i szybko to trzeba zablolowa膰 w Us艂ugach

o bo偶e......... lito艣ci........

jk

Data: 2010-11-16 15:40:42
Autor: Kotlet
Dziwne polacznie.......
W dniu 2010-11-16 06:46, Tu艂macz pisze:
Czyli bank dzwoni na Tw贸j koszt i szybko to trzeba zablolowa膰 w Us艂ugach

o bo偶e......... lito艣ci........

:)) animka przeciez

http://program.do.prowadzenia.ksiegi.dumpingowiec.pl/
http://program.ryczalt.ewidencjonowany.dumpingowiec.pl/

Data: 2010-11-17 00:22:58
Autor: animka
Dziwne polacznie.......
W dniu 2010-11-16 15:40, Kotlet pisze:
W dniu 2010-11-16 06:46, Tu艂macz pisze:
Czyli bank dzwoni na Tw贸j koszt i szybko to trzeba zablolowa膰 w Us艂ugach

o bo偶e......... lito艣ci........

:)) animka przeciez

A ty za tym kolin膮 to jedna i ta sama osoba jak widz臋.

--
animka

Data: 2010-11-17 19:05:25
Autor: Kotlet
Dziwne polacznie.......
W dniu 2010-11-17 00:22, animka pisze:
[...]

Trollem jestem , ale nie jestem kolina, i wole byc zreszta trollem niz idiotka :)

Data: 2010-11-17 19:19:36
Autor: ALEX
Dziwne polacznie.......
W dniu 艢r 17 11 2010 19:05, Kotlet pisze:

[...]

Wyrabiasz si臋 w modnym ostatnio sporcie na grupie "kto bardziej dosra animce"?

--
ALEX CloneTrooper
Morgwyn of Ravenscar: Meine Ehre heisst Treue.

Data: 2010-11-17 23:03:00
Autor: ma艂gorzata
Dziwne polacznie.......
Wyrabiasz si臋 w modnym ostatnio sporcie na grupie "kto bardziej dosra animce"?

onasama jest w tym miszczem

jk

Data: 2010-11-18 00:23:14
Autor: animka
Dziwne polacznie.......
W dniu 2010-11-17 23:03, ma艂gorzata pisze:
Wyrabiasz si臋 w modnym ostatnio sporcie na grupie "kto bardziej dosra
animce"?

onasama jest w tym miszczem

jk

kolino teraz za ma艂gosi臋 robisz?

--
animka

Data: 2010-11-22 16:34:55
Autor: Marek Dyjor
Dziwne polacznie.......
Tulmacz wrote:
[...]

juz od jakiegos czasu...

prosze czekac na polaczenie z konsultantem... normalnie calkiem ich pojebalo juz... dzwonia zawracaja dupe i jeszcze chamy kazda mi czekac na konsultanta.  Czerwona sluchawka. Baj baj

Dziwne polacznie.......