Dziwne potwierdzenie transakcji zagranicznej - Millennium

Data: 2020-04-30 15:42:02
Autor: Michal Jankowski
Dziwne potwierdzenie transakcji zagranicznej - Millennium
W dniu 30.04.2020 o 13:11, darek12345@gmail.com pisze:

Zastanawiam się nad tym jakiej karty (jakiego banku) używać, żeby te potwierdzenia transakcji były dostępne i miały takie informacje jak:
kwota transakcji w EUR lub USD
kwota zaksięgowana i kurs po którym to zaksięgowano.
Nie chodzi mi o korzystne kursy walut, karty walutowe, czy usługi typu Revolut (tego używam do transakcji prywatnych). Chodzi mi jedynie o możliwość generowania potwierdzenia transakcji z ww. informacjami (np. w T-mobile usługi bankowe wcale nie ma potwierdzeń transakcji kartą).

Nie wiem, którego używać, ale wiem, którego NIE: citka.

   MJ

Data: 2020-04-30 06:59:32
Autor: Dawid Rutkowski
W dniu czwartek, 30 kwietnia 2020 15:42:14 UTC+2 użytkownik Michal Jankowski napisał:
W dniu 30.04.2020 o 13:11, darek12345 pisze:

> [...]

Nie wiem, którego używać, ale wiem, którego NIE: citka.

U, a czemu nie?
To, że drogo, to akurat OP nie obchodzi - a karty podobno za granicą dobrze działają.
Choć co do jakichkolwiek potwierdzeń transakcji się zgodzę - to jest jakaś mogiła.
Wyciągi też niewiele lepsze - data, opis i kwota transakcji.
Może przy transakcjach zagranicznych jest coś więcej (nigdy citkiem za granicą nie płaciłem)?
Hmmm, jakoś mi się kołacze, że dawniej tych kolumn było na wyciągu więcej - ale nie, te z 2016 wyglądają tak samo, więc chyba mi się ze śp. DB pomyliło.

Dziwne potwierdzenie transakcji zagranicznej - Millennium