Dziwne poziomy cen???

Data: 2011-10-11 20:31:46
Autor: Szyk
Dziwne poziomy cen???
W dniu 2011-10-11 15:41, Artur(m) pisze:
Jak to jest bo nie kumam o co kaman:)
w tej samej cenie
4 rdzenie I7
17 cali
2 lata gwarancji

http://www.komputronik.pl/product/108252/Laptopy/Laptopy_notebooki_/DELL_Studio_1747_i7_740QM_-_ATI_HD_560v_-_4GB_-_320GB_-_W7HP_zielony.html

czyli
http://tinyurl.com/3ro4r3v

2 rdzenie I3
15"
1rok gwarancji
z tym, 偶e tu W7 PRO

Do tego lepszy dysk: 7,2k obrot贸w. Do tego segment: Uniwersalny Biznesowy. Do tego firma HP a nie Dell (jednak nie wiem kt贸ra jest lepsza).

http://www.komputronik.pl/product/131575/Laptopy/Laptopy_notebooki_/HP_ProBook_6560b_LG650EA_.html

czyli
http://tinyurl.com/3rmryqd

Na szybko patrzy艂em ...i si臋 dziwi臋
gdyby ta 17 by艂a 15 k膮...

Artur(m)

Data: 2011-10-12 12:39:59
Autor: Artur\(m\)
Dziwne poziomy cen???

U偶ytkownik "Szyk" <szyk100@o2.pl> napisa艂 w wiadomo艣ci news:4e948ba6$0$8446$65785112news.neostrada.pl...
[...]

Rok gwarancji (HP) w stosunku do 2lat Dell to chyba sugeruje,
偶e HP boi si臋 d艂u偶ej "gwarantowa膰" aby nie zbankrutowa膰
Gdyby w tej samej cenie Dell by艂 15"
 to ju偶 bym lecia艂 do sklepu:).

Artur(m)

Data: 2011-10-12 18:26:12
Autor: Irokez
Dziwne poziomy cen???
U偶ytkownik "Artur(m)" <musicm@interia.pl> napisa艂 w wiadomo艣ci news:j73qq4$j8q$1inews.gazeta.pl...

[...]

Kolejna du偶a firma w kt贸rej pracuj臋 i s膮 same Delle. HP z kt贸rymi mia艂em styk jako艣 rozlatywa艂y si臋 do艣膰 szybko, m/in m贸j poszed艂 na przemia艂 i zamieni艂em na Della Inspirona 17
Mam te偶 starego Della C640, bo ma port RS232 a potrzebuj臋, i do dzi艣 sobie 艣wietnie radzi.
Za to stara dobra drukarka HP LJ6P do dzi艣 pracuje.

Pozdrawiam.

--
Irokez

Dziwne poziomy cen???