Dziwne praktyki DM BOŚ

Data: 2010-01-04 15:13:22
Autor: Bodzio
Dziwne praktyki DM BOŚ
Czy jeszcze komuś oprócz mnie Dom Maklerski BOŚ pobrał opłatę za prowadzenie
rachunku w grudniu jeszcze przed końcem 2009 roku?
Ich własny regulamin stanowi, że opłaty są naliczane dopiero po zakończeniu
miesiąca ze względu na możliwe zwolnienie z opłat dla inwestorów z odpowiednio
dużym obrotem.
Czy takie cuda to tylko w bossa.pl

Bodzio

Data: 2010-01-04 15:36:04
Autor: kigam
Dziwne praktyki DM BOŚ

Użytkownik "Bodzio" <bodzio_dWYTNIJTO@poczta.onet.pl> napisał w wiadomości
[...]

A sprawdziłeś za który miesiąc i po pierwsze co na to bos?

Dziwne praktyki DM BOŚ