Dziwne problemy w Niemczech. Przyjęli miliony imigrantów, ale nie ma komu zbierać szparagów

Data: 2018-05-11 15:10:37
Autor: Lord Donald
Dziwne problemy w Niemczech. Przyjęli miliony imigrantów, ale nie ma komu zbierać szparagów
Czołówki niemieckich mediów biją na alarm. Rzekomo przez Polaków, którzy nie chcą już przyjeżdżać na zbiór szparagów, wielu rolników nie było w stanie zebrać swoich plonów. W niemieckich gospodarstwach nie zdołano zebrać setek hektarów obsadzonych szparagami, co daje straty liczone na ponad w milionach euro.

https://zmianynaziemi.pl/wiadomosc/dziwne-problemy-w-niemczech-przyjeli-miliony-imigrantow-ale-nie-ma-komu-zbierac-szparagow

Srajdak nie opierdalaj się tam. Zacznij zapierdalać na socjal swoich braci z bliskiego wschodu. Oni tam przyjechali bo obiecano im że takie żyjące w upodleniu gnidy jak ty będą przypierdalać na ich wypasione 3 tys EU. Nie zawiedź swojego szwabskiego pana i ukorz się ponownie aby zapewnić wicht i opierunek dla jego wspaniałych gości ze wschodu. Pokaż jaka z ciebie szwabo lizo dupna gnida, odpracuj nasze represje na wspaniałym narodzie nazistowskim podczas nazistowskiej misji stabilizacyjnej w naszym kraju, tyraj teraz skoro tak uważasz jak ci nasrali twoje szwabki podszywające się pod Polaków od POsrańców.

Data: 2018-05-11 07:11:24
Autor: Twój przyjaciel Dąs
Dziwne problemy w Niemczech. Przyjęli miliony imigrantów, ale nie ma komu zbierać szparagów
Chj w dupę niemcoju, skurwysynom nie zapomnę bana dla polaków
chętnych do prostych prac u niemca zaraz po wejściu PL do UE.
Zakaz został zniesiony po kilku latach obecności PL w UE.

Mają niemiaszki to na co zasłużyli, nabrali se śmiecia ludzkiego
któremu robić się nie chce, w przeciwieństwie do polaków, to niech se ich utrzymują.

Data: 2018-05-11 07:27:10
Autor: japanizer
On Friday, May 11, 2018 at 11:11:25 PM UTC+9, Twój przyjaciel Dąs wrote:
[...]

Bezrobocie w Niemczech: 3.4%.
Bezrobocie w Polsce: 6.6%

No ale nocniczek i podobne debile ściskają się po pisiorkach krzycząc "kryzys w Niemczech! Polska od morza do morza!".

Data: 2018-05-11 07:46:58
Autor: Twój przyjaciel Dąs
W dniu piątek, 11 maja 2018 16:27:11 UTC+2 użytkownik japa...@japanizer.org napisał:
> [...]

No ale nocniczek i podobne debile ściskają się po pisiorkach krzycząc "kryzys w Niemczech! Polska od morza do morza!".

Półprawda czyli GWno prawda jak to zwykle od ciebie i twoich mentorów.

cyt.
Wśród 2,5 miliona bezrobotnych w Niemczech, 43 proc. stanowią migranci bądź ich dorosłe dzieci - poinformował dziennik ,,Die Welt"

Data: 2018-05-11 08:03:43
Autor: japanizer
On Friday, May 11, 2018 at 11:46:59 PM UTC+9, Twój przyjaciel Dąs wrote:
> [...]

Wśród 2,5 miliona bezrobotnych w Niemczech, 43 proc. stanowią migranci bądź ich dorosłe dzieci - poinformował dziennik ,,Die Welt"

Gdzie tu "półprawda"?

Wychodzi znowu na to, że jesteś głupi jak but, nie rozumiesz nawet prostego języka Gazety Wyborczej :D -- i doszukujesz się manipulacji, Sorosa, spisków, i co tam jeszcze ostatnio jest popularne wśród nawiedzonych miesiączkowców smoleńskich.

A tłumacząc na język prostszy:

Czyli jakby nie było migrantów w Niemczech, to bezrobocie by wynosiło 1.8%?

To teraz wytłumacz pisiorku, dlaczego w Polsce, w której rządzi Nadkaczelnik, bezrobocie jest 6.6%, mimo że migrantów nie ma, a w zęby można dostać za mówienie w tramwaju innym języku?

Data: 2018-05-11 09:12:35
Autor: Zenek Kapelinder
Dziwne problemy w Niemczech. Przyjęli miliony imigrantów, ale nie ma komu zbierać szparagów
Przypomnij jakie bezrobocie bylo przed rzadami pisu. Najlepiej daj statystyki od 1990 roku.

Data: 2018-05-11 09:18:59
Autor: japanizer
On Saturday, May 12, 2018 at 1:12:36 AM UTC+9, Zenek Kapelinder wrote:
Przypomnij jakie bezrobocie bylo przed rzadami pisu. Najlepiej daj statystyki od 1990 roku.

Spada gdzieś od 1991 roku, odkrywco, między innymi dlatego, że Niemcy kupują rzeczy wyprodukowane w Polsce.

Tylko wyjaśnij dlaczego odkąd pisiorstwo doszło do władzy, to bezrobocie spada w Polsce wolniej niż w Niemczech? Mimo że tam przyjęli niby miliony imigrantów, i jest u nich na historycznie niskim poziomie 3.4%.

Data: 2018-05-11 10:59:22
Autor: Zenek Kapelinder
Dziwne problemy w Niemczech. Przyjęli miliony imigrantów, ale nie ma komu zbierać szparagów
Moze jednak daj statystyki. Fajnie jak by byly skorelowane kto rzadzil i jak spadalo albo roslo bezrobocie. Do ciekawych wnioskow mozna dojsc jak przyprzadkuje sie stope bezrobocia z tym kto rzadzil. Tylko czy bedziesz mial odwage dac takie dane. Jak bys zapomnial to bede przypominal.

Data: 2018-05-12 08:28:21
Autor: Pazerność i Stołki
psinka "Zenek Kapelinder" <4kogutek44@gmail.com> napisał w wiadomości
[...]

Wg twego rozumowania złote czasy były za czasów PRL.

CL

Data: 2018-05-12 01:37:14
Autor: stevep
Dziwne problemy w Niemczech. Przyjęli miliony imigrantów, ale nie ma komu zbierać szparagów
Przypomnij jakie bezrobocie bylo przed rzadami pisu. Najlepiej daj statystyki od 1990 roku.

Poszukaj sobie niedojdo.

--
stevep

Data: 2018-05-12 00:44:49
Autor: Zenek Kapelinder
Dziwne problemy w Niemczech. Przyjęli miliony imigrantów, ale nie ma komu zbierać szparagów
Gdybym nie znalazl to bym nie napisal ze lzesz jak pies. Za cienki jestes zeby powtarzane przez ciebie klamstwo stalo sie prawda.

Data: 2018-05-13 08:15:19
Autor: Pazerność i Stołki
kacapek "Zenek Kapelinder" <4kogutek44@gmail.com> napisał w wiadomości news:10435a40-1039-46d9-971e-c5bc91f7a5e6googlegroups.com...
Gdybym nie znalazl to bym nie napisal ze lzesz jak pies. Za cienki jestes zeby powtarzane przez ciebie klamstwo stalo sie prawda.

Koguciku, czy to jest kłamstwo https://pikio.pl/rydzyk-postraszyl-pis-dostal-miliony/ ?

Pewnei jesteś po zawodówce zenusiu ;-))))

CL

Data: 2018-05-13 03:42:21
Autor: Twój przyjaciel Dąs
użytkownik Pazerność i Stołki napisał:
> [...]

Koguciku, czy to jest kłamstwo https://pikio.pl/rydzyk-postraszyl-pis-dostal-miliony/ ?

Pewnei jesteś po zawodówce zenusiu ;-))))

To nieistotne, ilość twoich wklejek z Pieprzykoskim mówią jedno
"pożar w burdelu". Jak się nie ma konkretów, trza iść na ilość.
I tak 21 kwietnia Pieprzykoski walnął 21 wklejek. Twój rekord
to tylko 12 wklejek na dzień. Przeczytało to 5 może 10 osób.

Wal na fejsbuka, albo inne fora.

Data: 2018-05-13 15:46:13
Autor: Pazerność i Stołki
kutasina  "Twój przyjaciel Dąs" <franek.zyto@gmail.com> napisał w wiadomości news:48f2f906-10e8-4f31-a2ca-7a7631d50d39googlegroups.com...
> [...]

Pewnei jesteś po zawodówce zenusiu ;-))))

To nieistotne, ilość twoich wklejek z Pieprzykoskim mówią

gówno mnie obchodza twoje problemy. Kazali ci sledzić moją wątki? NO to zapier...j! Nie obijaj się smierdzielu!

"pożar w burdelu".

NIe mów! Kotu ogon się zapalił?

Jak się nie ma konkretów, trza iść na ilość.

No to sie przyłóż. Nie masz nic do powiedzenia to zamknij swoją "zdradziecką mordę!.

I tak 21 kwietnia Pieprzykoski walnął 21 wklejek. Twój rekord
to tylko 12 wklejek na dzień. Przeczytało to 5 może 10 osób.

Ważne że ciebie i tobie podobne gnidy zabolało ;-)))

Wal na fejsbuka, albo inne fora.

Chcesz to sobie wal niedojdo. Twój fred, twoje zmartwienie.

CL

Data: 2018-05-13 07:15:27
Autor: Twój przyjaciel Dąs
perwers Pajdak  napisał:

> [...]

Wal na fejsbuka, albo inne fora.

> Chcesz to sobie wal niedojdo. Twój fred, twoje zmartwienie.

Ojojoj ale się pajdaczysko zagotowało. Dla mnie to są jajca, ale widać dla ciebie być albo nie być. Swoją drogą piękne kwiki:)

Idzieta z Pieprzykoskim jak burza:) Pisiorstwo się nie pozbiera.

Data: 2018-05-13 23:39:36
Autor: stevep
W dniu 2018-05-13 o 16:15, Twój przyjaciel Dąs pisze:
perwers Pajdak  napisał:

[...]

Dokąd towarzyszu wąs, jak PiS do dziadostwa?

--
stevep

Data: 2018-05-13 23:38:20
Autor: stevep
W dniu 2018-05-13 o 12:42, Twój przyjaciel Dąs pisze:
[...]

A ile max zarządzacie towarzyszu wąs?

--
stevep

Data: 2018-05-13 04:33:08
Autor: Zenek Kapelinder
Dziwne problemy w Niemczech. Przyjęli miliony imigrantów, ale nie ma komu zbierać szparagów
Data: 2018-05-13 15:47:10
Autor: Pazerność i Stołki
Dziwne problemy w Niemczech. Przyjęli miliony imigrantów, ale nie ma komu zbierać szparagów

Użytkownik "Zenek Kapelinder" <4kogutek44@gmail.com> napisał w wiadomości news:8a1fab32-f239-4fef-971e-1474aecd6275googlegroups.com...
A czy to toz jest klamstwem? https://www.google.com/url?sa=t&source=web&rct=j&url=https://www.youtube.com/watch%3Fv%3DO-ELp8idcmI&ved=0ahUKEwiF2a7m_oDbAhVHmbQKHUu0AZ4QtwIIIDAB&usg=AOvVaw1n28-KX3bg748ZLbOVJOIv

"Prawo i Sprawiedliwość wygrało wybory m.in. dzięki przekonaniu wyborców, że są takimi samymi zwykłymi ludźmi, jak my wszyscy, a konkurencja to oderwani od rzeczywistości bogacze. Ale w zderzeniu z faktami ta teza pada. Przejrzeliśmy wszystkie 234 oświadczenia majątkowe posłów PiS. Średni majątek jest 10-krotnie większy niż majątek zwykłego Polaka. Zarobki też odbiegają od średniej: posłowie PiS w 2015 roku mieli trzykrotnie wyższe dochody, niż statystyczny Polak."

"Ojczyznę dojną racz nam zwrócić Panie!" - (c) A.Duda, prezydent, PiS.

CL

Data: 2018-05-13 23:36:35
Autor: stevep
W dniu 2018-05-13 o 08:15, Pazerność i Stołki pisze:
[...]

Zbyt wysokie progi, cztery klasy podstawówki jak towarzysz Gomułka.

--
stevep

Data: 2018-05-12 08:18:22
Autor: Pazerność i Stołki
cipa "Zenek Kapelinder" <4kogutek44@gmail.com> napisał w wiadomości news:a6a37373-ab09-4d55-af4f-62d821d9fb65googlegroups.com...
Przypomnij jakie bezrobocie bylo przed rzadami pisu. Najlepiej daj statystyki od 1990 roku.

"Niskie bezrobocie w Polsce to swego rodzaju fikcja."

https://businessinsider.com.pl/finanse/makroekonomia/wojewodztwa-z-najwyzszym-bezrobociem-w-polsce-i-kw-2018-r/p0mjykw

mimo, że 500+ i inne rozdwanictwo które obnizyło oficjalną statystykę.

Weź też pod uwagę, że

https://www.money.pl/gospodarka/wiadomosci/artykul/emigracja-wyjazd-do-pracy,4,0,2389252.html

a to kolejne miliony które poprawiają statystyke.

"Prawie 2,8 miliona osób myśli o opuszczeniu kraju i szukaniu pracy za
granicą."

Ilu Polaków przebywa aktualnie poza Polską? Kolejne miliony.

Tak więc orgazmy PiS, że jest lepiej wepchnij sobie pomiedzy posladki.

CL

Data: 2018-05-12 08:17:15
Autor: Pazerność i Stołki

Użytkownik "Twój przyjaciel Dąs" <franek.zyto@gmail.com> napisał w wiadomości news:ff12d8e8-7e6c-48b5-8351-83671e9bd48bgooglegroups.com...
Półprawda czyli GWno prawda jak to zwykle od ciebie i twoich mentorów.

Gówno wiesz pis-owski niedojdo. Popatrz sobie.

Data: 2018-05-11 21:05:02
Autor: silvio balconetti
Am 11.05.2018 um 16:27 schrieb japanizer@japanizer.org:
[...]

Wyjasnie moze krotko, bo jestem stamtad. Otoz brakuje tutaj pielegniarek, lekarzy, listonoszy, rzemieslnikow, informatykow, piekarzy, sprzedawcow ... no i roznych robotnikow sezonowych. Sa dwa problemy: brakuje pracownikow czesto tam gdzie nie ma odpowiednich fachowcow, bo wyjechali na zachod, a imigranci z reguly maja zakaz pracy (a jesli nie, to pierwszenstwo ma miejscowy).

--
saluto
SB dr angelologii apokryficznej

Data: 2018-05-11 21:36:11
Autor: boukun
Użytkownik "silvio balconetti"  napisał w wiadomości grup dyskusyjnych:
[...]

-- -- -- -- -- -- -- -- -- -- -- -- -- -- -- -- -- -- -- -- -- -

https://wiadomosci.wp.pl/opiekunki-z-europy-wschodniej-haruja-za-grosze-sa-wsrod-nich-polki-6250763256223873a

boukun

Data: 2018-05-12 01:36:29
Autor: Twój przyjaciel Dąs
[...]

U niemca nie ma komu zbierać szparagów, zaraz w PL nie będzie komu zbierać
truskawek.

Coś z tym zakazem możesz ściemniać, oni tam na chuju stają żeby aktywizować
uchodźców.

Data: 2018-05-11 07:29:30
Autor: japanizer
On Friday, May 11, 2018 at 10:10:39 PM UTC+9, Lord Donald wrote:
[...]

A z komentarzy do "artykułu":

  "Czołówki niemieckich mediów biją na alarm". Ktore czolowki mediow to pisza?   Pytam ktore? Prosze podaj jedno zrodlo. Ten artykul z Der Spigel Online  jest   z 2007 roku.

He he, Lord Donald, Nocniczek, u2 - czołówka debili.

Data: 2018-05-11 12:36:04
Autor: Jakub A. Krzewicki

"Chodźmy na roboty rolne do Niemiec. Zgłoś się natychmiast u twojego wójta" https://upload.wikimedia.org/wikipedia/commons/9/95/Chod%C5%BAmy_na_roboty_rolne_do_Niemiec.jpg

Data: 2018-05-12 06:56:20
Autor: A. Filip
Dziwne problemy w Niemczech. Przyjęli miliony imigrantów, ale nie ma komu zbierać szparagów [Chodźmy na roboty rolne do Niemiec]
"Jakub A. Krzewicki" <patrick.o.hooligan@gmail.com> pisze:
[...]

Tylko tego wójta czymś zastąpić i dalej jak znalazł.

https://commons.wikimedia.org/wiki/File:Chod%C5%BAmy_na_roboty_rolne_do_Niemiec.jpg

--
A. Filip

Data: 2018-05-12 03:13:40
Autor: Twój przyjaciel Dąs
W dniu sobota, 12 maja 2018 06:56:58 UTC+2 użytkownik A. Filip napisał:

> [...]

Tylko tego wójta czymś zastąpić i dalej jak znalazł.

Szparagi trafiły nawet na demotywatory:)
https://img6.demotywatoryfb.pl//uploads/201805/1525980914_5cx2uq_600.jpg

Data: 2018-05-12 05:15:53
Autor: japanizer
On Saturday, May 12, 2018 at 7:13:41 PM UTC+9, Twój przyjaciel Dąs wrote:

> Szparagi trafiły nawet na demotywatory:)
https://img6.demotywatoryfb.pl//uploads/201805/1525980914_5cx2uq_600.jpg

Jacyś imigranci po dwugodzinnym kursie języka polskiego robią podpisy do tych obrazków?

Data: 2018-05-11 16:41:19
Autor: A. Filip
Lord Donald <ldont@dojcze.de> pisze:
[...]

Czy nie widzisz że Niemcy przyjęły miliony ludzi o kwalifikacjach
(znacznie) wyższych niż "zbieracze szparagów"?! :-)

--
A. Filip

Data: 2018-05-11 16:59:57
Autor: Budzik
Dziwne problemy w Niemczech. Przyjęli miliony imigrantów, ale nie ma komu zbierać szparagów
Użytkownik Lord Donald ldont@dojcze.de ...

co daje straty liczone na ponad w milionach euro.

Po jakiemu to?

--
Pozdrawia... Budzik
Henry Louis Mencken

Data: 2018-05-12 19:07:12
Autor: Presidente de San Escobar
Budzik <budzik61@poczta.o.n.e.t.pl.nie.spam.oj> napisał(-a):

Użytkownik Lord Donald ldont@dojcze.de ...

> co daje straty liczone na > ponad w milionach euro.
> Po jakiemu to?

po doldowemu

co z tego że mógłby ładnie napisać jak i tak byłoby bez sensu :DDDDDDD

Grupa wiekowa 18-29 lat:
5% - zwolennicy rządu
82% - przeciwnicy

[ Bogdan Lis o Macierewiczu ]

Data: 2018-05-12 08:27:50
Autor: Pazerność i Stołki
komuch "Lord Donald" <ldont@dojcze.de> napisał w wiadomości
Czołówki niemieckich mediów biją na alarm. Rzekomo przez Polaków,

Skoro "rzekomo" ten news wsadź sobie w tyłek.

https://pikio.pl/rydzyk-postraszyl-pis-dostal-miliony/

Tak gnido! Taka swołocz jak ty przesiąkła nienawiścia do innych że nadajesz się jedynie do utalizacji ty komusza świnio!

CL

Data: 2018-05-12 08:30:17
Autor: Pazerność i Stołki
Dziwne problemy w Niemczech. Komusza gnida "donald" martwi się o "rodaków"
[...]

Widziec towarzyszu, wam się wydaje, że wyjeżdżają z Polski same niedojdy
takie jak twoje pokolenie. Te czasy sie skończyły. Polska zasiliła cała UE w
wykształconych ludzi, którzy w naszym kraju wciąż rządzonym przez starych
pryków z komunistyczna przesżłoscią nie mieli szans na rozwój. Zauważ, że
kraje UE nie wyłożyły ani euro w ich wychowanie, wykształcenie itp itd.
Dostali goowce. Za darmo! Czujesz bluesa? Za darmo! Co robi PiS by zatrzymać
tych ludzi? Rozdaje 500+ i inne ochłapy. Do czego to oprocz "korzystnych"
fikcyjnych statystyk bezrobocia doprowadzi? Siedzisz na dupie w PRL-pis i
poza NRD nie widzialeś świata. Jesteś gnidą żerującą na społeczeństwie!

Zapluj sie bydlaku swoją nienawiścią. Pokazuje ci z Rimini Kozakiewicza gest! ;-)))

CL

Data: 2018-05-13 15:49:54
Autor: Lord Donald
W dniu 12.05.2018 o 08:30, Pazerność i Stołki pisze:
[...]

Właśnie o to chodzi POsrany frycolizodupie, że wasz niemiecki namiestnik i szwabska dziwka Angeli, ujebała właśnie tak Polaków, że mimo wykształcenia musieli w upodleniu u fryca zbierać te szparagi. Teraz się to skończyło, same niedoróbki tam jadą co i w kraju są do dupy. Teraz wykształcony Polak nie musi tam za kila centów w upodleniu tarzać się w błocie w pełnym słońcu za szparagami, ogórkami, itp... Znajdzie sobie dobrą pracę w kraju czego nie było za POsrańców. Teraz widzisz jak było jeszcze nie dawno, POsrańcy tak zgnoili Polaków że gotowi byli robić za centy prace, których brzydzą się nawet Syryjscy uchodźcy mimo że i nich w kraju wojna.

Data: 2018-05-14 09:43:42
Autor: Presidente de San Escobar
Lord Donald <ldont@dojcze.de> napisał(-a):

Właśnie o to chodzi POsrany frycolizodupie, że wasz niemiecki namiestnik i szwabska dziwka Angeli, ujebała właśnie tak Polaków, że mimo

widzę że ostatnie zwoje mózgowe zaczyną ci pękać
piękne patrzeć jak bezmózgi wariują :DDDDDDDDDDDDDDdd

Grupa wiekowa 18-29 lat:
5% - zwolennicy rządu
82% - przeciwnicy

[ Bogdan Lis o Macierewiczu ]

Data: 2018-05-12 19:05:30
Autor: Presidente de San Escobar
[...]

lorduś-pierduś niemcy mają taką nadwyżkę budżetową że nie potrzebują
skubani mogliby nam zasponsorować całe 500+ i nawet by tego nie zauważyli :DDDD

a ty głupi biedaku dalej się produkujesz budząc politowanie :DDDDDDDDDD

Grupa wiekowa 18-29 lat:
5% - zwolennicy rządu
82% - przeciwnicy

[ Bogdan Lis o Macierewiczu ]

Data: 2018-05-13 15:55:52
Autor: Lord Donald
W dniu 12.05.2018 o 19:05, Presidente de San Escobar pisze:
[...]

To dlaczego tak drą ryje jak ich gości nie chcemy przyjąć do siebie. Skoro tacy bogaci, to bardzo im życzę, niech trzymają swoich gości czym chata bogata, oby jak najdalej od nas. Bo za tym wysycha już źródełko Hitlera tym nierobą, czas do pracy się wziąć, a szwab nigdy do pracy się nie nadawał, tylko nakraść się i jakoś ciągnąć. Ale już wracają czasy Wilhelma do nich gdzie zdychali pod płotami z głodu. Hitler co nakradł to nakradł ale tych pasożytów raczej nie da się zabezpieczyć na zawsze.

Data: 2018-05-14 09:45:20
Autor: Presidente de San Escobar
> [...]

> To dlaczego tak drą ryje jak ich gości nie chcemy przyjąć do siebie. Skoro tacy bogaci, to bardzo im życzę, niech trzymają swoich gości czym chata bogata, oby jak najdalej od nas. Bo za tym wysycha już źródełko Hitlera tym nierobą, czas do pracy się wziąć, a szwab nigdy do pracy się nie nadawał, tylko nakraść się i jakoś ciągnąć. Ale już wracają czasy Wilhelma do nich gdzie zdychali pod płotami z głodu. Hitler co nakradł to nakradł ale tych pasożytów raczej nie da się zabezpieczyć na zawsze.

dolduś, do pracy ty się nie nadajesz, jesteś prosty i prostacki, głupi i tępy
powinieneś stać w muzeum jak wzorzec antypolaka, pokazywać ciebie powinni jak
kończą niektórzy polacy bez talentu, bez umiejętności, leniwi i bezmyślni :DDDD

Grupa wiekowa 18-29 lat:
5% - zwolennicy rządu
82% - przeciwnicy

[ Bogdan Lis o Macierewiczu ]

Dziwne problemy w Niemczech. Przyjęli miliony imigrantów, ale nie ma komu zbierać szparagów