Dziwne przeskakiwanie łańcucha

Data: 2013-12-30 22:35:44
Autor: Mike
Dziwne przeskakiwanie łańcucha
Co może być
przyczyną? Tylna przerzutka mi się jakoś dziwnie rozregulowała?

Pierwsze co, to sprawdź śrubkę regulacyjną "H" możliwe, że jest ciut za mocno dokręcona i wtedy na najmniejszej zębatce przerzutka nie jest w takiej pozycji jak powinna być, bo ją ogranicza śrubka.

Mike
[WRO][MTB Votum Team Wrocław]
[GG:1303401] mikemtb małpa o2 pl
http://mikemtb.pl

Data: 2013-12-31 12:00:26
Autor: JDX
On 2013-12-30 22:35, Mike wrote:
[...]
Pierwsze co, to sprawdź śrubkę regulacyjną "H" możliwe, że jest ciut za
mocno dokręcona i wtedy na najmniejszej zębatce przerzutka nie jest w
takiej pozycji jak powinna być, bo ją ogranicza śrubka.
W porównaniu z "L", ta śrubka rzeczywiście jest mocno wkręcona. Póki co,
z rana wykręciłem ją o pół obrotu i wyruszyłem "w miasto". Poprawy nie
widać - łańcuch nadal przeskakuje.

Data: 2013-12-31 15:59:55
Autor: Bartosz 'Seco' Suchecki
W dniu 2013-12-31 12:00, JDX pisze:
On 2013-12-30 22:35, Mike wrote:
[...]
[...]

Porównywanie stopnia wkręcenia śrubek regulacyjnych jest raczej bez sensu :-) Każda z tych śrubek L i H odpowiada za co innego i nie ma znaczenie ich położenie wobec siebie. Poczytaj o regulacji tylnej przerzutki, są tez manuale na youtube :-)

Co nie zmienia postaci rzeczy, że nieprawidłowe wyregulowanie śrubki H może wpływać na przeskakiwanie czy raczej terkotanie łańcucha na małej koronce.

Seco

Dziwne przeskakiwanie łańcucha