Dziwne przycinki, o co może chodzić?

Data: 2009-06-08 13:13:54
Autor: maX
Dziwne przycinki, o co może chodzić?

Użytkownik "maestro_01" <maestro)01nospam@poczta.fm> napisał w wiadomości news:4a2cc526$1news.home.net.pl...
Sprzęt jak poniżej:
Płyta Abit BX133-raid z najnowszym biosem ber72, proc, PIII800 EB, 512MB RAM, Dysk 60GB, Gefroce 2MX
do tego Sound Blaster, karta sieciowa 3com
System no swiezy XP z SP3, do tego wszelkie stery do sprzetu w najnowszych mozliwych wersjach (do plyty uznalem ze nie potrzeba bo XP obsluguje przeciez chipset BX).
Z programow w trayu wlasciwie tylko AVG 8.5
Problem jest taki ze podczas zwyklego chodzenia po folderach sprzet miewa dosyc czesto zaciecia, po kliknieciu trzeba czasami poczekac
dobre 4-5 sekund zanim sprzet sie odwiesi i zacznie reagowac. To samo jest podczas pracy, bardzo czesto trzeba czekac 4-5 sekund zanim bedzie mozna kliknac w start lub zanim bedzie aktywne klikniete okienko. Co moze byc, przejrzalem bios i wydaje mi sie ze ustawienia sa ok.
Mam dziwne wrazenie ze sprawa dotyczy sprzetu a nie oprogramowania.

Co się dzieje w czasie tych 4-5 sek ? Daj w tle Menedżer Zadań i sprawdź czy w czasie tych przerw CPU Usage wynosi ~1% czy ~99%.
Jak wyłączysz AVG to dalej tak jest ?
Na tymczasowej partycji doinstaluj Win98 i sprawdź czy tez sa takie przerwy.

Dziwne przycinki, o co może chodzić?