Dziwne przycinki, o co może chodzić?

Data: 2009-06-08 13:23:54
Autor: Vituniu
Dziwne przycinki, o co może chodzić?
Problem jest taki ze podczas zwyklego chodzenia po folderach sprzet
miewa
dosyc czesto zaciecia, po kliknieciu trzeba czasami poczekac

Dokladnie takie same objawy mialem na CUBX (podobna plyta do Twojej)
z kontrolerem Promise.

I wydaje mi sie, to to wlasnie cos z tym kontrolerem
bylo nie calkiem tak, jak byc powinno.

Przepnij dysk pod zwykle ATA i sprawdz.

Z programow w trayu wlasciwie tylko AVG 8.5

A to moze tez dawac taki efekt. W kocu AV najpierw sparawdza kazdy
katalog, zanim pozwoli Ci zobaczyc jego zawartosc.

Mam dziwne wrazenie ze sprawa dotyczy sprzetu a nie oprogramowania.

Owszem, takie same odczucia mialem w zwiazku z ztym CUBX'em.
Ale problemu nie udalo mi sie ani zdiagnozowac, ani rozwiazac.

pozdrawiam,
Vituniu.

Dziwne przycinki, o co może chodzić?