Dziwne rzeczy w lapku :)

Data: 2020-11-16 18:53:51
Autor: Jacek Maciejewski
Dziwne rzeczy w lapku :)
Myślałem że nic mnie w lapku nie zaskoczy a tu proszę:
https://www.szybkiplik.pl/H6W8Y6zaRj
W przegródce są włożone dwie stalowe blaszki # 2 mm, przykręcone fajną
śrubką. A ja pytam - po co to?
Albo druga sprawa: https://www.szybkiplik.pl/Dum489urMf
Tuż na lewo i w dół od ogniwka cmos jest dziwny złocony styk/blaszka.
Nad górną krawędzią modułu RAM, z prawej jego strony, jest drugi taki
styk, zwrócony naprzeciw pierwszego. Na zewnątrz styków są jakieś
bloczki plastykowe. Co to za ustrojstwo te styki?
--
Jacek
-I hate haters-

Data: 2020-11-16 19:17:14
Autor: Irokez
Dziwne rzeczy w lapku :)

"Strona internetowa www.szybkiplik.pl została zgłoszona jako zawierająca złośliwe oprogramowanie i została ona zablokowana w oparciu o Twoje ustawienia bezpieczeństwa."

--
Irokez

Data: 2020-11-16 18:26:21
Autor: pioruns
Dziwne rzeczy w lapku :)
On 16/11/2020 18:17, Irokez wrote:

"Strona internetowa www.szybkiplik.pl została zgłoszona jako zawierająca złośliwe oprogramowanie i została ona zablokowana w oparciu o Twoje ustawienia bezpieczeństwa."

Niewiele tracisz. Te obrazki robione pewnie jakas Nokia sa tak tragiczne, ze nic na nich nie widac. Nie rozkminilem NIC o czym mowil autor, chcialem pomoc ale nie moge.

--
pozdrawiam,   pioruns
_,.-'~'-.,__,.-'~'-.,__,.-'~'-.,__,.

Data: 2020-11-16 19:34:00
Autor: Adam
Dziwne rzeczy w lapku :)
W dniu 2020-11-16 o 19:26, pioruns pisze:
[...]

Zdjęcia z Galaxy Mini 2. Matryca 3mpx, ale mimo wszystko fotki powinny być lepsze.

--
Pozdrawiam.

Adam

Data: 2020-11-16 19:52:05
Autor: Jacek Maciejewski
Dziwne rzeczy w lapku :)
Dnia Mon, 16 Nov 2020 19:34:00 +0100, Adam napisał(a):

[...]

Wybrzydzacie ale doobra, jutro będzie lepsze światło, postaram się
bardziej :) I zaznaczę te elementy.
--
Jacek
-I hate haters-

Data: 2020-11-16 21:52:08
Autor: pioruns
Dziwne rzeczy w lapku :)
On 16/11/2020 18:52, Jacek Maciejewski wrote:

Wybrzydzacie ale doobra, jutro będzie lepsze światło, postaram się
bardziej :) I zaznaczę te elementy.

:D

Pozdrowka.

--
pozdrawiam,   pioruns
_,.-'~'-.,__,.-'~'-.,__,.-'~'-.,__,.

Data: 2020-11-17 10:08:43
Autor: Jacek Maciejewski
Dziwne rzeczy w lapku :)
Dnia Mon, 16 Nov 2020 21:52:08 +0000, pioruns napisał(a):

On 16/11/2020 18:52, Jacek Maciejewski wrote:

Wybrzydzacie ale doobra, jutro będzie lepsze światło, postaram się
bardziej :) I zaznaczę te elementy.

:D

Lepszych nie będzie:
https://ibb.co/ZKVSs1p
https://ibb.co/D8QvC83

Myslałem trochę i wychodzi mi że te sprężynki mają za zadanie
kontaktować się z metalizacją spodniej pokrywy (choć są zdecydowanie
zbyt skomplikowane, czego niestety nie widać na zdjęciu) a te ciężarki
zapewne tłumią podskoki lapka kiedy trafi się niecentryczna płyta CD :)
bo ten róg obudowy zbyt lekki.

--
Jacek
-I hate haters-

Data: 2020-11-16 23:20:44
Autor: ToMasz
Dziwne rzeczy w lapku :)
Data: 2020-11-16 22:44:46
Autor: Eneuel Leszek Ciszewski
Dziwne rzeczy w lapku :)

"Irokez" 5fb2c22a$0$505$65785112@news.neostrada.pl

"Strona internetowa www.szybkiplik.pl została zgłoszona
jako zawierająca złośliwe oprogramowanie i została ona
zablokowana w oparciu o Twoje ustawienia bezpieczeństwa."

Niczego nie utraciłeś...

--
 _._     _,-'""`-._      .`'.-.         ._.                              .-.
(,-.`._,'(       |\`-/|  .'O`-'      .,; o.'      eneuel@gmail.com      '.O_'

Data: 2020-11-18 12:30:16
Autor: Arnold Ziffel
Dziwne rzeczy w lapku :)
Irokez <no.email@wp.pl> wrote:

"Strona internetowa www.szybkiplik.pl została zgłoszona jako zawierająca złośliwe oprogramowanie i została ona zablokowana w oparciu o Twoje ustawienia bezpieczeństwa."

Pewnie przez to: https://www.cert.pl/news/single/trojan-oraz-ransomware-w-kampanii-podszywajacej-sie-pod-inpost/

"Linki w wiadomościach prowadzą do plików zamieszczonych w serwisie szybkiplik.pl."

--
Do dyżurnego lekarza w klinice położniczej przychodzi licealistka i pyta:
- Czy mogłabym na godzinę wypożyczyć noworodka?

Dziwne rzeczy w lapku :)