Dziwne trzeszczenie w rowerze - diagnoza

Data: 2020-08-17 13:51:58
Autor: andrzej.ozieblo
Dziwne trzeszczenie w rowerze - diagnoza
Najczęściej to sztyca. Wystarczy wyjąć, przeczyścić, ew. przesmarować i jest dobrze... na jakiś czas. Ale ostatnio też zmagałem się z dziwnym trzeszczeniem w rowerze żony (MTB Ghost dobrej klasy). Trzeszczało jak diabli w okolicach sztycy. Ale tylko wtedy, gdy ona jechała. Gdy ja jechałem - cisza. Co jest k... grane? Dopiero po dłuższym dochodzeniu drogą eliminacji znalazłem winnego. Amortyzowana sztyca Suntour NCX. Ale dlaczego nic się nie działo gdy ja jechałem? Bo jestem cięższy i sztyca pracowała w innym zakresie. A trzeszczało w zakresie ciężaru żony. Kilka pryśnięć Ballistolu (taki olejek do broni) i po sprawie.

Dziwne trzeszczenie w rowerze - diagnoza