Dziwne uszkodzenie dętki...

Data: 2013-12-21 23:12:27
Autor: Mike
Dziwne uszkodzenie dętki...
Z naturalnych względów podczas tego testu nie ma w dętce ciśnienia jakie
ma w kole i pewnie dlatego nie obserwuję uchodzącego z niej powietrza.

No właśnie, pewnie dziurka na tyle mała że przy takim ciśnieniu nic nie ucieka.

Ja ostatnio w mieszczuchu miałem taka malutką, a walało mi się kilka ml starego jak świat mleczka no tubes, wlałem do dętki i załatało ;), a przy tak małej dziurce to faktycznie może być cokolwiek, nawet możesz spróbować wody wlać....o albo wody z cukrem będzie lepiej kleiło ;)

Mike
[WRO][MTB Votum Team Wrocław]
[GG:1303401] mikemtb małpa o2 pl
http://mikemtb.pl