Dziwne warunki umowy do lokaty optymalizator w OF

Data: 2009-08-21 09:31:15
Autor:
Dziwne warunki umowy do lokaty optymalizator w OF
Założyłam optymalizatora. Kilka warunków umowy:

10. Wypłata środków następuje na rachunek wskazany w dyspozycji zerwania
lokaty, po otrzymaniu przez Bank dyspozycji klienta. W przypadku, gdy całość
środków z zerwanej Lokaty zostanie zainwestowana w produkt inwestycyjny
wymieniony w Załączniku nr 2 do niniejszej umowy za pośrednictwem doradcy z
grupy Noble Bank SA, Bank naliczy 100% odsetek należnych za okres trwania lokaty. Mój komentarz: Co??? Tzn że można dostać mniej niż 100% odsetek? Czyżby
zachwalany wszędzie optymalizator z oprocentowaniem 6,5% i dzienną
kapitalizacją ma tak naprawdę niższe oprocentowanie? Ciekawe, czytajmy dalej...

9. W przypadku określonym w ust. 8 umowy Bank potrąci z kapitału Lokaty kwotę
stanowiącą równowartość 70% odsetek naliczonych w trakcie trwania lokaty.

8. Klient ma prawo złożyć dyspozycję wypłaty środków z lokaty przed upływem
okresu trwania lokaty, co oznacza zerwanie lokaty ze skutkiem natychmiastowym.

ale

5. Lokata ma charakter odnawialny z kapitalizacją. Po upływie okresu umownego
lokata jest automatycznie odnawiana na taki sam okres i na warunkach
przewidzianych dla terminowych lokat oszczędnościowych o stałym
oprocentowaniu, obowiązujących w dniu rozpoczęcia kolejnego okresu umownego wg
aktualnej na dzień odnowienia tabeli oprocentowania, opłat i prowizji. Za
początek okresu umownego przyjmuje się następny dzień kalendarzowy po upływie
danego okresu umownego.

Mój komentarz: więc wygląda na to, że lokatę zakończyć można tylko przez
zerwanie (ze względu na "ciągły" proces odnawiania), a na zerwaniu się traci i
jeszcze płaci się za to karę. Czy ktoś z czytelników wczytał się w warunki
umowy i ma podobne po powyżej zacytowanych?

Pozdrawiam, Ruda.

Data: 2009-08-21 06:29:47
Autor: Tomek z Wawy
On 21 Sie, 11:31, " " <rudabukow...@NOSPAM.gazeta.pl> wrote:

[...]

O czym właściwie bełkoczesz?

Data: 2009-08-21 15:49:37
Autor: Valdi.Pavlack
Dziwne warunki umowy do lokaty optymalizator w OF
"Tomek z Wawy"

O czym właściwie bełkoczesz?

Pamiętaj - to ona :)

Data: 2009-08-21 15:10:20
Autor: XYZ
On 2009-08-21 11:31, rudabukowina@NOSPAM.gazeta.pl wrote:
Założyłam optymalizatora. Kilka warunków umowy:
Mógłbyś wysłać linka do tej lokaty? Jakoś nie mogę znaleźć żadnego "optymalizatora".

Data: 2009-08-21 15:12:21
Autor: Valdi.Pavlack
Dziwne warunki umowy do lokaty optymalizator w OF
"XYZ" news:h6m6c8$dd4$1news.onet.pl

> Założyłam optymalizatora. Kilka warunków umowy:

Mógłbyś wysłać linka do tej lokaty? Jakoś nie mogę znaleźć żadnego
"optymalizatora".

Koledze chyba chodzi o lokatę optymalną w OF :)

Data: 2009-08-21 13:25:38
Autor: xbartx
Dnia Fri, 21 Aug 2009 15:12:21 +0200, Valdi.Pavlack napisał(a):

> [...]

"optymalizatora".

Koledze chyba chodzi o lokatę optymalną w OF :)

Chyba koleĹźance ;)

Data: 2009-08-21 15:49:09
Autor: Valdi.Pavlack
Dziwne warunki umowy do lokaty optymalizator w OF
"xbartx" news:h6m78i$4i4$6inews.gazeta.pl

Chyba koleĹźance ;)

:) Przepraszam za pomyłkę.

Data: 2009-08-21 15:22:31
Autor: XYZ
On 2009-08-21 15:12, Valdi.Pavlack wrote:
[...]

Właśnie zauważyłe, że to koleżanka, więc przepraszam za literówki powyżej ^^
Chyba przydałby się link, bo regulamin "Regulamin otwierania terminowych lokat oszczędnościowych drogą elektroniczną" nie ma nawet 10 punktów w żadnym paragrafie.

Data: 2009-08-21 15:50:51
Autor: Valdi.Pavlack
Dziwne warunki umowy do lokaty optymalizator w OF
"XYZ" news:h6m732$ebl$4news.onet.pl

Właśnie zauważyłe, że to koleżanka, więc przepraszam za literówki powyżej
^^
Chyba przydałby się link, bo regulamin "Regulamin otwierania terminowych
lokat oszczędnościowych drogą elektroniczną" nie ma nawet 10 punktów w
żadnym paragrafie.

A to źle - w końcu nie zawsze ilość przekłada się w jakość ;)

Data: 2009-08-21 15:16:39
Autor: XYZ
On 2009-08-21 11:31, rudabukowina@NOSPAM.gazeta.pl wrote:
Założyłam optymalizatora. Kilka warunków umowy:
Mógłbyś wysłać linka do tej lokaty? Jakoś nie mogę znaleźć żadnego
"optymalizatora".
Jeżeli chodzi ci o lokatę optymalną, to chyba czytasz nie ten regulamin...

Dziwne warunki umowy do lokaty optymalizator w OF